quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Nirak het volgende:
Kiekeboe
Visite weer naar huis, nog ff bijlezen kletsmajoren
WHUT!?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:07 schreef flugeltje het volgende:
Ik realiseer mezelf net ineens dat ik over 3 weken alweer op de helft ben. Het vliegt echt voorbij deze keer
Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:59 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb vanmorgen m'n potje pies ingeleverd. Dan belt ze me straks of ik een blaasontsteking heb of niet. Toch denk ik dat het bandenpijn is thoo.. al maakt het me ook wel weer bang. Aargh..
Morgen een echo voor de geslachtsbepaling. Ook al zo aargh! Want spannend.
Edit: gaat snel Asy!
Ja, weeknie! Gewoon.. dadelijk is die pijn geen blaasontsteking maar veul erger. Dadelijk is er iets met die smurf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Spannend allemaal Kuukske! Maar wat maakt je bang dan?
Asy alweer 16 weken?? Dat gaat zeker snel zeg!
Ah gelukkig, dat is dan toch een beetje een meevallerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Asyniur het volgende:
TJ, ik was er eigenlijk vrij snel na de bevalling weer van hersteld. Alleen lange stukken wandelen vroeg nog wel erg veel, maar dat is ookniet zo gek natuurlijk na zo lang inactief te zijn geweest.
Ikkequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Susie het volgende:
Oh, gevulde speculaas!![]()
Balen dat je je niet lekker voelt Poezebeest!![]()
En nog even deze aan TJJij aanstichtster! En dan er weer mee stoppen! Foei!
Jaaaaaa zij was hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Howhow, volgens mij ben ik de schuldige hiervan!![]()
Poezebeest, doe maar lekker rustig aan meissie!
Ik had mijn excuses al aangebodenquote:
Ohw hadi k eigenlijk ook al gelezen hoor Susie, het was ook maar een geintjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:26 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik had mijn excuses al aangebodenMaar nogmaals Sorry!!
Wil ik ook wel. Kan je t och nog voorpret hebben lijkt me. Je weet ook op de minuut precies wanneer je op vakantie gaat bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
Lekker naar huis!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh lekker joh, naar huis. Ik ben blij voor jequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef _evenstar_ het volgende:
Piet![]()
Rayen met de Arabische uitspraak vind ik wel mooi niet zo uitsprekend als raajun maar raajèn( sorry
)
Lig nu aan ctg en zo naar huis![]()
![]()
Wel onder strikte voorwaarden maar toch Home sweet Home !
( nu nog ff vervoer regelen) Anders maar lopend..
Oh die 35 euro is dan veel beter besteed inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit stuk met vervoer lol![]()
Nou maar lopen want het is maar klein stukje , en via de stad.. En dan mag ik mezelf wel verwennenipv 35 euro aan overprijsde taxi
Oh nee echt niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:16 schreef flugeltje het volgende:
Wel raar hoor Vlindur, dat je gewoon echt op uur en tijd weet wanneer het gaat gebeuren... Haalt het niet ook wat van de voorpret weg?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:29 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik wil Vlindur d'r datum nietsterfdag van mijn mams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |