Wat is er precies populistisch aan Jack?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:03 schreef Cynix ® het volgende:
En daar ik Sjak Wouterse ook al een populistische asshole vind, sla ik ook over.
Gaat over een nieuw theaterstuk met hem over verslaving.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef Karina het volgende:
[..]helemaal mee eens. Ik ben benieuwd naar wat hij te vertellen heeft.
Lijkt me interessant. Ik kan me daar wel in vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat over een nieuw theaterstuk met hem over verslaving.
Toen het ineens heel erg in was om tegen Wilders aan te schoppen had hij een liedje: "Geert, je moeder is een hoer". Natuurlijk om een of ander statement te maken, maar voor mij was het wel genoeg.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is er precies populistisch aan Jack?
Oh, ik vind dat ook vaak wel leuk, maar niet als ze kritiekloos een podium krijgen en ik verwacht eerlijk gezegd geen al te kritische houding vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:05 schreef UncleDolan het volgende:
Ik kijk graag als ik de gasten juist niet mag.
Tegenover Roemer waarschijnlijk wel. Pechtold zal waarschijnlijk wat milder behandeld worden. In ieder geval door Pauw, D66 stemmer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Oh, ik vind dat ook vaak wel leuk, maar niet als ze kritiekloos een podium krijgen en ik verwacht eerlijk gezegd geen al te kritische houding vanavond.
U heeft ook een verslaving waar u van af wilt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:33 schreef Specularium het volgende:
Hij geeft geen duidelijk antwoord op de vraag wat er nu zo goed is aan Schotland.
Ik zou weleens willen weten wat nu precies hun werkwijze zo anders maakt dan de verslavingszorg in Nederland.
Nu wordt het juist leuk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:34 schreef Specularium het volgende:
En nu is ineens de uitzending overleden.
Dat is wel apart dat de regisseur in z'n eigen programma te gast is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde in de digitale wandelgangen dat vanavond Derksen, Genee en Bert van der Veer aan tafel zitten.
Wat Specularium zegt dustwitter:SigaarSnor twitterde op maandag 24-10-2011 om 12:46:12TV-tip: Johan Derksen en Wilfred Genee vanavond te gast in Pauw & Witteman, samen met Bert van der Veer. #televizierring #VItv #penw reageer retweet
Hij is niet de enige regisseur, er zijn nog 2 anderen, die wisselen elkaar af.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is wel apart dat de regisseur in z'n eigen programma te gast is.
En Bertje gaat zeker vertellen dat VI onterecht gewonnen heeftquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:26 schreef Specularium het volgende:
Ik hoorde in de digitale wandelgangen dat vanavond Derksen, Genee en Bert van der Veer aan tafel zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |