Ik had mijn excuses al aangebodenquote:
Ohw hadi k eigenlijk ook al gelezen hoor Susie, het was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:26 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses al aangebodenMaar nogmaals Sorry!!
Wil ik ook wel. Kan je t och nog voorpret hebben lijkt me. Je weet ook op de minuut precies wanneer je op vakantie gaat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
Lekker naar huis!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajčn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh lekker joh, naar huis. Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajčn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh die 35 euro is dan veel beter besteed inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit stuk met vervoer lol![]()
Nou maar lopen want het is maar klein stukje , en via de stad.. En dan mag ik mezelf wel verwennenipv 35 euro aan overprijsde taxi
Oh nee echt niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik wil Vlindur d'r datum nietsterfdag van mijn mams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |