Ik wel dat we een jongen kregen ipv meisje en mijn man zei toen, yes toch een jongen ik wou geen meisje en toen kregen we ruzie en heb ik besloten dat hij ons kind nooit meer mocht zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:25 schreef bitterend het volgende:
Auwwanneer moet je weer op controle? kunnen ze het na kijken
Dromen jullie over de zwangerschap/bevalling?? ik nog niet 1 keer tijdens de hele 8 maanden! mijn man in tegendeel regelmatiggisteren heeft ie gedroomd dat ik in de lift ben bevallen
![]()
Wauw, nu wil ik misschien ook nog wel een derde ooitquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:03 schreef Webkim het volgende:
Woah! Ik ben volgende week al halverwege! Of eigenlijk al wat over de helft, want het wordt deze keer een geplande sectio ca. 2 weken voor de UD, omdat de vorige 2x ook op een ks uitliepen.
Ik ga dit bij m'n gyn in de groep gooien:
Bij zo'n natuurlijke keizersnede kan je je kindje geboren zíen worden (ze doen het doek omlaag als het hoofdje uit je buik is) en krijg je het na de geboorte meteen bloot bij je. Het benadert veel meer hoe het gaat bij een vaginale bevalling. De baby wordt ook niet uit je buik getrokken, maar werkt zichzelf naar buiten (zie video); erg mooi. Lijkt me een fijne compromis en ik ben benieuwd of het ziekenhuis er in mee wil gaan of 1000 haken en ogen gaat aandragen.
ben morgen 35 weken en mijn baarmoeder was vandaag 34 cmquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:11 schreef meissie1595 het volgende:
Vandaag 38 weken!![]()
Gisteren weer goedgekeurd. Baarmoeder was 34 centimeter volgens het boekje.
Lief, ik hou het nog even in de gaten. Anders houd ik me misschien wel aanbevolenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:52 schreef innepin het volgende:
Nou ja, da's dan the lesser of two evils, zullen we maar zeggen, hè Kuukske?
ik had mijn vorige zwangerschap veel bandenpijn, en had daarbij best baat bij zo'n Anita buikbandding (zonder de mega onderbroek die er op het plaatje onder zit!), mocht je 'm over willen nemen, hij ligt hier nu werkloos te zijnmaatje M
Ik ga 'm natuurlijk heel consequent Piet of Pietje noemen, dat snap je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |