Ohja dat ken ik, zo'n collega heeft mijn moeder ook. Na de zomervakantie één dag gewerkt, geen lichamelijke klachten, maar toch maar verder thuisgebleven. Het is ook volgens mij best makkelijk om als zwangere 'afgekeurd' te worden. Ze kunnen je klachten toch niet checken. Als ik met m'n bekken had geroepen dat werken niet meer ging, dan had de arbo arts dat ook prima gevonden. 't is dat ik daar zelf geen zin in had.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:30 schreef Soempie het volgende:
En hier nog 6,5 week tot verlof.Dat gaat vast erg snel. Op het werk zijn ze verbaasd dat ik nog werk, nu al! Komt omdat alle andere zwangeren er voor week 20 al mee gestopt zijn of ziek thuis zijn beland. Van een weet ik dat het al weken prima gaat, maar, ze is afgekeurd he, dus waarom dan nog werken. Is wat ze letterlijk gezegd heeft.
Dat kan ik dan weer niet uitstaan. Is toch ook niet tof naar de vrouwen die echt met reden thuis moeten blijven.
Mijn punt was meer, hoe je met hetzelfde uitgangspunt een (waarschijnlijk) totaal ander kamertje kunt maken. Daar ben ik benieuwd naar!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:39 schreef Soempie het volgende:
Eh, ik ga het plaatje (de poster) gewoon inlijsten.![]()
![]()
Misschien een deel op het raam schilderen, maar daar kijk ik pas naar tijdens m'n verlof. Al m'n creatieve dingen liggen al maanden te wachten, terwijl ik direct dacht bij het piesen van het tweede streepje: jaaaa, nu kan ik allemaal dingetjes maken voor ons kindje.Is dus mooi niks van gekomen nog.
Ah, ik snap het. En ik vind het leuk dat je het hier even kwam melden, anders had ik het vast gemist. Kijk haast nooit in het topic namelijk, omdat ik het vrij frustrerend vind dat het bij ons nog een rommelhok is met een commode in het midden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn punt was meer, hoe je met hetzelfde uitgangspunt een (waarschijnlijk) totaal ander kamertje kunt maken. Daar ben ik benieuwd naar!
Susie, dankje!
Nu lijkt het net alsof ik erover begon om naar complimenten te vissenwasooknietdebedoelinglalalala.
Ja hallo, ik probeer te delegeren, maar de uitvoerende krachten hebben 't druk met werk en de rest van de verbouwing. En ik kan niet zo veel meer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:06 schreef Susie het volgende:
Ik had hem al eerder gezien en vind het gewoon echt te gek! Maar dat de rest van je kamertje nog een rommelhok is.... Tsssss.... Ga je schamen!![]()
Ik concludeer hierbij dat jij een erg goede smaak hebt wat betreft meisjes namenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:53 schreef Zoë23 het volgende:
Sterkte kursor
Susie: a.nne en f.eikje zijn de friese namen
A.be vind ik ook wel n leuke friese naam, hoor het niet zo vaak in mijn omgeving vind ik wel jammer. F.amke vind ik ook wel lief klinken voor n meisje
Nee normaal hou ik daar ook niet zo van. Zo van we moeten perse apart zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:12 schreef innepin het volgende:
TJ, mooie naam, bijzonder ook! Ik kan niet zo goed tegen het concept "hij heet zo, maar we schrijven het lekker zo" maar ik begrijp dat er in jouw geval een reden voor is (internationaal en man enzo) dus dan ligt het toch weer anders
Susie, fijn dat 't allemaal goed was. Vind je het vervelend dat ze nog niks doen qua strippen enzo?
Wij noemen onze baby al best vaak bij de naam. En manlief ook een keer hardop waar zijn puberzoon bij zat. Ik zat echt![]()
![]()
AAAAHRGHHH NEEEEE maar de puber had het niet eens gemerkt
Als je een jongensnaam lastiger vind dan krijg je vast een jongetje.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:35 schreef Zoë23 het volgende:
Leuke naam flugeltje en TJ!
Fijn dat alles ok was bij de VK Susie!
Meisjes naam hadden we al bedacht voordat ik echt zwanger was
Hollandse voornaam met daarna 2 Friese namen. Ben niet zo van de 2e en 3e namen maar 't zijn de namen van m'n beppe's
Jongens naam vind ik lastiger..maar dat komt vanzelf wel
Nee ik hou eigenlijk ook niet zo van buitenlandsequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef flugeltje het volgende:
Kursor, in dat topic of een van de eerdere delen staat mijn verhaal ook, lees maar eens door. En sterkte met het verwerkenErover praten is al de helft
Leuke naam TJ, net zoals de hollandse klanken niet bij jou passen zijn de buitenlandse niet mijn ding, maar ik vind het wel stoer staan
Nou nu je het zegt.... whehehe. Jij vond Bob ook lelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef TimeJumper het volgende:
Maar leuk dat jullie de naam leuk vinden, je mag ook zeggen als je het niet zo vind hoorrrrr, doe ik zelf ook altijd
Ja maar ik wil je wel PM en DM hoorrrrrrquote:
Ohwwwww zou ze stiekum aan het bevallen zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef Susie het volgende:
was het ook niet meer van plan Asy!
Waar is Nirak trouwens? Hele dag nog niet gehoord verder toch?
Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Faithz ook nog niet gezien vandaag he? Die zijn bezig hoor![]()
Spieken klinkt dan weer wél goed...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.
P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...quote:
Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...
Toen het eenmaal serieus aan de gang was heb ik niet meer gekeken hoor, maar de eerste dag zeker wel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:
En nog even deze aan TJJij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
Oh echt??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!![]()
Poezebeest, doe maar lekker rustig aan meissie!
Jep... het begon heel onschuldig: Ik wilde even m'n lijstje updaten met Fok!leden, en in plaats van een lijst maakte FB er een groep vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh echt??Mijn excuses aan TJ dan!!
Sorry!!!!!
Pffft, partypooper...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Faithz het volgende:
Het ligt op de bank met volle buiken het zapt, 3 keer raden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Nirak het volgende:
Kiekeboe
Visite weer naar huis, nog ff bijlezen kletsmajoren
WHUT!?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer mezelf net ineens dat ik over 3 weken alweer op de helft ben. Het vliegt echt voorbij deze keer
Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n potje pies ingeleverd. Dan belt ze me straks of ik een blaasontsteking heb of niet. Toch denk ik dat het bandenpijn is thoo.. al maakt het me ook wel weer bang. Aargh..
Morgen een echo voor de geslachtsbepaling. Ook al zo aargh! Want spannend.
Edit: gaat snel Asy!
Ja, weeknie! Gewoon.. dadelijk is die pijn geen blaasontsteking maar veul erger. Dadelijk is er iets met die smurf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?
Asy alweer 16 weken?? Dat gaat zeker snel zeg!
Ah gelukkig, dat is dan toch een beetje een meevallerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Asyniur het volgende:
TJ, ik was er eigenlijk vrij snel na de bevalling weer van hersteld. Alleen lange stukken wandelen vroeg nog wel erg veel, maar dat is ookniet zo gek natuurlijk na zo lang inactief te zijn geweest.
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:
Oh, gevulde speculaas!![]()
Balen dat je je niet lekker voelt Poezebeest!![]()
En nog even deze aan TJJij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
Jaaaaaa zij was hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!![]()
Poezebeest, doe maar lekker rustig aan meissie!
Ik had mijn excuses al aangebodenquote:
Ohw hadi k eigenlijk ook al gelezen hoor Susie, het was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:26 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses al aangebodenMaar nogmaals Sorry!!
Wil ik ook wel. Kan je t och nog voorpret hebben lijkt me. Je weet ook op de minuut precies wanneer je op vakantie gaat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
Lekker naar huis!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh lekker joh, naar huis. Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh die 35 euro is dan veel beter besteed inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit stuk met vervoer lol![]()
Nou maar lopen want het is maar klein stukje , en via de stad.. En dan mag ik mezelf wel verwennenipv 35 euro aan overprijsde taxi
Oh nee echt niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik wil Vlindur d'r datum nietsterfdag van mijn mams
Ik wel dat we een jongen kregen ipv meisje en mijn man zei toen, yes toch een jongen ik wou geen meisje en toen kregen we ruzie en heb ik besloten dat hij ons kind nooit meer mocht zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Auwwanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken
Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatiggisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |