bullshit,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Ritmo het volgende:
Guetta de kersverse nummer 1. Puur op veel hits scoren word je dus 's werelds beste DJ.
Nu is het sowieso een populairiteitspoll natuurlijk, maar dat zou niet via de hitlijsten moeten gaan of met hoeveel sterren je samenwerkt.
http://www.trackitdown.net/news/show/104751.html
Ja, dan geef je jong talent Guetta de kans...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
bullshit,
armin wilt hem gewoon niet meer hebben om anderen de kans te geven
Dat jij hem niet als dj kent, wil niet zeggen dat ie dat niet is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het altijd zo raar wanneer producers zichzelf dj noemen.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef SomePerson het volgende:
Guetta is een beetje zoals Bob Sinclair. Van die muziek waar basisschoolkinders naar luisteren.
Haha, wat een onzin! Als je veel hits scoort, betekent het toch wel dat je goed bent he?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Ritmo het volgende:
Guetta de kersverse nummer 1. Puur op veel hits scoren word je dus 's werelds beste DJ.
Nu is het sowieso een populairiteitspoll natuurlijk, maar dat zou niet via de hitlijsten moeten gaan of met hoeveel sterren je samenwerkt.
http://www.trackitdown.net/news/show/104751.html
Bill Gates is vast ook niet de slimste computertechneut die er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Razende_Rosser het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin! Als je veel hits scoort, betekent het toch wel dat je goed bent he?!
Als je bij voetbal bijvoorbeeld een goeie spits bent, ben je dat omdat je veel doelpunten scoort en anderen gemakkelijk in posities kan brengen, waarin ze kunnen scoren. Niet omdat ze zulke leuke trucen kunnen, tijdens het hooghouden.
voor aardig wat dingen ben ik het met deze eens, sowieso villalobos, cassy en alle roemeense djsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
De echte top 100: http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?1221
A-trak staat er niet bij, derhalve incomplete lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
Len Faki veel te laagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
DJ Hidden staat er niet eens in en die is zonder twijfel de sterkste DJ van het moment; aardige gasten hoor die Van Buuren en Guetta, maar qua draaien komen ze niet in de buurt van Hidden. Qua produceren trouwens ook niet, maar dat heeft niets met deze lijst te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
Een autist kan niet tegen veranderingen, dance is zo repetatief als de pest, wie is er nou autistisch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 7 nederlanders in de top 20
Sowieso autisten die onze grootste exportproducten gaan afkraken
Zeg ik net?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een autist kan niet tegen veranderingen, dance is zo repetatief als de pest, wie is er nou autistisch?.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
die onze grootste exportproducten gaan afkraken
Zijn producties zijn dan ook kut na 2004...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven. Ik heb nog nooit 1 nummer gehoord van meneer van Buurtjens
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
De "wie kan het best inhoudsloze plaatjes van een ander aan elkaar draaien" verkiezing, boeiend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik luister liever naar Opeth terwijl ik op m'n zolderkamertje headbangend met m'n lange haar en met een bandshirt en daaronder een wolvenshirt aan m'n character op WoW naar level 80 train.
beetje naar die fruityloops troep luisteren,quote:
Iets met bekrompen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje naar die fruityloops troep luisteren,
gister naar Mark Knofpler en Bob Dylan geweest; dat is muziek
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Neraice het volgende:
Gewoon commerciële kutmuziek maken dus. Doe dan Tiësto ofzo.
Afrojack eindigt volgend jaar op #1 als hij zo door blijft gaan.quote:
Ja, want hij is echt getalenteerd en maakt zijn muziek vanuit zijn hartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Afrojack eindigt volgend jaar op #1 als hij zo door blijft gaan.
Ze hebben DJ Coone op 41quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:05 schreef Ritmo het volgende:
Haha, die Belgen helemaal blij met 1 notering bij de laatste 80
http://www.hln.be/hln/nl/(...)j-s-ter-wereld.dhtml
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die vinden dat die lijst enige waarde heeft
Nee, alle middelbare-school kinderen. Denk je echt dat alle echt elektronische muziek kenners ook maar zich iets van aantrekken van zulke commerciële lijsten? Je ziet niet eens Noisia, Justice of The Prodigy in staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...
Zijn houding spreekt me wel aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:27 schreef Moos. het volgende:
Dat interview van deadmau5.
http://www.djmag.com/top100/detail/2690/1
Ik hoop dat je het cynisch bedoelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want hij is echt getalenteerd en maakt zijn muziek vanuit zijn hart'Give Me Everything Tonight' is dan ook één van de beste nummers ooit. Geen idee wat hij nog meer heeft gemaakt, maar je hoort hem wel op de radio en Orjan Nilsen niet, dus Afrojack is vast beter!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef Moos. het volgende:
[..]
Nee, alle middelbare-school kinderen.
Het cynisme droop er vanaf. Maar ja, je hebt idioten die er echt zo over denken, anders zou Guetta niet op 1 staan, nietwaar? Serieus, zulk soort mensen zijn wat er mis is met de wereld, samen met hipsters, Apple fanboys en klimaatpredikers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het cynisch bedoelt.
(Ergens vermoed ik het wel, maar ik weet het niet 100 % zeker.)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LOL, lekker populair in Amsterdam, die Guetta.
Haha, geweldig! Maar ergens ook wel een beetje zielig voor Guetta...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pijnlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Discovery of the year? Discovery of the year for me was dipping edamame in soy sauce. Mmmm.
Awkward Moment? Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life.
Net als van die mensen waarvoor het allang goed is 'als het lekker beukt', en/of 'als er maar een grappig melodietje in zit'. Daar heb je er nogal veel van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het cynisme droop er vanaf. Maar ja, je hebt idioten die er echt zo over denken, anders zou Guetta niet op 1 staan, nietwaar?
Idd, het lijkt me verder wel een sympathieke gast. Zeker voor een Fransman.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha, geweldig! Maar ergens ook wel een beetje zielig voor Guetta...
Ignorance is a bliss. Daarom zijn domme mensen ook gelukkiger, omdat ze niet nadenken over eventuele kritiek en ook niet doorhebben hoe de wereld om hen heen naar de kloten gaat...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Net als van die mensen waarvoor het allang goed is 'als het lekker beukt', en/of 'als er maar een grappig melodietje in zit'. Daar heb je er nogal veel van.
Ergens is het volgens mij wel heel aangenaam om zo'n onbevangen kijk op muziek te hebben, hoe verachtelijk ook.
Dus eigenlijk zijn ze misschien wel weer slimmer omdat ze liever genieten dan altijd maar kritisch te zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ignorance is a bliss. Daarom zijn domme mensen ook gelukkiger, omdat ze niet nadenken over eventuele kritiek en ook niet doorhebben hoe de wereld om hen heen naar de kloten gaat...
Exact.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze misschien wel weer slimmer omdat ze liever genieten dan altijd maar kritisch te zijn...
Het gaat toch om DJ'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...
Oh en daarom maakt hij geen goede muziek meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef DutchSpike het volgende:
Armin van Buuren had gewoon nummer 1 moeten blijven, Guetta is gewoon té commercieel geworden de afgelopen paar jaren...
Weet je wat het woord DJ betekend?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Oh en daarom maakt hij geen goede muziek meer
Ja, maar ik bedoel dat al die mensen al die muziek ineens niet meer gaan luisteren 'omdat het te commercieel wordt', of 'bekend wordt onder het normale volk'. Dat vind ik nogal stom.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Weet je wat het woord DJ betekend?
Dit, Skrillex hoort niet eens in die hele lijst.quote:
Qua DJ-skills is hij erg slecht maar zijn producties zijn wel geniaal.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:33 schreef luckass het volgende:
En als het om populaire producties gaat had Avicii moeten winnen natuurlijk.
twitter:ParisHilton twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 14:22:40Had the best time at #JACKED last night! @DJAfrojack & @Shermanology killed it! The Dutch sure know how to party, loves it! #YES! reageer retweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef boskameel het volgende:
hahaha hij kan niet eens vette metalsolos spelen man
Metalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef boskameel het volgende:
hahaha hij kan niet eens vette metalsolos spelen man
85 is het nu. hihiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef boskameel het volgende:
ik ben wel level 80 geworden deze zomer
houd je mond?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef Leevancleef het volgende:
Je serieus bezig houden met dit soort muziekLekker om op te gewichtheffen, maar meer ook niet.
Naar ouwe lullen-muziek als Bob Dylan en wolvenshirt-muziek als metal luisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:25 schreef Leevancleef het volgende:
Je serieus bezig houden met dit soort muziekLekker om op te gewichtheffen, maar meer ook niet.
Dit is muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Naar ouwe lullen-muziek als Bob Dylan en wolvenshirt-muziek als metal luisteren
Want meer is er nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Naar ouwe lullen-muziek als Bob Dylan en wolvenshirt-muziek als metal luisteren
Indiebandjes, als je hipster bent tenminste.quote:
Deze lijstquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
Wereldvreemde metalautisten als jij zullen dit soort topics nooit snappen, nee. Dus ga maar lekker terug naar je zolderkamertje headbangen terwijl je hardcore WoW aan het spelen bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Heerlijk, een onvervalst Ritmo troll-topic.![]()
Alsof ook maar iemand naar die troep luistertEn iedereen maar happen
Deadmau5 en Avicii staan toch op in de top 10?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik ben meer van de prog. house enzo
Geniaal, meteen iedereen die van deze herrie houden afschilderen als 'wereldvreemde metalautisten'. Alsof dat de enige twee 'soorten' zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wereldvreemde metalautisten als jij zullen dit soort topics nooit snappen, nee. Dus ga maar lekker terug naar je zolderkamertje headbangen terwijl je hardcore WoW aan het spelen bent
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof ook maar iemand naar die troep luistert![]()
Wat ken je nog niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef Djeez het volgende:
Ik ken die troep nog niet. Met ingang van maandag heb ik een betere werkplek, waar constant Q-Music op staat. Ik houd dus mijn hart vast voor wat nog gaat komen
Nog nooit van die namen in de top 10 gehoord hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:09 schreef Djeez het volgende:
Ik ken die troep nog niet. Met ingang van maandag heb ik een betere werkplek, waar constant Q-Music op staat. Ik houd dus mijn hart vast voor wat nog gaat komen
Laat hem, dat is die metal-autist die alleen maar op z'n zolderkamertje nieuwsverhaaltjes over 'geile 15-jarige sletjes die keihard gepakt worden' te verzinnen. Dan krijg je ook niet veel mee van de wereld.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:12 schreef luckass het volgende:
[..]
Nog nooit van die namen in de top 10 gehoord hebben
Metalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Laat hem, dat is die metal-autist die alleen maar op z'n zolderkamertje nieuwsverhaaltjes over 'geile 15-jarige sletjes die keihard gepakt worden' te verzinnen. Dan krijg je ook niet veel mee van de wereld.
http://www.djmag.com/top100quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:17 schreef ValHallen het volgende:
Wie zijn nummer 8 en 9 uit de top 10 eigenlijk?
Dash Berlin ken je toch wel?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat voor artiesten dat zijn. Werkelijk nog nooit van gehoord.
Je kent de Swedish House Mafia nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer wat voor artiesten dat zijn. Werkelijk nog nooit van gehoord.
Ik ken de naam ook niet..De muziek ken ik echter wel. Eigenlijk best hard, dit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kent de Swedish House Mafia niet? Heb je onder een steen geleefd of zo?
Markus Schulz en Dash Berlin kan je best niet kennen, die zijn wat minder bekend.
Ik zei niks over Swedish House Maffiaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Je kent de Swedish House Mafia niet? Heb je onder een steen geleefd of zo?
Markus Schulz en Dash Berlin kan je best niet kennen, die zijn wat minder bekend.
Oh, ik las "wie zijn nummer 8, 9 en 10 dan" ipv "wie zijn nummer 8 en 9 uit de top 10"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zei niks over Swedish House Maffia
Ik las hetzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik las "wie zijn nummer 8, 9 en 10 dan" ipv "wie zijn nummer 8 en 9 uit de top 10"
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:25 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Oh, ik las "wie zijn nummer 8, 9 en 10 dan" ipv "wie zijn nummer 8 en 9 uit de top 10"
Het is jullie vergeven. Ik weet dat het lijkt alsof ik alleen obscure metal luister met mijn UI en ondertitel, maar dat valt hard mee.quote:
Maar Markus Schulz en Dash Berlin zijn volgens mij meer trance-artiesten, dus die zijn vaak bij het grotere publiek niet meer zo bekend, omdat trance niet meer zoveel geluisterd wordt in Nederland.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
[..]
Het is jullie vergeven. Ik weet dat het lijkt alsof ik alleen obscure metal luister met mijn UI en ondertitel, maar dat valt hard mee.
Waar noem ik ergens 'Pink Floyend' of 'Bob Dillen'?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Wie is hier nou de troll dan?
Alsof ook maar iemand naar die alternatieve kut-herrie van jou luistert.90 % van de jongeren kan geen nummer van Pink Floyend of Bob Dillen opnoemen.
Klopt, de muziek'smaak' van de pubers jonger dan 30 jaar is inderdaad helemaal verrot.quote:Dance is verreweg de populairste en grootste muzieksoort onder de 30 jaar. Deal with itMaar dat merk jij niet vanaf je zolderkamertje met FOK! als referentiebron voor de wereld.
Je lijkt me wel zo'n type die naar dergelijke kutmuziek luistert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:57 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waar noem ik ergens 'Pink Floyend' of 'Bob Dillen'?
Ja opa.quote:Klopt, de muziek'smaak' van de pubers jonger dan 30 jaar is inderdaad helemaal verrot.
Je kent me niet, je weet helemaal niet waar ik naar luister.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je lijkt me wel zo'n type die naar dergelijke kutmuziek luistert.
opzettelijke spelfouten blijven cutequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je lijkt me wel zo'n type die naar dergelijke kutmuziek luistert.
[..]
Ja opa.
Wat?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:59 schreef leeell het volgende:
[..]
opzettelijke spelfouten blijven cute
en tevens vond jij comfortably numb heul wel vet jongentje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier zit gewoon waarheid in, wat deze baas zegt. Kut-alto's![]()
Inderdaad ja. Z'n muziek zelf vind ik helemaal niks, maar in z'n benadering van die muziek is het wel een artiest, en hij komt nuchter over.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:40 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zijn houding spreekt me wel aan.
Op 4 in de lijst zonder ooit een CDJ aangeraakt te hebben.
Dus jij bent zo'n agressieve flikker die boos wordt omdat je een artiest niet kent, terwijl je hem misschien ongelooflijk mooi kan vinden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier zit gewoon waarheid in, wat deze baas zegt. Kut-alto's![]()
Wauw, wat speciaalquote:
Nee hoor, maar als iemand zegt "jaaa rot op met Armin van Buuren en die populaire shit, [naam] is veel beter" dan kan ie oprotten. Z'n argument was dan namelijk dat Armin kut zou zijn omdat ie populair is. Daarom kan ik die hele persoon dan niet meer serieus nemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef Moos. het volgende:
[..]
Dus jij bent zo'n agressieve flikker die boos wordt omdat je een artiest niet kent, terwijl je hem misschien ongelooflijk mooi kan vinden?
Ik zie waar je heengaat, maar dat wordt hier niet zo heel veel gezegd hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als iemand zegt "jaaa rot op met Armin van Buuren en die populaire shit, [naam] is veel beter" dan kan ie oprotten. Z'n argument was dan namelijk dat Armin kut zou zijn omdat ie populair is. Daarom kan ik die hele persoon dan niet meer serieus nemen.
jaja, je weet het welquote:
Zo'n chill koningsnummer datquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Even wat kwaliteit posten van de nummer 4. Waarom die prutser van een Guetta hoger staat is mij een raadsel.
Probeer eens z'n eerst album "Get Scraped", totaal niet te vergelijken met zijn nieuwe stijl maar desalniettemin erg fijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Z'n muziek zelf vind ik helemaal niks, maar in z'n benadering van die muziek is het wel een artiest, en hij komt nuchter over.
DEEJAY!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:29 schreef Jahr00n het volgende:
Even wat kwaliteit posten van de nummer 4. Waarom die prutser van een Guetta hoger staat is mij een raadsel.
Hier is toch niets muzikaals aanquote:
Waarom staat ie op 4 dan stumperd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DEEJAY!!!
Niet producer. Hoe moeilijk is dat begrijpen?
Maar dan wordt Guetta nog niet op 1 uiteraard.
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:58 schreef luckass het volgende:
[..]
Hier is toch niets muzikaals aan.
Die plank van jou UI.... Waar was dat ook alweer van, Ed Edd & Eddy ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef viagraap het volgende:
Komt Ritmo weer met zijn beperkte blik op de wereld. Het is dat we geen popcorn in huis hebben.
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die plank van jou UI.... Waar was dat ook alweer van, Ed Edd & Eddy ofzo?
Waarom zou hij in godsnaam een troll zijn?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Neraice het volgende:
Ritmo ben jij nou eigenlijk serieus of één grote troll?
Dat kan je toch ook wel bedenken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:58 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Waarom zou hij in godsnaam een troll zijn?
Nee. Tenzij je bedoelt dat we ons druk maken om een of andere kutpoll, en Ritmo deze discussie uitlokt om onze tijd en energie te verspillen.quote:
Dat doe ik ook soms, om 'half' te trollen, maar daarmee is zijn OP toch niet meteen een troll? Als hij dit topic niet had aangemaakt had ik het ook zo gedaan hoor. Guetta is gewoon een slechte nr 1.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Neraice het volgende:
Ik bedoel meer het constant meteen aanvallen van mensen die niet in zijn ideale beeld passen.
Dat doet 'ie helemaal niet. Maar hier op FOK! zitten enorm veel mensen die altijd afgeven op populaire dingen, omdat het populair is. Dat soort mensen heb ik ook een hekel aan en kan je heerlijk tegenin gaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef Neraice het volgende:
Ik bedoel meer het constant meteen aanvallen van mensen die niet in zijn ideale beeld passen.
Wel als ze af gaan geven op mensen die wel uitgaan, alcohol drinken of feestjes vieren. Daarbij zijn mensen die nooit uitgaan vaak ook wel sociaal zwakkere types.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Neraice het volgende:
Dat is waar, altijd de hipster uithangen vind ik ook heel irritant. Maar hij maakt bijvoorbeeld ook mensen die niet zo van uitgaan houden meteen uit voor wereldvreemde autisten, vind je dat dan ook terecht?
Mwoah, heb geen hekel aan gitaarmuziek opzich. Het is niet mijn favoriete instrument nee, maar het zijn veel gitaarliefhebbers (niet jij) die me een beetje de andere uiterste hoek indrijven. Ik vind The Beatles prima muziek b.v. Maar omdat de gemiddelde gitaarmuziek-liefhebber altijd zo laagdunkend over onder meer electronische muziek doet, haal ik vaak naar dat genre uit hier op FOK!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef ValHallen het volgende:
Ritmo houdt oprecht niet van gitaarmuziek.
Het is wel bullshit dat je de hele tijd over wolvenshirts en metal begint als iemand niet van elektronische muziek houdtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, heb geen hekel aan gitaarmuziek opzich. Het is niet mijn favoriete instrument nee, maar het zijn veel gitaarliefhebbers (niet jij) die me een beetje de andere uiterste hoek indrijven. Ik vind The Beatles prima muziek b.v. Maar omdat de gemiddelde gitaarmuziek-liefhebber altijd zo laagdunkend over onder meer electronische muziek doet, haal ik vaak naar dat genre uit hier op FOK!
Mwoah, het is meer dat toontje dat die mensen vaak hebben. "Ik ga niet tussen die plebejers en dat paupervolk staan naar die volkse muziek luisteren, maar lekker FOK'en vanavond". Daar ben ik simpelweg allergisch voor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:13 schreef Neraice het volgende:
Dat is waar, altijd de hipster uithangen vind ik ook heel irritant. Maar hij maakt bijvoorbeeld ook mensen die niet zo van uitgaan houden meteen uit voor wereldvreemde autisten, vind je dat dan ook terecht?
Ach, dat is een beetje gooien met stereotypes. Vaak zit er waarheid in, maar ik weet ook wel dat niet iedereen die Armin van Buuren niets vind direct lang haar in een paardenstaart (quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is wel bullshit dat je de hele tijd over wolvenshirts en metal begint als iemand niet van elektronische muziek houdtIk vind de meeste house complete bagger, dus?
Die miste ik inderdaad ook, over 1 week kun je zien waar de dj's zijn geëindigd die de top 100 niet gehaald heeft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Sokz het volgende:
Mau5 <3 .. ik had Bingo players ook wel hoger verwacht (überhaupt in de lijst.)
Daar heb je wel een punt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah, het is meer dat toontje dat die mensen vaak hebben. "Ik ga niet tussen die plebejers en dat paupervolk staan naar die volkse muziek luisteren, maar lekker FOK'en vanavond". Daar ben ik simpelweg allergisch voor.
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:28 schreef Neraice het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt.
Maar geef toe, af en toe zit je wel een beetje te trollen?
Ik vind Armin van Buuren niets omdat hij nauwelijks zelf draait live. Als ik elektronische muziek wil horen wil ik dit:quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ach, dat is een beetje gooien met stereotypes. Vaak zit er waarheid in, maar ik weet ook wel dat niet iedereen die Armin van Buuren niets vind direct lang haar in een paardenstaart () heeft, en een wolvenshirt draagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon muziek maken live, je bent toch artiest! Veel te veel DJ's en producers tegenwoordig zetten een MP3 aan en staan de rest van de avond aan de bass en middle knopjes te draaien. Dat kan ik ook wel.
edit: note: ongeacht wat je van de stijl vindt verder![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind Armin van Buuren niets omdat hij nauwelijks zelf draait live. Als ik elektronische muziek wil horen wil ik dit:Dat mag ook zeker hoor. Maar de meeste mensen hier vinden Armin niets omdat ze liever naar obscure rockbandjes luisteren. Als jij dan zegt : "ArminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon muziek maken live, je bent toch artiest! Veel te veel DJ's en producers tegenwoordig zetten een MP3 aan en staan de rest van de avond aan de bass en middle knopjes te draaien. Dat kan ik ook wel.
edit: note: ongeacht wat je van de stijl vindt verder" dan heb je idd de pech dat ik jou voor zo'n type aanzie. 9 van de 10 keer is dat ook zo, alleen jij dan toevallig niet.
-
No shitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Ritmo het volgende:
Puur op veel hits scoren word je dus 's werelds beste DJ.
De eeuwige muziekvraag. Is de populairste ook meteen de beste? Is White Christmas van Bing Crosby dan het beste nummer ooit?quote:
Er is geen beste muziek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eeuwige muziekvraag. Is de populairste ook meteen de beste? Is White Christmas van Bing Crosby dan het beste nummer ooit?
Beste als in "meeste succes behaald"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eeuwige muziekvraag. Is de populairste ook meteen de beste? Is White Christmas van Bing Crosby dan het beste nummer ooit?
Waarom willen we er dan altijd zo graag lijstjes van maken? En waarom is de beste niet wat de meeste mensen het best vinden?quote:
Ik vind altijd de mening van critici wel een goede maatstaaf. Zie bijvoorbeeld Metacritic, dat een gebalanceerde beoordeling maakt op basis van zo veel mogelijk verschillende critici. Maar er zijn altijd mensen die beweren dat critici niet meer van muziek weten dan enig ander, en dan ben je weer terug bij af. Dit is in ieder geval een boeiendere discussie dan of Skrillex op 19 zou moeten staan of nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:54 schreef Neraice het volgende:
Ondat muziek een kwestie van smaak is. Tenminste, zo zie ik het.
Hoe kan je nou muziek goed vinden door naar de mening van critici te kijken? Je moet het toch gewoon luisterenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind altijd de mening van critici wel een goede maatstaaf. Zie bijvoorbeeld Metacritic, dat een gebalanceerde beoordeling maakt op basis van zo veel mogelijk verschillende critici. Maar er zijn altijd mensen die beweren dat critici niet meer van muziek weten dan enig ander, en dan ben je weer terug bij af. Dit is in ieder geval een boeiendere discussie dan of Skrillex op 19 zou moeten staan of niet
Ik denk dat je een meervoudige persoonlijkheids-stoornis hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:51 schreef Neraice het volgende:
Ritmo, vraagje. Ik ben een groot house-fan en ben naar Pinkpop geweest. Wat ben ik nu?
Deadmau5 speelde op Pinkpop hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je een meervoudige persoonlijkheids-stoornis hebt.
Oke en ik dan: Ik hou van wat jij hipsterindie noemt, rock, minimal, elektro en ga naar Skrillex volgende maand. Wat ben ik?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat je een meervoudige persoonlijkheids-stoornis hebt.
Das waar ja. Maar ik denk dat 80 % van het publiek daar niet eens wist wie hij was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deadmau5 speelde op Pinkpop hè
Ja en The Bloody Beetroots.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Deadmau5 speelde op Pinkpop hè
Iemand met een brede smaak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oke en ik dan: Ik hou van wat jij hipsterindie noemt, rock, minimal, elektro en ga naar Skrillex volgende maand. Wat ben ik?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
Guetta.
Commerciele aids aan je oren, bij ieder nieuw nummer van hem heb ik een soort van déjà vu-gevoel.
Vind ik erg lastig, omdat ik niet elke DJ live heb meegemaakt. En naar mijn mening is een goede DJ iemand die een heel publiek los kan krijgen, de stemming aanvoelt en vloeiend goede platen aan elkaar mixt. Als je je eigen producties kunt maken en in je sets verwerken is dat helemaal knap.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat is de top 5 eigenlijk als jij een lijst mag maken van beste DJ's?
Idd, maar daar zit nog enig verschil in, dit is bijna helemaal hetzelfde:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef Kwalberto het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de muziek hier wel heel erg op elkaar
Ja die zocht ik vroeg me al af welke het nou wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, maar daar zit nog enig verschil in, dit is bijna helemaal hetzelfde:
In net iets ander tempo.
Alle drie tracks zijn geproduceerd door dezelfde ghostproducer...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:13 schreef Kwalberto het volgende:
Ligt het aan mij of lijkt de muziek hier wel heel erg op elkaar
Genant ja. Beetje flauw ook, David Guetta persoonlijk uitjouwen is gewoon een nogal triest. Hij heeft nu eenmaal gewonnen en dan mag je best applaus krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen toen dat vuurwerk meer lawaai maakte dan het publiek
Klopt, maar het zag er zo ongelooflijk knullig uitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 00:35 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Genant ja. Beetje flauw ook, David Guetta persoonlijk uitjouwen is gewoon een nogal triest. Hij heeft nu eenmaal gewonnen en dan mag je best applaus krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |