bullshit,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Ritmo het volgende:
Guetta de kersverse nummer 1. Puur op veel hits scoren word je dus 's werelds beste DJ.
Nu is het sowieso een populairiteitspoll natuurlijk, maar dat zou niet via de hitlijsten moeten gaan of met hoeveel sterren je samenwerkt.
http://www.trackitdown.net/news/show/104751.html
Ja, dan geef je jong talent Guetta de kans...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
bullshit,
armin wilt hem gewoon niet meer hebben om anderen de kans te geven
Dat jij hem niet als dj kent, wil niet zeggen dat ie dat niet is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind het altijd zo raar wanneer producers zichzelf dj noemen.
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:41 schreef SomePerson het volgende:
Guetta is een beetje zoals Bob Sinclair. Van die muziek waar basisschoolkinders naar luisteren.
Haha, wat een onzin! Als je veel hits scoort, betekent het toch wel dat je goed bent he?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:37 schreef Ritmo het volgende:
Guetta de kersverse nummer 1. Puur op veel hits scoren word je dus 's werelds beste DJ.
Nu is het sowieso een populairiteitspoll natuurlijk, maar dat zou niet via de hitlijsten moeten gaan of met hoeveel sterren je samenwerkt.
http://www.trackitdown.net/news/show/104751.html
Bill Gates is vast ook niet de slimste computertechneut die er is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Razende_Rosser het volgende:
[..]
Haha, wat een onzin! Als je veel hits scoort, betekent het toch wel dat je goed bent he?!
Als je bij voetbal bijvoorbeeld een goeie spits bent, ben je dat omdat je veel doelpunten scoort en anderen gemakkelijk in posities kan brengen, waarin ze kunnen scoren. Niet omdat ze zulke leuke trucen kunnen, tijdens het hooghouden.
voor aardig wat dingen ben ik het met deze eens, sowieso villalobos, cassy en alle roemeense djsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
De echte top 100: http://www.residentadvisor.net/feature.aspx?1221
A-trak staat er niet bij, derhalve incomplete lijst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
Len Faki veel te laagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
DJ Hidden staat er niet eens in en die is zonder twijfel de sterkste DJ van het moment; aardige gasten hoor die Van Buuren en Guetta, maar qua draaien komen ze niet in de buurt van Hidden. Qua produceren trouwens ook niet, maar dat heeft niets met deze lijst te maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:44 schreef Kwalberto het volgende:
Een autist kan niet tegen veranderingen, dance is zo repetatief als de pest, wie is er nou autistisch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wel 7 nederlanders in de top 20
Sowieso autisten die onze grootste exportproducten gaan afkraken
Zeg ik net?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een autist kan niet tegen veranderingen, dance is zo repetatief als de pest, wie is er nou autistisch?.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
die onze grootste exportproducten gaan afkraken
Zijn producties zijn dan ook kut na 2004...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:15 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik moet eerlijk toegeven. Ik heb nog nooit 1 nummer gehoord van meneer van Buurtjens
Dat inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
De "wie kan het best inhoudsloze plaatjes van een ander aan elkaar draaien" verkiezing, boeiend.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:41 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik luister liever naar Opeth terwijl ik op m'n zolderkamertje headbangend met m'n lange haar en met een bandshirt en daaronder een wolvenshirt aan m'n character op WoW naar level 80 train.
beetje naar die fruityloops troep luisteren,quote:
Iets met bekrompen...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
beetje naar die fruityloops troep luisteren,
gister naar Mark Knofpler en Bob Dylan geweest; dat is muziek
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef leeell het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:40 schreef Neraice het volgende:
Gewoon commerciële kutmuziek maken dus. Doe dan Tiësto ofzo.
Afrojack eindigt volgend jaar op #1 als hij zo door blijft gaan.quote:
Ja, want hij is echt getalenteerd en maakt zijn muziek vanuit zijn hartquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:03 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Afrojack eindigt volgend jaar op #1 als hij zo door blijft gaan.
Ze hebben DJ Coone op 41quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:05 schreef Ritmo het volgende:
Haha, die Belgen helemaal blij met 1 notering bij de laatste 80
http://www.hln.be/hln/nl/(...)j-s-ter-wereld.dhtml
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:30 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die vinden dat die lijst enige waarde heeft
Nee, alle middelbare-school kinderen. Denk je echt dat alle echt elektronische muziek kenners ook maar zich iets van aantrekken van zulke commerciële lijsten? Je ziet niet eens Noisia, Justice of The Prodigy in staan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...
Zijn houding spreekt me wel aan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:27 schreef Moos. het volgende:
Dat interview van deadmau5.
http://www.djmag.com/top100/detail/2690/1
Ik hoop dat je het cynisch bedoelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, want hij is echt getalenteerd en maakt zijn muziek vanuit zijn hart'Give Me Everything Tonight' is dan ook één van de beste nummers ooit. Geen idee wat hij nog meer heeft gemaakt, maar je hoort hem wel op de radio en Orjan Nilsen niet, dus Afrojack is vast beter!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:39 schreef Moos. het volgende:
[..]
Nee, alle middelbare-school kinderen.
Het cynisme droop er vanaf. Maar ja, je hebt idioten die er echt zo over denken, anders zou Guetta niet op 1 staan, nietwaar? Serieus, zulk soort mensen zijn wat er mis is met de wereld, samen met hipsters, Apple fanboys en klimaatpredikers.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:43 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het cynisch bedoelt.
(Ergens vermoed ik het wel, maar ik weet het niet 100 % zeker.)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
LOL, lekker populair in Amsterdam, die Guetta.
Haha, geweldig! Maar ergens ook wel een beetje zielig voor Guetta...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Pijnlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Discovery of the year? Discovery of the year for me was dipping edamame in soy sauce. Mmmm.
Awkward Moment? Ranking in the Top 100 of a DJ poll when I've never touched a CDJ in my life.
Net als van die mensen waarvoor het allang goed is 'als het lekker beukt', en/of 'als er maar een grappig melodietje in zit'. Daar heb je er nogal veel van.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Het cynisme droop er vanaf. Maar ja, je hebt idioten die er echt zo over denken, anders zou Guetta niet op 1 staan, nietwaar?
Idd, het lijkt me verder wel een sympathieke gast. Zeker voor een Fransman.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:54 schreef MAHL het volgende:
[..]
Haha, geweldig! Maar ergens ook wel een beetje zielig voor Guetta...
Ignorance is a bliss. Daarom zijn domme mensen ook gelukkiger, omdat ze niet nadenken over eventuele kritiek en ook niet doorhebben hoe de wereld om hen heen naar de kloten gaat...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:56 schreef female81 het volgende:
[..]
Net als van die mensen waarvoor het allang goed is 'als het lekker beukt', en/of 'als er maar een grappig melodietje in zit'. Daar heb je er nogal veel van.
Ergens is het volgens mij wel heel aangenaam om zo'n onbevangen kijk op muziek te hebben, hoe verachtelijk ook.
Dus eigenlijk zijn ze misschien wel weer slimmer omdat ze liever genieten dan altijd maar kritisch te zijn...quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ignorance is a bliss. Daarom zijn domme mensen ook gelukkiger, omdat ze niet nadenken over eventuele kritiek en ook niet doorhebben hoe de wereld om hen heen naar de kloten gaat...
Exact.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn ze misschien wel weer slimmer omdat ze liever genieten dan altijd maar kritisch te zijn...
Het gaat toch om DJ'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de halve dance-wereld dat...
Oh en daarom maakt hij geen goede muziek meerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef DutchSpike het volgende:
Armin van Buuren had gewoon nummer 1 moeten blijven, Guetta is gewoon té commercieel geworden de afgelopen paar jaren...
Weet je wat het woord DJ betekend?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:11 schreef Antilurker het volgende:
[..]
Oh en daarom maakt hij geen goede muziek meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |