abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103335773
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef Soempie het volgende:
En hier nog 6,5 week tot verlof. *O* Dat gaat vast erg snel. Op het werk zijn ze verbaasd dat ik nog werk, nu al! Komt omdat alle andere zwangeren er voor week 20 al mee gestopt zijn of ziek thuis zijn beland. Van een weet ik dat het al weken prima gaat, maar, ze is afgekeurd he, dus waarom dan nog werken. Is wat ze letterlijk gezegd heeft. :{w Dat kan ik dan weer niet uitstaan. Is toch ook niet tof naar de vrouwen die echt met reden thuis moeten blijven. 8)7
Ohja dat ken ik, zo'n collega heeft mijn moeder ook. Na de zomervakantie één dag gewerkt, geen lichamelijke klachten, maar toch maar verder thuisgebleven. Het is ook volgens mij best makkelijk om als zwangere 'afgekeurd' te worden. Ze kunnen je klachten toch niet checken. Als ik met m'n bekken had geroepen dat werken niet meer ging, dan had de arbo arts dat ook prima gevonden. 't is dat ik daar zelf geen zin in had.

En bedankt voor het compliment :) <3 Ik ben ook benieuwd naar jullie kamertje trouwens, wat een ander met hetzelfde plaatje doet!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_103335932
Eh, ik ga het plaatje (de poster) gewoon inlijsten. _O-

:@

Misschien een deel op het raam schilderen, maar daar kijk ik pas naar tijdens m'n verlof. Al m'n creatieve dingen liggen al maanden te wachten, terwijl ik direct dacht bij het piesen van het tweede streepje: jaaaa, nu kan ik allemaal dingetjes maken voor ons kindje. O+ Is dus mooi niks van gekomen nog. :@
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 20 oktober 2011 @ 18:40:44 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103336001
Die muurschildering is echt onwijs mooi Innepin!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_103336086
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef Soempie het volgende:
Eh, ik ga het plaatje (de poster) gewoon inlijsten. _O-

:@

Misschien een deel op het raam schilderen, maar daar kijk ik pas naar tijdens m'n verlof. Al m'n creatieve dingen liggen al maanden te wachten, terwijl ik direct dacht bij het piesen van het tweede streepje: jaaaa, nu kan ik allemaal dingetjes maken voor ons kindje. O+ Is dus mooi niks van gekomen nog. :@
Mijn punt was meer, hoe je met hetzelfde uitgangspunt een (waarschijnlijk) totaal ander kamertje kunt maken. Daar ben ik benieuwd naar!

Susie, dankje!
Nu lijkt het net alsof ik erover begon om naar complimenten te vissen :') wasooknietdebedoelinglalalala.
pi_103336494
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef innepin het volgende:

[..]

Mijn punt was meer, hoe je met hetzelfde uitgangspunt een (waarschijnlijk) totaal ander kamertje kunt maken. Daar ben ik benieuwd naar!

Susie, dankje!
Nu lijkt het net alsof ik erover begon om naar complimenten te vissen :') wasooknietdebedoelinglalalala.
Ah, ik snap het. En ik vind het leuk dat je het hier even kwam melden, anders had ik het vast gemist. Kijk haast nooit in het topic namelijk, omdat ik het vrij frustrerend vind dat het bij ons nog een rommelhok is met een commode in het midden. :+ Daarbij, die complimenten verdien je gewoon dik!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_103336667
Soempie, afgezien van de muur is het bij ons ook nog een rommelhok :X
En dan ben ik 36 weken :X ARGH STRESS HET MOET AF DAMMIT.
*ademhaalt*

Ik had ineens even een huuuu-moment, alsof het ineens heel onwerkelijk is dat er over een paar weekjes een tweede meisje van mij op deze wereld is :o
Lekker op tijd ook om dat te beseffen :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:06:21 #109
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103337276
Ik had hem al eerder gezien en vind het gewoon echt te gek! Maar dat de rest van je kamertje nog een rommelhok is.... Tsssss.... Ga je schamen! :D
pi_103337319
:D

Ik besef het me nog niet. Vaag besef op z'n hoogst, maar als ik er dan echt over na ga denken, dan heb ik ook een groot: huuuuu-moment (mooie benaming :D).
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:07:12 #111
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103337320
Ik realiseer mezelf net ineens dat ik over 3 weken alweer op de helft ben. Het vliegt echt voorbij deze keer :o
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_103337737
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Susie het volgende:
Ik had hem al eerder gezien en vind het gewoon echt te gek! Maar dat de rest van je kamertje nog een rommelhok is.... Tsssss.... Ga je schamen! :D
Ja hallo, ik probeer te delegeren, maar de uitvoerende krachten hebben 't druk met werk en de rest van de verbouwing. En ik kan niet zo veel meer. :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:26:33 #113
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103338333
Echt supermooi Inne! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_103338486
Ik schiet hier al in de stress dat het kamertje nog steeds niet af is (hoewel het enige wat nog gedaan moet worden is de styling: schilderijtje ophangen, klamboe in elkaar, boekjes in de kast etc). Het oogt alleen wat rommelig doordat er ook nog een wiegje, een kinderwagen en een maxicosi in de kamer staan en die kan ik nog nergens anders kwijt. Oh, en ik moet ook nog gaan schoonmaken }:|

Ik denk dat ik morgen toch maar de verloskundige ga bellen voor een verwijziging naar een bekkentherapeut. Sinds maandag kan ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn schaambot. Staan en autorijden schiet ook niet op en slapen wordt ook lastiger. Lang zitten is dan weer geen probleem. Hoop toch dat een therapeut me verder kan helpen en tips kan geven want als dit zo 11 weken duurt.

Moest wel steeds aan Asyniur denken, die heeft al vanavond het begin erge bekkenproblemen. Ben je ook niet echt meer mobiel of wel Asy? Dat lijkt me namelijk wel heel lastig. :{
pi_103339175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef Zoë23 het volgende:
Sterkte kursor :*

Susie: a.nne en f.eikje zijn de friese namen
A.be vind ik ook wel n leuke friese naam, hoor het niet zo vaak in mijn omgeving vind ik wel jammer. F.amke vind ik ook wel lief klinken voor n meisje O+
Ik concludeer hierbij dat jij een erg goede smaak hebt wat betreft meisjes namen :7 . Wij hebben echt nog geen idee, eerst maar eens kijken of het een jongen of een meisje is en dan eens kijken of we het friese thema doorzetten
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:46:18 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103339507
flugel, ik vind het ook zo snel gaan! :o

Kyara, ik ben inderdaad niet meer zo mobiel. Ik kan best nog een klein stukje lopen maar dan moet ik de rest van de dag wel rustig aan doen. Van de week heb ik 2x achter Harry aan moeten sprinten op straat en toen kon ik de rest van de middag niet meer fatsoenlijk lopen :X
Maar goed, ik heb me er bij neergelegd dat het zo is. Vorige keer ben ik nog heel lang doorgegaan toen het eigenlijk niet meer ging. Nu heb ik besloten wat minder eigenwijs te zijn (waarvoor ik ook complimenten kreeg van de vlos :D ).
Vanmorgen heb ik nog een stukje auto gereden (5km) maar ik ben blij dat ik dat alleen in uitzonderingen nog hoef te doen.
Als ik op miraculeuze wijze genezen zou zijn, dan zou ik zeker weer aan het werk gaan! :Y Maar ik denk niet dat dat erin zit ;)

Ik wil de hele dag al reageren op een paar dingen maar ik vergeet ze steeds, maar ik ben blij dat met Susie en beeb alles oke is na die valpartij. En nou niet meer doen hoor Susie!
pi_103339637
Goed dat je niet zo eigenwijs doet Asy. Daar heb je ook alleen jezelf maar mee. Maar wel heel heftig. Het leek altijd nogal abstract maar nu weet ik -ongeveer- hoe het voelt en ik ben 'al' 29 weken. :*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:49:41 #118
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103339686
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef innepin het volgende:
TJ, mooie naam, bijzonder ook! Ik kan niet zo goed tegen het concept "hij heet zo, maar we schrijven het lekker zo" maar ik begrijp dat er in jouw geval een reden voor is (internationaal en man enzo) dus dan ligt het toch weer anders :P

Susie, fijn dat 't allemaal goed was. Vind je het vervelend dat ze nog niks doen qua strippen enzo?

Wij noemen onze baby al best vaak bij de naam. En manlief ook een keer hardop waar zijn puberzoon bij zat. Ik zat echt :o :o :o AAAAHRGHHH NEEEEE maar de puber had het niet eens gemerkt _O-
Nee normaal hou ik daar ook niet zo van. Zo van we moeten perse apart zijn.

Haha dat is dan mazzel dat de puberzoon het niet opviel dan :D
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef Zoë23 het volgende:
Leuke naam flugeltje en TJ!

Fijn dat alles ok was bij de VK Susie!

Meisjes naam hadden we al bedacht voordat ik echt zwanger was :@
Hollandse voornaam met daarna 2 Friese namen. Ben niet zo van de 2e en 3e namen maar 't zijn de namen van m'n beppe's

Jongens naam vind ik lastiger..maar dat komt vanzelf wel
Als je een jongensnaam lastiger vind dan krijg je vast een jongetje.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Kursor, in dat topic of een van de eerdere delen staat mijn verhaal ook, lees maar eens door. En sterkte met het verwerken :* Erover praten is al de helft :Y

Leuke naam TJ, net zoals de hollandse klanken niet bij jou passen zijn de buitenlandse niet mijn ding, maar ik vind het wel stoer staan :Y
Nee ik hou eigenlijk ook niet zo van buitenlandse :@ Dus geen Ahmed of Mohammed, dus daarom toch een Engels/Nederlands klinkende naam en Arabische schrijfwijze .
Geeft wat verwarrring voor sommigen maar voor ons een oplossing zodat we beiden tevreden zijn.

Susie gelukkig had de val geen nare consequenties voor de kleine...
Uhw pas strippen bij 41 weken, als dat standaard is hoop ik toch echt dat die van mij snel komt.

Enne ik heb Fok van Facebook gegooid :@ Niet dat ik niet met jullie wil praten maar zoveel het is niet te volgen.
Ik volg Fok hier maar, dat is overzichterlijker :9

Maar leuk dat jullie de naam leuk vinden, je mag ook zeggen als je het niet zo vind hoorrrrr, doe ik zelf ook altijd :9
Rayen 2½ jaar!
pi_103339858
nou mooi is dat TJ.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:53:33 #120
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_103339909
Ik ben niet zo 'posterig' vandaag merk ik... Sorry als ik nu wat mensen heb genegeerd.
Voor degenen die het nodig hebben: :* . En voor degenen die heel blij zijn: *O* . Hihi. Lekker makkelijk ;).

Wel ff gespiekt naar de muurschildering van innepin: hartstikke leuk zeg!

Asy, wat lijkt me dat rot, om dat zo snel in de zwangerschap al te hebben. Kijk, aan het eind verwacht ik het wel een beetje en ik heb ook altijd al wel (vaag in de verte) pijn bij het lopen, maar echt zo immobiel, nee dat niet. Goed dat je naar jezelf luistert dit keer!

O en stress ken ik nog helemaal niet deze zwangerschap! :D . Niet over kleertjes, niet over het kamertje, nergens niks niet over. Maar soms denk ik: ik ben wel heeeeeeeel relaxed. Misschien ietsje te, haha. Maargoed: het wiegje is binnen, dus kind kan straks ergens slapen en ik heb nog kleertjes van de vorige. Dat zijn de belangrijkste twee dingen :+ .
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:56:39 #121
250838 Fee-nix
pi_103340081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef TimeJumper het volgende:

Maar leuk dat jullie de naam leuk vinden, je mag ook zeggen als je het niet zo vind hoorrrrr, doe ik zelf ook altijd :9
Nou nu je het zegt.... whehehe. Jij vond Bob ook lelijk :6 . Neehoor: ik vind Rayen niet lelijk, maar mijn smaak is het niet. (Ik vind het wel weer mooier staan dan Ryan). En ik snap ook dat je met een Tunesische vriend toch een wat exotischere naam kiest.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:56:53 #122
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103340094
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:52 schreef Kyara het volgende:
nou mooi is dat TJ.
Ja maar ik wil je wel PM en DM hoorrrrrr :*

Trouwens ik heb vandaag via marktplaats een "sluitband van Motherwear" gekocht. Zo'n elastieken band met klittensluiting zeg maar.
Alvast voor na de bevalling :@ zodat mijn buik niet elke kant uitflubbert :@ :9
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:57:59 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103340145
was het ook niet meer van plan Asy!

Waar is Nirak trouwens? Hele dag nog niet gehoord verder toch?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:01:07 #124
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103340324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef Susie het volgende:
was het ook niet meer van plan Asy!

Waar is Nirak trouwens? Hele dag nog niet gehoord verder toch?
Ohwwwww zou ze stiekum aan het bevallen zijn? :o

Asy hoe snel ben je van die bekkenpijn af na de bevalling? (want je hebt het al eens eerder gehad begreep ik)
Of gaat dat niet zo snel en duurt dat herstel ook weken? maanden?
Rayen 2½ jaar!
pi_103340405
Oeh inderdaad Susie. Zou het?

Merk trouwens wel dat de kleine echt al een ritme heeft. Ochtendgymnastiek begint tussen 05.00 en 05.30 uur. Daarna in de ochtend nog een beetje aanklooien. 's middags een middagslaapje. Rond het avondeten weer een beetje morren. Dan nog even pitten en 's avonds weer fit om uit zijn dak te gaan.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:06:16 #126
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_103340602
Aloha! Ik hier?
Ik kan het ook allemaal niet meer volgen hoor, én FB en Fok!!
Maar dat zal straks wel loslopen, nu is het allemaal nieuw voor iedereen, over een weekje zal het wel een stuk rustiger zijn.
Maaruuh, TJ, mooie naam hoor!
Flugel had ook al een naam voor de kleine knul zag ik!
Kyara, hier ook eentje met een redelijk vast ritme. Slaap je wel nog verder na kickboxwedstrijd om 5.00uur?
Susie weer goedgekeurd bij de vk *O* !

Ik heb manlief zojuist betrapt met het kijken naar Bevallingsverhalen op RTL8 :') ! Gaat ie daarna ook nog eens hele lastige vragen stellen waar ik geen antwoord op weet :X !
Kortom, het word tijd dat we volgende week de bevalling door gaan spreken bij de vk!

Nirak, waar zit je?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:06:59 #127
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103340635
Faithz ook nog niet gezien vandaag he? Die zijn bezig hoor :Y O+
pi_103340662
Nee, slaap niet echt meer verder. Hooguit 10 minuten of zo.
pi_103340682
Zo gaat weer eens snel hier :D

Nirak heeft hier inderdaad om kwart voor 3 voor het laatst gepost!! oeoeoeh :o :% *O*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:08:08 #130
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103340709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Faithz ook nog niet gezien vandaag he? Die zijn bezig hoor :Y O+
Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.
Wist niet dat je dat ook kon zien trouwens.:D
pi_103340744
oh -O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:08:50 #132
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103340755
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.
Spieken klinkt dan weer wél goed...
pi_103340769
misschien tussen de weeën door? :?
pi_103340796
ja, de vk had het gister ook over "ontspanning zoeken tussendoor"
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:10:24 #135
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103340858
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef covie het volgende:
misschien tussen de weeën door? :?
P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:12:42 #136
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103340993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...
Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:13:28 #137
250838 Fee-nix
pi_103341037
Oeh spannend Nirak! :% .
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:13:32 #138
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103341039
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Susie het volgende:

[..]

Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!
Toen het eenmaal serieus aan de gang was heb ik niet meer gekeken hoor, maar de eerste dag zeker wel...
pi_103341058
Wij gaan al een jongens- en meisjesnaam voordat ik zwanger was en ben nog steeds helemaal blij ermee, ik vind het alleen raar om mijn buik met die naam aan te spreken, het is hier vaak lieve kleine baby.

Susie; fijn dat je goedgekeurd bent en je meisje geen last heeft van je val. Die je zelf een beetje voorzichtig, ze komt er zo echt niet uit ;)

Hier al sinds eind augustus volledig in de ziektewet, ik vind er helemaal niks aan en zou het liefst gewoon gaan werken, maar nog ff op de tanden bijten en dan gaat het hopelijk weer bergop met mij.
Vandaag een beetje een rotdag, voel me niet lekker, maar kan de vinger niet echt erop leggen wat het is en heb het gevoel alsof ik een tikkende tijdbom ben (bloeddruktechnisch), daarnaast heb ik over 2 weken een bruiloft en nog helemaal niks feestelijks om aan te doen :(
/einde klaagpost

Het is wel een leuk televisie-avondje, dus ik heb me met warme chocolademelk en gevulde speculaas op de bank genesteld en kom er niet meer vanaf.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:15:53 #140
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103341157
Oh, gevulde speculaas! :9~
Balen dat je je niet lekker voelt Poezebeest! :*

En nog even deze aan TJ o|O Jij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
pi_103341218
Poezebeest :*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:46 #142
348178 NotTheSame
pi_103341392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:

En nog even deze aan TJ o|O Jij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan! :@

Poezebeest, doe maar lekker rustig aan meissie :* !
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:21:06 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103341483
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Oh echt?? |:( Mijn excuses aan TJ dan!! :* Sorry!!!!!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:23:48 #144
348178 NotTheSame
pi_103341664
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Susie het volgende:

[..]

Oh echt?? |:( Mijn excuses aan TJ dan!! :* Sorry!!!!!
Jep... het begon heel onschuldig: Ik wilde even m'n lijstje updaten met Fok!leden, en in plaats van een lijst maakte FB er een groep van :{ ! Dus ik dacht, geen man overboord, zoveel Fok!kers heb ik niet op FB (handjevol ofzo), die verwijder ik gewoon weer en dan doek ik die groep weer op. Maar voordat ik dat kon doen, had Twentemeisje ook al iets van 30 man toegevoegd en zo verspreidde zich de hele olievlek :@ . Tja, toen was het kwaad al geschied :@ ...
pi_103341732
NTS _O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:25:42 #146
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103341770
Ik heb ook in ene 11 vriendjes erbij ofzo! hahaha! Mwha, ik kijk gewoon hoe lang ik mij er niet aan ga irriteren zeg maar. Die paar die nu toegevoegd zijn, dat maakt niet uit... alleen vind ik het nog wat lastig wie wie nu ook alweer is! :D
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:28:16 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103341933
Ik ga mezelf ook even lekker op de bank installeren! Check later nog wel even of Nirak echt aan het bevallen is :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:30:03 #148
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103342030
Het ligt op de bank met volle buik :( en het zapt, 3 keer raden ;)
Trotse mamma :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:30:26 #149
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_103342048
Flugel, fantastische naam!
Mijn jongste neefje heet zo en zijn grote broer van 3 heet T.eun, het is zo'n mooi stel! O+
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:31:29 #150
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103342100
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Faithz het volgende:
Het ligt op de bank met volle buik :( en het zapt, 3 keer raden ;)
Pffft, partypooper...
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:33:33 #151
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103342222
Ja he, aan mij ligt het niet :(

Op dit moment wordt er aan het kontje van Sjo gevoeld door de visite :') die duwt ie zo lekker omhoog O+
pi_103343141
Verdorie -O- Leuk voor de visite maar ik had wat anders gehoopt :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:13:44 #153
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103344647
TJ, ik was er eigenlijk vrij snel na de bevalling weer van hersteld. Alleen lange stukken wandelen vroeg nog wel erg veel, maar dat is ookniet zo gek natuurlijk na zo lang inactief te zijn geweest.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:41:02 #154
250838 Fee-nix
pi_103346376
Ah jammer Faithz! Maar wel schattig van dat kontje! O+

Ik heb ook bekkenklachten. Niet heel zwaar, maar wel aanwezig zeg maar. t Begon halverwege mijn vorige zwangerschap. Aan het eind van die zwangerschap kon ik niet meer langer dan 5-10 minuten lopen. Na de bevalling was het wel snel (veel) beter, maar ik moet zeggen dat het nooit echt over is gegaan hoor. Ik heb er steunzolen voor en dat helpt wel goed, maar rennen/sprintjes trekken kan ik echt wel vergeten. Dat doet teveel pijn! En nu bij deze zwangerschap was de pijn in het eerste trimester meteen terug. Na het eerste trimester is het wel iets afgezwakt (voorspelde de fysio ook). Maar ik verwacht eigenlijk niet dat het ooit nog helemaal weg gaat. Vervelend is het wel, maarja.... Rennen was toch nooit mijn hobby ;).
pi_103347118
Kiekeboe :W

Visite weer naar huis, nog ff bijlezen kletsmajoren :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:14:35 #156
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103348426
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Nirak het volgende:
Kiekeboe :W

Visite weer naar huis, nog ff bijlezen kletsmajoren :)
:W
pi_103349746
TimeJumper en flugeltje, wat een mooie namen hebben jullie uitgezocht :Y O+ .

Mijn lief begon van de week over vernoemen naar onze opa's als het een jongen zou zijn (daar hadden we allebei een goede band mee). Ik vond het een enorm lief idee O+ .
pi_103360728
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer mezelf net ineens dat ik over 3 weken alweer op de helft ben. Het vliegt echt voorbij deze keer :o
WHUT!? :D. Wow!
En Piet O+. En Rayen O+. Mooie namen dames.

Hier zijn we er voor een meid echt al uit. En nu hoop ik dus dat we een meisje krijgen :'). Voor een jongen weten we ook al wel een paar namen maar dé naam zit er voor m'n gevoel nog niet tussen.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_103361063
Susie, Nirak, goede nacht gehad dames?

Mooie namen komen voorbij!

Ik hou me nog dapper stil. Gisteravond een housewarming met een klein groepjes dames. Die hebben me even goed gevraagd. Maar het stilhouden lukt nog aardig.. De naam gebruiken we zelf nauwelijks. Anders verspreek ik me nog een keer als Chris erbij is, en dan is het geheimpje de wereld ook wel in ;)

Straks eens even bloedprikken.. Moet ook nog effe gebeuren. Maar niet zoveel zin in :{
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:45:06 #160
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361232
:O Goedemorgen :O
Niet echt een fijne nacht, weer veel wakker en een kerel die het bed geheel inpikt }:| En vervolgens boos wordt als ik hem een duwtje geeft }:|
pi_103361298
Balen Susie. En 's nachts om het bed vechten klinkt ook niet zo gezellig..
Straks nog even plat?
pi_103361307
Wat flauw van je vent Susie -O-.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:55:56 #163
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103361363
Slapende kerels zijn een drama he Susie... Volgende keer gewoon wat harder prikken... :P

Ik kom eigenlijk effe neuzen of we nieuwe aanwas hebben, Nirak is vast over een uur of 3 pas wakker dus dat wordt weer wachten :+

M'n banden trekken behoorlijk vandaag, ga het zelfs in m'n rug voelen... Ach ja, hoort erbij en zegt natuurlijk ook dat Piet goed groeit...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 08:59:17 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103361410
Of de volgende keer roepen dat je dacht dat het begonnen was >:)

Ondanks dat ik wat kort geslapen heb, voel ik me toch uitgerust. Zal vanmiddag wel anders zijn :')
Morgen ben ik ook alweer 16 weken! :o
pi_103361420
Ik heb vanmorgen m'n potje pies ingeleverd. Dan belt ze me straks of ik een blaasontsteking heb of niet. Toch denk ik dat het bandenpijn is thoo.. al maakt het me ook wel weer bang. Aargh. :').

Morgen een echo voor de geslachtsbepaling. Ook al zo aargh! Want spannend. :@

Edit: gaat snel Asy! :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:00:20 #166
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361424
Er komt straks een vriendin gezellig langs, dus vanmiddag maar weer ff een tukkie doen denk ik
En ach, flauw, hij moet gewoon de hele dag aan het werk natuurlijk, dus tja.... Grappig is wel dat hij helemaal niet het idee heeft dat hij mij bijna uit bed duwt! :D Maar aangezien ik 's nachts meerdere keren langs het bed loop, zie ik gewoon hoeveel ruimte hij nog over heeft! _O- Misschien toch eens een foto-tje nemen ;)

Oeh, vervelend die pijn Flugel!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:00:58 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103361431
Waah Kuuks, spannend!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:01:36 #168
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361436
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n potje pies ingeleverd. Dan belt ze me straks of ik een blaasontsteking heb of niet. Toch denk ik dat het bandenpijn is thoo.. al maakt het me ook wel weer bang. Aargh. :').

Morgen een echo voor de geslachtsbepaling. Ook al zo aargh! Want spannend. :@

Edit: gaat snel Asy! :)
Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?

Asy alweer 16 weken?? Dat gaat zeker snel zeg!
pi_103361474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:01 schreef Susie het volgende:

[..]

Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?

Asy alweer 16 weken?? Dat gaat zeker snel zeg!
Ja, weeknie! Gewoon.. dadelijk is die pijn geen blaasontsteking maar veul erger. Dadelijk is er iets met die smurf. :@. Aan de andere kant: op m'n werk raken de dames maar niet uitgepraat over hoe snel m'n buik groeit. (Ze weten niet dat er nog Kerst-vet op zit van 2010 :')). Dus dat zou ook weer goed moeten zijn.

Ik denk dat ik hormonaal ben ofzo.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:06:44 #170
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103361516
Kuuks, spannend hoor... Heb je een voorgevoel van het geslacht?

En hormonen kunnen inderdaad onzeker maken, klote is dat...
pi_103361528
Ik dénk een meisje. JD weet het niet. En op basis van het uitdijen weten mijn female co-workers het ook niet :P. Volgens mij loopt er inmiddels wel een poultje :D. :').
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:10:52 #172
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103361588
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Asyniur het volgende:
TJ, ik was er eigenlijk vrij snel na de bevalling weer van hersteld. Alleen lange stukken wandelen vroeg nog wel erg veel, maar dat is ookniet zo gek natuurlijk na zo lang inactief te zijn geweest.
Ah gelukkig, dat is dan toch een beetje een meevaller

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:
Oh, gevulde speculaas! :9~
Balen dat je je niet lekker voelt Poezebeest! :*

Ikke O-) :N
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Jaaaaaa zij was het ~O> :W :9
Rayen 2½ jaar!
pi_103361618
Haai. :W
36 weken vandaag *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_103361621
Nog maar effekes Vlindur! *O*
pi_103361651
Nog 13 dagen!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:16:17 #176
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103361681
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:26:10 #177
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361849
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:10 schreef TimeJumper het volgende:

Ikke O-) :N

[..]

Jaaaaaa zij was het ~O> :W :9
Ik had mijn excuses al aangeboden :@ Maar nogmaals Sorry!! :*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:27:30 #178
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361867
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:14 schreef Vlindur het volgende:
Nog 13 dagen! [ afbeelding ]
*O* *O* *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:27:30 #179
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103361869
Piet O+
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn :Y ( sorry :@ )

Lig nu aan ctg en zo naar huis O+ *O*
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen :+ ) Anders maar lopend..
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:28:36 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103361886
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:26 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik had mijn excuses al aangeboden :@ Maar nogmaals Sorry!! :*
Ohw hadi k eigenlijk ook al gelezen hoor Susie, het was ook maar een geintje :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
Wil ik ook wel. Kan je t och nog voorpret hebben lijkt me. Je weet ook op de minuut precies wanneer je op vakantie gaat bijvoorbeeld O-) en dan heb je ook voorpret.
Als Vlindur geen voorpret heeft wil ik graag op haar datum bevallen :+ :Y :9
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:29:58 #181
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103361912
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet O+
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn :Y ( sorry :@ )

Lekker naar huis!! *O*

Ik wil Vlindur d'r datum niet :{w sterfdag van mijn mams
pi_103361942
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet O+

Oh lekker joh, naar huis. Ik ben blij voor je :).
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:31:26 #183
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_103361952
Nou _evenstar_ daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :* Zoveel mensen zoveel smaken en niet iedereen hoeft te zeggen mooie naam. Ik hou gewoon van eerlijkheid, dus hier een :* :9

En lekker naar huis *O* en probeer nou maar vervoer te regelen :Y
Voorzichtig aan hoor :*
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:32:05 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103361963
evenstar, wat fijn dat je naar huis mag! *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:37:09 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103362042
Ik zit stuk met vervoer lol :')
Nou maar lopen want het is maar klein stukje , en via de stad.. En dan mag ik mezelf wel verwennen :+ ipv 35 euro aan overprijsde taxi ;)
pi_103362075
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit stuk met vervoer lol :')
Nou maar lopen want het is maar klein stukje , en via de stad.. En dan mag ik mezelf wel verwennen :+ ipv 35 euro aan overprijsde taxi ;)
Oh die 35 euro is dan veel beter besteed inderdaad.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:40:36 #187
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_103362087
Wat Kuukske zegt! Lekker jezelf verwennen!! *O*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:41:48 #188
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_103362106
Pff als je in de buurt van Ehv zit breng ik je wel thuis!
pi_103362193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Oh nee echt niet!
Ik ben zo blij! Ik kan er juist helemaal naar toe leven O+ "Nog 14 nachtjes schat, dan komt er weer eentje bij O+" En of hij die dag komt is natuurlijk niet zeker, het inleiden met Rienk is ook op 15 december begonnen. Die kwam ook pas 2 dagen later eens buiten kijken :P Al hoop ik echt wel dat het nu soepeler verloopt hoor ;) De zelfde dag zou nu wel fijn zijn ;)

14 november is de sterfdag van mn broer, Nóg een reden om blij te zijn dat ik niet hoef af te wachten ;)

Ik ben trouwens sowieso iemand die niet goed tegen 'verrassingen' kan. Ik weet de dingen graag ver van te voren. Dan kan ik me er op instellen enzo :Y
pi_103362194
Ik heb een eigenwijze dochter, gister echo gehad en mevrouw wou echt niet meewerken, heb niet een goede foto kunnen krijgen helaas, maar alles gaat goed gelukkig *O*
pi_103362215
Fijn Becky! *O*.
pi_103362224
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Susie het volgende:

[..]

Ik wil Vlindur d'r datum niet :{w sterfdag van mijn mams
:* :* :* :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_103362251
vlindur ik heb het ook niet op verrassingen kan me dus erg goed voorstellen hoe fijn je het vindt :Y en november is echt bijna *O*

evenstar lekker naar huis *O*

kuukske precht echo morgen spannenddddd
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:55:08 #194
250838 Fee-nix
pi_103362362
Mogguh.

Susie, eigenwijs kunnen mannen daar soms ook in zijn he?! Hier hebben wij een enorm bed (ik geloof 1,80 bij 2,20) en als we dan gaan slapen, komt hij alsnog heel dichtbij liggen.... Ja gezellig enzo, maar ik heb toch wel graag de ruimte. En als ik dan zeg: he ga eens op je eigen kant liggen, krijg ik alleen: 'muhhhh... maar hier is mijn kuil' :|W .

Asy, wat ga je hard meid!

Kuukske bijna geslachtsbepaling, spannennnnnnd! En ik hoop dat de pijn die je voelt niks ernstigs is. Hooguit een gewone blaasontsteking die heel snel weer over is!

Vlindur! Nog 13 nachtjes! O wat spannend lijkt me het om dat al zo lang van tevoren te weten! Het is geeneens twee weken meer! :o (Straks ga je Susie/Nirak nog voorbij :X )

Af en toe denk ik weleens: ik mag gewoon om een keizersnee vragen. Dan weet ik ook precies hoe en wat. Maargoed, dan denk ik er ook weer aan dat ik dan de eerste weken de kleine niet zelf mag tillen, een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven, napijn etc etc. Nee, ik ga het maar gewoon zelf proberen.

Evenstar mag naar huis! *O* Fijn voor je!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:57:52 #195
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103362432
Faith tegen de tijd dat je hier bent ben ik al thuis 15 minuutjes lopen ;) maar lief O+. Als k niet het gevoel had t aan te kunnen deed ik het ook niet !

Maar die beweging vind ik fijn en ik pas echt goed op mezelf en lief is er bij :)!
pi_103362613
Mogguh :W
Baby nog in de buik met Faithz d'r hand nu op de buik :)

Volgens mij heb ik ontstoken tepels ofzo... Kan dat?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:04:54 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_103362624
Mooie namen Flugel en TJ.
Al vind ik zelf Pieter net iets mooier dan Piet :@

Door het gepraat over namen hier krijg ik een beetje de kriebels, maar ik wil mezelf tijd besparen door gericht te zoeken: over een week weet ik of ik op zoek kan gaan naar een jongens- of meisjesnaam.

Kuukske, veel plezier alvast met de echo morgen, ben benieuwd of je voorgevoel klopt.

Evenstar, shop ze en dan lekker thuis zijn.

Du Becky fijn dat alles goed was :Y
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:05:10 #198
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_103362634
Komt er geelachtige prut uit? Dat is Colostrum ;)
pi_103362702
Nirak ben je aan het lekken? :P

Ik nog niet trouwens...is niet erg toch? ik ben morgen 35 weken
pi_103362978
Nja, geen prut, 's ochtens wel wat gekristaliseerde stukjes, dus t werkt wel.. Maar nu zijn mn tepelhoven opgezet en aan 1 kant beetje pijnlijk... :(
pi_103363185
Auw :X wanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken

Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatig :') gisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen :')
pi_103363333
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Auw :X wanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken

Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatig :') gisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen :')
Ik wel dat we een jongen kregen ipv meisje en mijn man zei toen, yes toch een jongen ik wou geen meisje en toen kregen we ruzie en heb ik besloten dat hij ons kind nooit meer mocht zien ;(
Verder niet echt dromen gehad.
pi_103363363
Sorry dames ik heb mijn best gedaan bij te lezen maar ben de helft weer vergeten geloof ik...

TJ en Flugel die allebei al mooie namen hebben voor hun kleine spruit..
Evenstar die zo naar huis mag *O*
De FB olievlek die NTS had veroorzaakt... (zou ook echt een actie van mij kunnen zijn)
En Sjovannie die nog steeds niet buiten wil komen spelen...

Gisteren nogal een stressvolle dag gehad dus niet de energie gehad mee te lezen.
Eerst op controle bij de verloskundige waar ze na een kwartier zoeken nog het hartje niet gevonden hadden. (ik in de stress want thuis met de angelsound had ik hem/haar dinsdag nog gehoord). Dus er werd een spoedecho gepland alleen kon dat pas aan het einde van de dag. Inmiddels was ik natuurlijk op van de zenuwen en had me al allerlei enge dingen in mijn hoofd gehaald. Van de verloskundige mocht ik tussendoor nog een keertje terugkomen om het nog een keer te proberen.
Gelukkig kon mijn vriend die ondertussen ook thuis was ons kleintje snel vinden en liet hij/zij zich bij de verloskundige ook weer horen. Voor de zekerheid en ter geruststelling bleef de echo van 's middags gewoon staan. We zagen ons kleintje daar weer lekker op bewegen en de hartslag was ook heel mooi regelmatig.
Dus weer letterlijk een pak van m'n hart, maar was wel even flink geschrokken.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 10:30:24 #204
30252 Soempie
Procreating
pi_103363375
bitterend, ik vind jouw man echt lief. :D

Hier droom ik vooral heel nare dingen. Laatst dat ik een blindedarmontsteking had en m'n man zei: 'oooh, die operatie doe ik wel even'. Dus hup, op de keukentafel. En toen ik wakker werd had hij direct ook even m'n baarmoeder en dergelijke verwijderd. :{ 8)7

Zulke dingen dus. oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')