Liever in het hokje type "Henk" geduwd worden dan in het hokje type "Ronnie_Bravo/MLG".quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Staat genoteerd....Betyar = Henk.
Jij stemt pvv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Liever in het hokje type "Henk" geduwd worden dan in het hokje type "Ronnie_Bravo/MLG".
Nee.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:01 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Blijkbaaren hij heeft geen opleiding genoten, laag iq etcetc.
Dus ben ik geen Henk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jawel want Henk en Ingrid stemmen op de PVV.
[..]
Jawel want Henk en Ingrid zijn dom.
Wacht even.....Jij relateert een beroep aan dom of slim zijn? Dat is lekker slim van je.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Jawel..doorsnee timmerman...met kindertjes en vrouwtje = Henk & Ingrid.
Dat zeg ik niet.... ik zeg alleen dat je een doorsnee PVV stemmer bent qua persoonlijke status. Een timmerman met vrouw en twee kindjes. Doorzon woning... hoe vaak ga je op vakantie? 1 of 2 keer?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Wacht even.....Jij relateert een beroep aan dom of slim zijn? Dat is lekker slim van je.
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... ik zeg alleen dat je een doorsnee PVV stemmer bent qua persoonlijke status. Een timmerman met vrouw en twee kindjes. Doorzon woning... hoe vaak ga je op vakantie? 1 of 2 keer?
Klinkt in mijn oren als Henk en Ingrid....alleen de keuken staat anders en je gaat wat minder op vakantie. Doen andere Henk en Ingrids het toch beter....quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.
5x per jaar? Of 5x in 4 jaar?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij kent mij persoonlijk? Verder Geen doorzonwoning want de keuken zit achter de woonkamer en het huis niet gebouwd in de wederopbouw jaren, we gingen gemiddeld de afgelopen 4 jaar zo'n 5 keer op vakantie. Wat wil je nog meer weten? Hoe meer je weet hoe verder ik van Henk en Ingrid af kom te staan.
5 keer per jaar. Het huis staat ook niet in een Henk en Ingrid wijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Klinkt in mijn oren als Henk en Ingrid....alleen de keuken staat anders en je gaat wat minder op vakantie. Doen andere Henk en Ingrids het toch beter....
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:20 schreef betyar het volgende:
[..]
5 keer per jaar. Het huis staat ook niet in een Henk en Ingrid wijk.
een modaal nederlands gezin lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:51 schreef romanstrijbos het volgende:
Door Wilders veel gebruikt als 'de perfecte pvv stemmer'. Maar wie zijn deze henk en ingrid nou eigenlijk? Ik zou graag horen wat andere mensen denken over henk en ingrid. Bestaan ze eigenlijk wel?
Ik ben benieuwd van meningen van mensen met zowel linkse als rechtse achtergronden.
Op de telegraaf staat:
'Henk en Ingrid vormen „het hart en de ruggengraat van de samenleving”. Ze wonen in een koophuis in een Vinex-wijk. De een werkt, de ander mogelijk parttime. Henk en Ingrid hebben een of twee kinderen die naar school gaan. Ze gaan een of twee keer per jaar op vakantie. Ze moeten echter de prijs betalen voor een falende overheid. '
Zijn er misschien mensen op dit forum die misschien wel een 'henk' of een 'ingrid' zijn?
Nee. Jij wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?
of in Limburg of Duitslandquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En onder vakantie versta je een sta-caravan in Zeeland?
Nee. Vakantie is minimaal 1000km verderop.quote:
ik wel, heb het vroeger veel gedaan en was geweldig iedere keer weer, je hoeft niet zo ver te rijden en vaak erg mooi weerquote:
Definitie vakantie ligt aan het aantal kilometers?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:22 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. Vakantie is minimaal 1000km verderop.
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Definitie vakantie ligt aan het aantal kilometers?
klets joh Nederland heeft van die mooie delenquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.
Dat klinkt als een Henk uitspraak.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:25 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. Ik moet op een afstand zijn waar ik de verpaupering van mijn eigen land niet meer ruik. Als de wind goed staat, dan kan dat vanaf 1000km.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |