Dat is 1990?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
jij bent ook vaak ziek.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
Geen sexyheiddd te bekennen hier in huis
Ziek en lui en moe enzo...
dus ik ga even the sims opstarten
Ow en heb GTST seizoen 4 besteld
zeer vermoeiend!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Het zet niet door, beetje kwakkelend.quote:
Ben er nog niet aan begonnenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe is dat, die oude meuk terugkijken? Amateuristisch, retetraag en niet meer van deze tijd lijkt me.
O wacht, daar weten Benny en Pat meer van.
Dat meen je nietquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:03 schreef Pheno het volgende:
Mijn cc wordt gebruikt voor fraude door iemand die mijn cc-nummer schijnbaar heeft. Kortom, ik ben weer de lul met allerlei gedoe
De bank heeft een brief gestuurd waar ze duidelijk maken dat mijn kaart geblokkeerd is. Daarom kwam ik er ook achter, want het is sinds kort. De afschrift komt pas volgende maand ergens, dan zou ik er pas achter gekomen zijn. Nadeel van een cc, het wordt niet meteen afgeschreven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Nou je hebt de laatste tijd veel pech zeg
En nu? Bank gebeld ?
nou succes dan maarquote:Op woensdag 26 oktober 2011 16:11 schreef Pheno het volgende:
Dat ga ik nog horen hoe dat zit, de zaak is nu bij de afdeling fraude. Volgens mij moet het wel goedkomen, maar ik kreeg vanochtend dus een mailtje van zavvi (gamesite) dat ze een bedrag niet konden afschrijven. Nu snap ik waarom...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |