Zolang jij aantoont het erger te kunnen heb jij geen recht van spreken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:26 schreef du_ke het volgende:
Medeuses hier voor Henk of Ingrid uitmaken is een beetje flauw heren...
Nee, jij kan verschrikkel onbeschoft zijn en jengelen, dus zeur niet als mensen je dat zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:31 schreef du_ke het volgende:
Kinders toch, met het verkeerde been uit bed gestapt?
Je verwijt de verkeerden een kleurtje. Het is Wilders die Henk en Ingrid in het leven heeft geroepen en daarmee een grote groep mensen een bepaalde kleur heeft gegeven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 10:22 schreef cempexo het volgende:
[..]
Dit is nu al 4 è 5 jaar hetzelfde verhaaltje van hetzelfde kleurtje. Doe me een lol en verzin eens wat anders. Of verdwijn naar een ouderwetsch linksforum. Het is 2011 !
Mooi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
Ik maakte slechts als moderator van dit subforum een opmerking. Dat er van jouw kant dan weer een verzuurde opmerking komt had ik inderdaad kunnen verwachten maar de opmerking staat nog steeds.
Ik ben al een paar keer voor Hitler uitgemaakt hier in POL.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:27 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Medeusers voor nazis uitmaken is ronduit onbeschoft.
Moet dat niet zijn:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:38 schreef du_ke het volgende:
Ik maakte slechts als moderator van dit subforum een opmerking. Dat er van jouw kant dan weer een verzuurde opmerking komt had ik inderdaad kunnen verwachten maar de opmerking staat nog steeds.
Duke kan gelukkig heel tegen kritiek, hij is er volledig immuun voor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi.
Het blijft verbleken bij jouw vergelijkingen met nazi's.
Neuh. Dit heeft niks met links of rechts te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:55 schreef cempexo het volgende:
[..]
Moet dat niet zijn:
Ik maakte slechts als linkse moderator van dit subforum een opmerking. Dat er van jouw kant dan weer een verzuurde opmerking komt had ik inderdaad kunnen verwachten maar de opmerking staat nog steeds .
Prietpraat van jouw kant kan ik me gezien je postgeschiedenis inderdaad niet echt iets van aantrekken. Maar laten we mijn functioneren evt maar in FB bespreken, dan gaan we hier weer on-topic.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 12:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Duke kan gelukkig heel tegen kritiek, hij is er volledig immuun voor.
Zie, duke kan uitstekend tegen kritiek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh. Dit heeft niks met links of rechts te maken.
Ik denk niet dat ik er mensen mee op de hand krijg. Wilders is een opportunist die meer kapot maakt dan herstelt. Hij zit in een rechts kabinet om maar eens wat te noemen, terwijl hij het zo goed voor heeft met Henk en Ingrid. Henk en Ingrid hebben echt geen baat bij een rechts kabinet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem met wilders? Domme vooroordelen spuien om mensen op je hand te krijgen doe jij hier net ook...
Flikker toch een end op. Als datzelfde plaatje over moslims was gepost was de poster meteen geband.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is een politieke vraag. Ik geef daar mijn mening op. Wilders ziet de mensen die op hem stemmen als een stel iq-armen waar hij volop misbruik van kan maken om zijn eigen doelen te verwezenlijken.
Ga zelf weg, scheldend stuk onbenul.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Als datzelfde plaatje over moslims was gepost was de poster meteen geband.
Ik zie er maar 1 schelden en dat ben jij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ga zelf weg, scheldend stuk onbenul.
Onzin, als iemand moslims met mongooltjes wil vergelijken of wil zeggen dan moslims zo over ongelovigen denken mag hij dat gewoon doen. Het toont enkel de eigen domheid aan om dit soort vergelijkingen te maken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:14 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Flikker toch een end op. Als datzelfde plaatje over moslims was gepost was de poster meteen geband.
"Flikker een eind op"? Enfin, als jij niet over de inhoud wilt praten maar oppervlakkig jouw idool wilt verdedigen zoek je maar iemand anders op. Mag ik ONZ aanbevelen voor dit soort standpunt argumenten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zie er maar 1 schelden en dat ben jij.
Je beveelt maar een end aan maar zolang jij mensen misbruikt die zich op geen enkele manier kunnen verdedigen ben je in mijn ogen nog minder dan die mongooltjes zelf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Flikker een eind op"? Enfin, als jij niet over de inhoud wilt praten maar oppervlakkig jouw idool wilt verdedigen zoek je maar iemand anders op. Mag ik ONZ aanbevelen voor dit soort standpunt argumenten?
"Minder dan die mongooltjes zelf". Ik vind mongooltjes niet min, maar ze hebben een laag IQ. Dit verbeeld mooi de manier waarop Wilders met zijn kiezers omgaat. Vandaar de foto.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:22 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je beveelt maar een end aan maar zolang jij mensen misbruikt die zich op geen enkele manier kunnen verdedigen ben je in mijn ogen nog minder dan die mongooltjes zelf.
Dat zeg je heel gemakkelijk. De ervaringen leren ons anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Onzin, als iemand moslims met mongooltjes wil vergelijken of wil zeggen dan moslims zo over ongelovigen denken mag hij dat gewoon doen. Het toont enkel de eigen domheid aan om dit soort vergelijkingen te maken.
Kunnen we het wat meer over de inhoud hebben dan allerlei randdiscussies? Dat doe je maar in het feedback topic, dat is er voor bedoeld.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeg je heel gemakkelijk. De ervaringen leren ons anders.
Wil er geen discussie over maken maar jouw post als laatste reactie hierover doet gewoon te kort.
Deel die ervaring dan aub in het FB-topic. Dit is anders gelul in de ruimte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zeg je heel gemakkelijk. De ervaringen leren ons anders.
Wil er geen discussie over maken maar jouw post als laatste reactie hierover doet gewoon te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |