Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Faithz ook nog niet gezien vandaag he? Die zijn bezig hoor![]()
Spieken klinkt dan weer wél goed...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik zie dat Nirak hier om 17:33 nog gespiekt heeft.... dus denk het niet.
P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...quote:
Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
[..]
P'cies, daar heb ik mezelf ook vrij lang mee bezig gehouden tijdens de bevalling van Willem...
Toen het eenmaal serieus aan de gang was heb ik niet meer gekeken hoor, maar de eerste dag zeker wel...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh echt? Ben benieuwd hoe dat met mij gaat.... of ik mij daar echt mee bezig kan houden!
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:
En nog even deze aan TJJij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
Oh echt??quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!![]()
Poezebeest, doe maar lekker rustig aan meissie!
Jep... het begon heel onschuldig: Ik wilde even m'n lijstje updaten met Fok!leden, en in plaats van een lijst maakte FB er een groep vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:21 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh echt??Mijn excuses aan TJ dan!!
Sorry!!!!!
Pffft, partypooper...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Faithz het volgende:
Het ligt op de bank met volle buiken het zapt, 3 keer raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |