abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103422954
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 13:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

de gemiddelde pvv stemmer heeft vooralsnog een lage opleiding.
Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde PVV stemmer geen flauw benul heeft waar de partij voor staat (behalve dan alle moslims ausradieren). Waarom zou je anders op zo'n volksmenner, backstabber en slinks populistje stemmen wanneer er keer op keer bewezen wordt dat die knakker een grote waffel heeft maar verder totaal geen inhoud en argumenten? Het enige wat die kwakzalver dan doet is zich terugtrekken (omdat ie geen argumenten heeft). Dan moet je toch wel enigszins autistisch zijn wil je willens en wetens op zo'n clown stemmen.
pi_103423400
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde PVV stemmer geen flauw benul heeft waar de partij voor staat (behalve dan alle moslims ausradieren). Waarom zou je anders op zo'n volksmenner, backstabber en slinks populistje stemmen wanneer er keer op keer bewezen wordt dat die knakker een grote waffel heeft maar verder totaal geen inhoud en argumenten? Het enige wat die kwakzalver dan doet is zich terugtrekken (omdat ie geen argumenten heeft). Dan moet je toch wel enigszins autistisch zijn wil je willens en wetens op zo'n clown stemmen.
Als je feiten plaatst zou ik graag een bron van jouw feiten zien of is je bron je dikke duim?

Ach, en de rest van je proza getuigt ook niet van veel bijzonders.
pi_103423520
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 22-10-2011 19:22:33 (geneuzel) ]
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103423527
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Als je feiten plaatst zou ik graag een bron van jouw feiten zien of is je bron je dikke duim?

Ach, en de rest van je proza getuigt ook niet van veel bijzonders.
Check de nieuws en die krantjes, atfu gekke kaas. :{w

Verder was ik me er niet op bedacht dat ik proza schrijf op Fok! :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:47:20 #130
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103423541
quote:
PVV’er is jong, man en niet emotioneel
De PVV-stemmer wil gedurfd en uniek zijn, blijkt uit steekproef

Wel Reebok, geen Miele. Wel Wehkamp.nl, geen Hak. Wel autobladen, geen Bakker Bart. Hij houdt niet zo van gezellig babbelen met vrienden en buren. Hij vindt het niet zo belangrijk om dicht bij de natuur te zijn. Hij is geïnteresseerd in politiek. Hij houdt van gemakkelijk eten: snel en simpel, maar niet per se ongezond. Hij – het is vooral een hij – is jong, heeft een goede opleiding, een fulltimebaan en een hoog inkomen. Zie hier de PVV’er.

Een schets van de doorsnee PVV'er. Illustratie Y&R / Close&Counter

Alle onderzoeken naar de PVV kunnen de prullenbak in.

‘Creative company’ Young & Rubicam (Y&R) heeft een profiel van De PVV’er opgesteld op basis van een steekproef onder 1.500 Nederlanders, schrijft politiek redacteur Herman Staal. De PVV liep mee in onderzoek naar circa 1.000 merken. „De PVV is een opkomend merk, met een duidelijk profiel waar de meer innovatieve groepen zich toe aangetrokken voelen”, zegt Victoria van Keulen van Y&R.
Het bedrijf maakte een indeling van het electoraat en leefstijlen. De partij van Geert Wilders die in Den Haag en Almere meedoet aan de raadsverkiezingen, trekt vooral mannen die vallen onder de trefwoorden: nieuw, gedurfd en uniek. PVV en TON nemen een eigen nieuwe plek in, schrijft het bureau. Er horen woorden bij als ruig, arrogant, glamour en energiek bij. Buiten de cirkel van de PVV valt net de kwalificatie ‘heeft klasse/allure’.
Aanhangers van CDA en VVD komen in de cirkel van ‘traditiegetrouw en vooraanstaand’ terecht, die van PvdA, D66 en GroenLinks in de cirkel ‘sociaal en vriendelijk’. Smullen voor de campagneleiders.”
pi_103423703
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Het is toch niet te veel gevraagd om je feitenkennis met anderen te delen als je die zo stellig deponeert of wel?
pi_103423797
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Deze post geeft het idee dat je na een zin hebt opgehouden met lezen, wat je dus een Ingrid maakt.

Dus, Ingrid, wie ben je nou eigenlijk ?
Jouw kronkelige aannames interesseren mij geen hol Ahmed.
pi_103423929
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:40 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ach de stelling dat de gemiddelde stemmer op een partij niet weet waar die partij precies voor staat op enkele kernpunten na lijkt me wel vrij veilig hoor.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103423974
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Jouw kronkelige aannames interesseren mij geen hol Ahmed.
En toch reageren
pi_103424004
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach de stelling dat de gemiddelde stemmer op een partij niet weet waar die partij precies voor staat op enkele kernpunten na lijkt me wel vrij veilig hoor.
Wat voor jouw feiten zijn hoeft dat niet voor mij te zijn.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:04:10 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103424074
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:24 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Wat wel een feit is, is dat de gemiddelde stemmer geen flauw benul heeft waar zijn partij voor staat
Verbeterd
Zo is het een waarheid als een koe.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103424218
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door du_ke op 22-10-2011 19:09:49 (persoonlijk geneuzel doe je maar elders.) ]
pi_103424506
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:02 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Wat voor jouw feiten zijn hoeft dat niet voor mij te zijn.
Een feit is een feit. Anders zouden ze het wel een andere naam hebben gegeven. De interpretatie van een feit kan verschillen. Ik ben het met Duke eens, vrijwel niemand in Nederland stemt bewust op een partij na alle voors en tegens in de verschillende verkiezingsprogramma's tegen elkaar af te wegen. Enkele populistische kernpunten kan men nog wel onthouden, maar dan houdt het op. De bezoekersaantallen van stemwijzer.nl spreken wat dat betreft boekdelen. Op 25 puntjes denken wij allemaal wel een mening te hebben, maar de samenhang zien en echt nadenken over wat op de lange termijn goed is voor ons land, dat is maar weinigen gegeven.

Daar profiteert de PVV van, omdat zij zich uitsluitend manifesteren met one-liners en ongenuanceerde schreeuwuitspraken. Lekker makkelijk voor dat domme en eenvoudig te beïnvloeden stemvee in Nederland. Met politiek heeft het echter niets te maken. Geert Wilders maakt onze democratie (en hij is daar nog trots op ook) tot een 'meeste stemmen gelden' waarin alleen de uiteindelijke macht verkrijgen het doel is.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_103424541
Wat ben je toch doorzichtig en je maar afvragen waarom er users de pik op je in hebben.

En dit is geen persoonlijk geneuzel?

quote:
1s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Deze post geeft het idee dat je na een zin hebt opgehouden met lezen, wat je dus een Ingrid maakt.

Dus, Ingrid, wie ben je nou eigenlijk ?
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:46 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Waar blijf je nou met editten of is dat je wraak dat ik je laatst voor lul heb gezet?
pi_103424565
Doorpraten hierover als je dat graag wilt aub in het FB topic.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 19:18:51 #141
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103424607
Heeft bij jou geen zin duke.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103424642
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:17 schreef du_ke het volgende:
Doorpraten hierover als je dat graag wilt aub in het FB topic.
Met jou? _O- _O-
pi_103424707
Ja met mij. Maar jullie willen dit toch niet proberen omdat je enkel wat wilt trollen. Verder geneuzel wordt verwijderd.
pi_103424804
quote:
4s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:21 schreef du_ke het volgende:
Ja met mij. Maar jullie willen dit toch niet proberen omdat je enkel wat wilt trollen. Verder geneuzel wordt verwijderd.
DOE DAN OOK VAN ANDEREN VERWIJDEREN anders kom je niet geloofwaardig over.

Misschien snap je het nu in koeienletters
pi_103424853
Leuk topic. Mooi dat de domheid van Henk en Ingrid ook zo mooi geïllustreerd wordt meteen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_103424877
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Allang gedaan, maar nogmaals FB als je hierover door wilt gaan.
pi_103424886
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Mijn stukjes zijn ook weg hoor.
pi_103428344
Henk en Ingrid zijn het rolmodel voor inburgerende buitenlanders.

OMG.
pi_103446516
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 17:16 schreef mlg het volgende:

[..]

Ik ben volgens diezelfde definities meer allochtoon dan jou, hoewel ik dat niet zo ervaar.

In ieder geval voldoe jij aan het profiel van Henk. Qua uiterlijk (wat ik van andere users heb vernomen), qua gedrag, en qua levensomstandigheden.
Staat genoteerd....Betyar = Henk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')