Dat is 1990?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
jij bent ook vaak ziek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Geen sexyheiddd te bekennen hier in huis
Ziek en lui en moe enzo...
dus ik ga even the sims opstarten
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
zeer vermoeiend!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Het zet niet door, beetje kwakkelend.quote:
Ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
Mijn cc wordt gebruikt voor fraude door iemand die mijn cc-nummer schijnbaar heeft. Kortom, ik ben weer de lul met allerlei gedoe
De bank heeft een brief gestuurd waar ze duidelijk maken dat mijn kaart geblokkeerd is. Daarom kwam ik er ook achter, want het is sinds kort. De afschrift komt pas volgende maand ergens, dan zou ik er pas achter gekomen zijn. Nadeel van een cc, het wordt niet meteen afgeschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Nou je hebt de laatste tijd veel pech zeg
En nu? Bank gebeld ?
nou succes dan maarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
Dat ga ik nog horen hoe dat zit, de zaak is nu bij de afdeling fraude. Volgens mij moet het wel goedkomen, maar ik kreeg vanochtend dus een mailtje van zavvi (gamesite) dat ze een bedrag niet konden afschrijven. Nu snap ik waarom...
Daar ga ik vanuit. Irritant dat ik nu een week niet kan betalen, want ik moet wachten op een nieuwe cc met geheel nieuw nummer.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou succes dan maar
Altijd fokking irritant, maar meestal worden de klanten wel vergoed. (dat was bij de rabo zo)
Boeken in Engels, dat is voor mij direct een soort studieboek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze 2In het engels
Dump je die ook weer makkelijk. Of heb je hele stapels?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op smoezelige rommelmarkten voor een euro de kilo: ja
Ik wil mijn engels verbeteren. Veel bedrijven willen dat je Engels kan, goed Engelsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Boeken in Engels, dat is voor mij direct een soort studieboek.Hoe kom je erbij om deze 2 te kopen?
Ik heb Bonita Avenue van Peter Buwalda dus gekocht. Ze waren bij DWDD bij het bespreken ook al lyrisch, dat moet ik ervaren.
Hele stapelquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dump je die ook weer makkelijk. Of heb je hele stapels?
Raak je aan sommigen ook nog extra gehecht?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hele stapelOok nog echt alle kinderboeken enzo, geweldig, onder mijn bed helemaal vol en twee planken
Google maar even, ik wil er nog niet teveel van weten voor ik begin.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
Bonita avenue, waar gaat dat over?
Ow dat lijkt me best interessantquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Google maar even, ik wil er nog niet teveel van weten voor ik begin.
Jupquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Raak je aan sommigen ook nog extra gehecht?
Zelf kan ik m'n Snelle Jelle collectie toch echt niet weg doen.
Kallyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
Ik heb net Koningsmoord uit van een Deense schrijfster die was
Siepiequote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha ging lasagne maken bij een vriendin.. Ovenschaal te groot.. Snel naar marskramer.. Nu de goeie.. Hele boel overgegoten in een keer..
En nu zit dr katje met mij te kroelen!
Een van de meest besproken boeken dit jaar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:59 schreef Kally het volgende:
van t jaar 2006 toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een van de meest besproken boeken dit jaar.Aldus Mr Google.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |