Alweer... tijdje niet gedaan, meteen 10 goalsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
doe je dat nog steeds?![]()
Oh fuck.. Zit mobiel.. Kan iemand anders openen?
ik ga het er denk ik afgooienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alweer... tijdje niet gedaan, meteen 10 goals
Ben ik al lang en breed mee gestoptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga het er denk ik afgooienThe Sims spelen is veel leuker
the sims? Ik kom nog wel steeds op bezoek bij jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben ik al lang en breed mee gestopt
hey siepiequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Hoii, ff gauw tussendoor.:P
Mag ik die piek
En de Sims is kut, loopr vast, laad niet, mooi geen zin meer in, ik hou het wel bij CV met haloween nu en monsters
jaaaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
Ben niet geweest, mijn nek zat/zit helemaal vast.
Benny verder alles goed hier hoor, we hebben een leven
En kitty altijd *hips*
awwww wat jammerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
En kitty altijd *hips*
Joahquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:52 schreef Kally het volgende:
Hoii, ff gauw tussendoor.:P
Mag ik die piek
En de Sims is kut, loopr vast, laad niet, mooi geen zin meer in, ik hou het wel bij CV met haloween nu en monsters
Mooi zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:15 schreef Kally het volgende:
En kitty altijd *hips*
Ohw zoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jawel
Maar wilde tot 8 uur even the sims spelen... maar die update duurt lang
Waarom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 2 kaartjes gekregen voor het rijksmuseum
Thanks liebchenquote:
Verdrietig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks liebchen
Hele dag bezig geweest iets te fixen om vanavond te doen, is het elf uur, krijg ik drie berichtjes of ik mee uit ga.Nee dat gaat niet meer mogen
boven Zwollequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Almere... en dat zegt wat over boven zwolle..
Ik nu ook weerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hebben ze internet
Stabiel internet
Jep.. dat doet-ie goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 07:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Hmmm.. Oplader telefoon vergeten.. Kuttttt
01-02 een nieuwe telefooonquote:Bel + SMS + Web 200
Bekijk je BloX en andere extra's bij je abonnement.
De einddatum van je huidige contract is 1 Juni 2012
Dat is een voorbeeld naar andere fabrikanten he...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie wel eeeem
De Nexus is wel ubervet
Ik heb genotenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Het was echt een dramatische wedstrijd.
Nou nou... Het zware leven...quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
*bam* Rooster voor blok 2 is bekend... woensdag en vrijdag vrij
En een vernieuwd wurgcontractquote:
Ook best wel moe eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook best wel moe eigenlijk.
Vakantie zit er net op, maar ik ben toe aan een nieuwe... een echte vakantie
Ja, maar dan heb je die 'feestdagen'quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je kerstvakantie.
Feestje toch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je die 'feestdagen'
Nouquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Feestje toch.
Kerst moet ik gewoon werken, en oud en nieuw ga ik ergens dronken worden.
Verder geen vrij die dagen.
Straks in november nog wel een weekje.
Met m'n vriendin denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou
Beiden dagen? Niet bij je vriendin?
Ohw, dat zijn toch ook vrije dagen
Ah kiek 'ns oanquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Met m'n vriendin denk ik., oud en nieuw dan.
Kerst maar even en gaatje tussendoor zoeken om bij mijn ouwelui langs te gaan. Scheelt in ieder geval wel dat hele eerst-kerstdag-bij-mijn-ouders-of-de-jouwe verhaal.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah kiek 'ns oan
...Dat gaat dus goed komen
quote:
quote:
Over een warm welkom gesproken.quote:
Tof toch.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Over een warm welkom gesproken.
De SC is al zo koud tegenwoordig, dan moet je de warmte overbrengen en behouden hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
Over een warm welkom gesproken.
Ik vind het nu al spann0nd.quote:
Succes alvast.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Bij een callcenter voor een uitvaartverzekeringmaatschappij. Ik moet mensen bellen om een afspraak te maken met een adviseur.
Ik begin volgende week dinsdag al! Per 25 november ben ik op papier uit dienst bij de Spar, maar mocht het niet lukken dan stop ik eerder. Want 204893058303 uren nog staan
Ik ga me toch een ontwikkeling door.. ik word er eng van!quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, daar leer je ook nog eens veel van.
Over een paar jaar kun je je bijsluiter weggooien. Dan heb je een autobiografie.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ga me toch een ontwikkeling door.. ik word er eng van!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over een paar jaar kun je je bijsluiter weggooien. Dan heb je een autobiografie.
terugdenkertje ditquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Over een paar jaar kun je je bijsluiter weggooien. Dan heb je een autobiografie.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Gatverdamme... Straks ieder weekend een grafstemming
Teringquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
Sowiesoquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:51 schreef Renesite het volgende:
wasdat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef heloef het volgende:
Whehe een van mijn klasgenoten is een van de bedenkers van Meisjes met Ijsjes.
quote:
Ja ik snap dat jij Jongens die Tongen leuker had gevonden.quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik snap dat jij Jongens die Tongen leuker had gevonden.
Moeten wij dat kennen dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:07 schreef heloef het volgende:
Whehe een van mijn klasgenoten is een van de bedenkers van Meisjes met Ijsjes.
Dat is redelijk bekend ja.quote:
Het is niet superbekend hoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent van een andere generatie, denk ik. (goddank)
Ik ken het ookquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet superbekend hoor.![]()
Ik ken het toevallig.
Dat is een grote steen dan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is redelijk bekend ja.
Alleen jullie liggen weer onder een steen.
op zich wel leuke vrouwenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:13 schreef Pheno het volgende:
Gelukkig is YouTube hier afgeschermd, dus hoef ik niet eens klikken
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:28 schreef PatriQue89 het volgende:
En een opdracht met het groepje.. waarbij eindproduct door de eindredacteur verstuurd werd vanochtend(voor het vertsturen naar leraar) waar ik toch nog 7 fouten in vond, en bij 5 fouten werd er geen cijfer gegeven..
Ik zit op een stoel op mijn werk. 11 uur overwerk gehad. Maar ik ben sowieso een dooie, dus aan mij mis je nietsquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Iedereen zit in OF Radio, OF ARG, OF nergens.
Kusje op je doodheid!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 08:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel op mijn werk. 11 uur overwerk gehad. Maar ik ben sowieso een dooie, dus aan mij mis je niets
daar wordt ie niet warm vanquote:
S0ccesquote:
Wat is ARG nou weer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 22:21 schreef Renesite het volgende:
Iedereen zit in OF Radio, OF ARG, OF nergens.
SC in ONZ.quote:
Geen idee, vast zo kliek als de rest van de SC'squote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, vast zo kliek als de rest van de SC's
Nee, SlowCommanderenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
ARG, daar zit de vader van Maxima ook te slowchatten toch?
Nee ik zit nergens eigenlijkquote:
Je zit hier.quote:
Niet waarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
ARG is echt 21-Als ik zo de namen bekijk
Dus ONZ heeft 4 SC's
Iedereen zit hier.quote:
16- dan?quote:
quote:
quote:
Jullie zijn uitzonderingen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben geen 21- of 16-.. René ook niet, Patjon ook niet
Maar Patje zat nergens. Nu snap ik het niet meer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben geen 21- of 16-.. René ook niet, Patjon ook niet
Ik ga niet meer draaien daarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer kom je een keer draaien? Ik kan je op het rooster zettenBen roostermeisje geworden
Ik snap het ook niet meerquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Patje zat nergens. Nu snap ik het niet meer.
Nee hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie zijn uitzonderingen?
Omdat ik het daar niet leuk vind.quote:
Jij bent gewoon een oude graftak, that's all!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok, ik dacht aan de namen te zien dat het jong publiek was
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat ik het daar niet leuk vind.
Dat zal het zijnquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een oude graftak, that's all!
Van mij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:13 schreef Pheno het volgende:
Nu ik erover nadenk, mijn SC-gebruik loopt ook hard achteruit.
Lounge is dood, KSC pek en veren, dus af en toe wat hier, R&P en GAM. Ik word oud.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van mij ookZit de laatste tijd erg weinig op fok. Heb echt van die periodes laat maar zeggen
Zelfs in radio topic post ik minderterwijl ik daar elke dag, uren zat te posten
"Ik stop. Gr0etj0ns, PatriQue"quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ontslagbriefje getikt.. ik ben goed
De halve ksc zit in radioquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lounge is dood, KSC pek en veren, dus af en toe wat hier, R&P en GAM. Ik word oud.
Dat zeg ik.. je bent een oude graftak!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De halve ksc zit in radio
Lounge ken ik niet?
GAM ken ik wel, maar moeilijk tussen te komen, ooit een poging gedaan, ondanks dat ik een echte gamer ben, pas ik er niet tussen.
Dus zit eigenlijk in radio alleen. Soms hier, maar hier is doodOf het is een gesprek tussen René en Pat
Met Benny er tussendoor.
Maar merendeel ben ik thuis aan het opruimen, leren en solliciteren![]()
Vorige week eindelijk een sollicitatiegesprek gehadMaar niet aangenomen omdat ze toch een jonger iemand zoeken
WTF ik ben pas 33
Ah, dan heb ik er sowieso geen aanspraak. Scheelt me proberenquote:
In radio topic wordt je sowieso snel geaccepteerdquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik er sowieso geen aanspraak. Scheelt me proberen
Doeiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. ik pak mijn boeltje in, en ga naar school!
Joe
Vast, maar de KSC-lui hadden wat tegen mequote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In radio topic wordt je sowieso snel geaccepteerd
Alleen de leuke ksc-lui zitten erquote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vast, maar de KSC-lui hadden wat tegen me
En vooral nog heel jong van geest.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De halve ksc zit in radio
Lounge ken ik niet?
GAM ken ik wel, maar moeilijk tussen te komen, ooit een poging gedaan, ondanks dat ik een echte gamer ben, pas ik er niet tussen.
Dus zit eigenlijk in radio alleen. Soms hier, maar hier is doodOf het is een gesprek tussen René en Pat
Met Benny er tussendoor.
Maar merendeel ben ik thuis aan het opruimen, leren en solliciteren![]()
Vorige week eindelijk een sollicitatiegesprek gehadMaar niet aangenomen omdat ze toch een jonger iemand zoeken
WTF ik ben pas 33
Ik moet die brief nog krijgen! PostNLquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Een abonnement van de SC hier is niet goedkoop meer. Ik zag dat de contributie flink verhoogd was.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Een abonnement van de SC hier is niet goedkoop meer. Ik zag dat de contributie flink verhoogd was.
Ook datquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef heloef het volgende:
[..]
En vooral nog heel jong van geest.
Held.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:14 schreef charmed_angel het volgende:
Ik: Wat wil je eten?
Rob: Pannekoeken
Ik: Ja maar dan sta ik zolang te bakken, geen zin in.
Rob: Doe dan maar poffertjes
Dat is 1990?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
jij bent ook vaak ziek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Geen sexyheiddd te bekennen hier in huis
Ziek en lui en moe enzo...
dus ik ga even the sims opstarten
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
zeer vermoeiend!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Het zet niet door, beetje kwakkelend.quote:
Ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
Mijn cc wordt gebruikt voor fraude door iemand die mijn cc-nummer schijnbaar heeft. Kortom, ik ben weer de lul met allerlei gedoe
De bank heeft een brief gestuurd waar ze duidelijk maken dat mijn kaart geblokkeerd is. Daarom kwam ik er ook achter, want het is sinds kort. De afschrift komt pas volgende maand ergens, dan zou ik er pas achter gekomen zijn. Nadeel van een cc, het wordt niet meteen afgeschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Nou je hebt de laatste tijd veel pech zeg
En nu? Bank gebeld ?
nou succes dan maarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
Dat ga ik nog horen hoe dat zit, de zaak is nu bij de afdeling fraude. Volgens mij moet het wel goedkomen, maar ik kreeg vanochtend dus een mailtje van zavvi (gamesite) dat ze een bedrag niet konden afschrijven. Nu snap ik waarom...
Daar ga ik vanuit. Irritant dat ik nu een week niet kan betalen, want ik moet wachten op een nieuwe cc met geheel nieuw nummer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou succes dan maar
Altijd fokking irritant, maar meestal worden de klanten wel vergoed. (dat was bij de rabo zo)
Boeken in Engels, dat is voor mij direct een soort studieboek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze 2In het engels
Dump je die ook weer makkelijk. Of heb je hele stapels?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op smoezelige rommelmarkten voor een euro de kilo: ja
Ik wil mijn engels verbeteren. Veel bedrijven willen dat je Engels kan, goed Engelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Boeken in Engels, dat is voor mij direct een soort studieboek.Hoe kom je erbij om deze 2 te kopen?
Ik heb Bonita Avenue van Peter Buwalda dus gekocht. Ze waren bij DWDD bij het bespreken ook al lyrisch, dat moet ik ervaren.
Hele stapelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dump je die ook weer makkelijk. Of heb je hele stapels?
Raak je aan sommigen ook nog extra gehecht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hele stapelOok nog echt alle kinderboeken enzo, geweldig, onder mijn bed helemaal vol en twee planken
Google maar even, ik wil er nog niet teveel van weten voor ik begin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bonita avenue, waar gaat dat over?
Ow dat lijkt me best interessantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Google maar even, ik wil er nog niet teveel van weten voor ik begin.
Jupquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raak je aan sommigen ook nog extra gehecht?
Zelf kan ik m'n Snelle Jelle collectie toch echt niet weg doen.
Kallyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb net Koningsmoord uit van een Deense schrijfster die was
Siepiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha ging lasagne maken bij een vriendin.. Ovenschaal te groot.. Snel naar marskramer.. Nu de goeie.. Hele boel overgegoten in een keer..
En nu zit dr katje met mij te kroelen!
Een van de meest besproken boeken dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
van t jaar 2006 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een van de meest besproken boeken dit jaar.Aldus Mr Google.
hehe idd, maar zag t ook maar via google hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |