Het is gewoon een zwaktebod, klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Minder dan die mongooltjes zelf". Ik vind mongooltjes niet min, maar ze hebben een laag IQ. Dit verbeeld mooi de manier waarop Wilders met zijn kiezers omgaat. Vandaar de foto.
Het leek me duidelijk maar ik zie nu in waarom ik dit bij mijn eerste post had moeten uitleggen! Sorry
je wordt steeds grover...mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
"Minder dan die mongooltjes zelf". Ik vind mongooltjes niet min, maar ze hebben een laag IQ. Dit verbeeld mooi de manier waarop Wilders met zijn kiezers omgaat. Vandaar de foto.
Het leek me duidelijk maar ik zie nu in waarom ik dit bij mijn eerste post had moeten uitleggen! Sorry
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is gewoon een zwaktebod, klaar.
Het toont wel je manier van posten aan. Dus waar die foto nu werkelijk bij had kunnen horen staat ter discussie.
Ik zeg nergens dat ze geen iq hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef cempexo het volgende:
[..]
je wordt steeds grover...mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ze geen iq hebben
Ik zeg dus: mensen, dus ook mongooltjes, hebben een iq, een eq en een sq !!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent een wilders stemmer zeker?
Flauw, om me zo van slag te brengen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je mag je mening hebben liefje. Zolang Wilders niet de meeste zeggenschap in Nederland heeft, that is.
Je bedoeld, domme vooroordelen spuien onder het mom dat je tegen domme vooroordelen bent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:31 schreef du_ke het volgende:
Laten we proberen het bij het onderwerp te houden.
Het hele Henk en Ingrid begrip vind ik vrij stupide eigenlijk. Maar jouw stelling is niet wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je bedoeld, domme vooroordelen spuien onder het mom dat je tegen domme vooroordelen bent?
de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef Cherna het volgende:
Henk en Ingrid bestaan niet. Het is retoriek. PVV stemmers vind je in alle lagen van de bevolking.
marketing technisch is het geniaal. kracht van herhaling vooral, en het symbool voor de arme burger die steeds maar moet betalen voor de fouten van iedereen. niet dat dat met wilders anders wordt, maar het verkoopt wel lekker natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het hele Henk en Ingrid begrip vind ik vrij stupide eigenlijk. Maar jouw stelling is niet wat ik bedoel.
Daar zijn de meningen en cijfers nogal over verdeeld. Het is maar wat je liever wilt lezen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.
Daarbij zegt de opleiding die iemand heeft gevolgd niet echt iets over zijn intellect en vermogen om de juiste politieke keuzes te maken. Of, zoals een universitair opgeleide vriendin van me tegen haar man zijn toen die ging stemmen met haar stempas: doe maar iets links.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen en cijfers nogal over verdeeld. Het is maar wat je liever wilt lezen.
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:23 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Daarbij zegt de opleiding die iemand heeft gevolgd niet echt iets over zijn intellect en vermogen om de juiste politieke keuzes te maken. Of, zoals een universitair opgeleide vriendin van me tegen haar man zijn toen die ging stemmen met haar stempas: doe maar iets links.
Een groepsniveau heeft geen intelligentie, dat is onmeetbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.
Je doet dit topic eer aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:15 schreef cempexo het volgende:
[..]
Een groepsniveau heeft geen intelligentie, dat is onmeetbaar.
Ik zal het je nog beter vertellen; Alles wat je hebt gedaan, doet en gaat doen, en alles wat je hebt gedacht, denkt en gaat denken heeft invloed op je (stem)gedrag. Opleidingsniveau is daar slechts een deel van en zeker niet (alleen) de doorslaggevende factor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en een samenleving waar iedereen mag stemmen. Ik weet alleen wel zeker dat je opleidingsniveau - als je het op groepsniveau bekijkt - een relatie heeft met je stemgedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |