abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:32:54 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_103314656
*O* Welkom bij de Nagelswapkoffer! *O*

DE SPELREGELS

• Als je mee wil doen met de nagelswapdoos, stuur je een PM naar Lindytje en Puckzzz. Zij maken de route. Deze wordt niet vooraf bekend gemaakt.
• De Doos moet uiterlijk een week na ontvangst weer op reis zijn. Dit om te voorkomen dat mensen erg lang moeten wachten. Mocht je door vakantie of andere redenen een tijdlang verhinderd zijn, meld dit dan via PM aan Lindytje of Puckzzz. Dan kunnen zij er voor zorgen dat je eventueel opschuift in de route.
• Je haalt minimaal 5 items uit de doos. Dit is om er voor te zorgen dat de variatie er in blijft. Je stopt voor de items die je er uit haalt, ook weer spullen terug. Hierbij ruil je eerlijk
• Alle spullen die in de doos gaan, zijn nagelgerelateerd. Onder nagelgerelateerd vallen nagellakken, nailartspullen, nagelverzorging. Dus geen badschuim, parfum, sieraden, snoep, andere cosmetica en make-up, enzovoorts.
• Voordat de doos weer op reis kan, stuur je een PM aan Lindytje en Puckzzz met een lijstje wat je er uit haalt en wat je er in stopt. Pas als dit lijstje is goedgekeurd mag je het verslag online zetten. Zonder goedkeuring wordt de nieuwe naam niet vrijgegeven. Het klinkt flauw, maar dit is de enige manier om te waarborgen dat de Doos niet verandert in een troepbak. Zodra deze PM erdoor is krijg je het adres van de volgende eigenaresse.
• Je ruilt eerlijk. Geen toffe, unieke, hard to find items tegen HEMA of Essence die iedereen om de hoek kan kopen voor een kruimel. Ook niet tegen tien Essence. HEMA/Essence ruil je tegen iets van HEMA/Essence. Iets wat alleen online te koop is, ruil je voor iets wat ook alleen online te koop is. Veel verscheidene kleuren ruil je voor een andere verscheidenheid aan kleuren, niet voor 6 nudes. Probeer zelf ook te bedenken wat eerlijk ruilen is. Het is ook voor ons niet fijn om jou te moeten vertellen dat je niet eerlijk ruilt. Als je twijfelt over je ruil, neem je contact op met Lindytje en Puckzzz, zij kunnen dan helpen.
• De variatie moet gewaarborgd blijven. Als er al twee vijlen in de doos zitten, spreekt het voor zich dat er geen derde bij hoeft. Hetzelfde geldt voor kleuren lak: als er al een paar van dezelfde kleur in zitten, gooi er dan niet nog meer van hetzelfde bij. Dit ging de eerste keer goed mis. En dit is ook de reden dat er nu streng op gecontroleerd wordt.
• Om dit alles nog even kracht bij te zetten zullen de mama's steekproefsgewijs degene die de Doos op dat moment heeft vragen een lijst te maken met alles wat er in zit.
• Als De Doos bij jou is geweest post je in dit topic een leuk verslagje met foto's over wat je allemaal uit de doos hebt gehaald *O*
[*]Het verzenden van de koffer kost 6,75 via TNT post!

*O* *O* *O* *O* *O*

Waarom zo streng?

Omdat het nodig blijkt. En om het voor iedereen leuk te houden. Want voor de laatste moet het net zo tof zijn als voor de eerste!

Nog even dit:
Als je denkt dat je niet aan de spelregels kan voldoen, moet je je niet aanmelden. Schat dit dus even in. Het is heus niet zo dat er alleen hele dure dingen in de doos mogen, maar als je eigenlijk niets te ruilen hebt, kun je het beter niet doen.

*O* *O* *O* *O* *O*

Vorige verslagjes:

Lindytje
Mirjam
MissJ
PartyHardy
Nune (scrollen voor het hele verslag)
Zoeperzazke
Diconnected
Milka82
MinderMutsig
princess-a
Ooi86
miss--moana
deerntie
SpaceInvaders
Joysa
liizsle
mirannie
Vamperotica
DeltaCephei
Stormqueen
-ladybird-
Renren-
Mirjam 2
Puckzzz
Milka82 2
SpaceInvaders 2
samsuus
Dwyn
Mirannie 2
Mss
friekin_
DeltaCephei 2
Devilsanddust
Diconnected 2
Princess-a 2
Stormqueen 2
Zoeperzazke 2
Cynthiaa
RenRen-2
SpaceInvaders3
beautyfreak
MissJ2

Deelnemers nieuwe ronde:

Sharana_LV
Milka82
Nagelschaartje
Incantrix
RenRen
Zoeperzazke
Sokkepok
PriemGirl
Ninjaninja
Puckzzz
Joysa
Diconnected
Stormqueen

Deelnemers komen met naam in een pot. Elke keer als iemand zich aanmeldt gooi ik haar naam in de pot. Elke keer als de doos verder reist trek ik een nieuwe naam uit de pot!!

AANMELDEN VIA PM BIJ LINDYTJE EN PUCKZZZ!

*O* Game on, girlz! *O*

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 20-10-2011 09:50:13 ]
disclaimer
pi_103314838
Zijn de vorige deelnemers al doorgegeven? Of moeten we opnieuw aanmelden bji de nieuwe mama;s?

Leuk Lindy en Puckz, gaan jullie vast goed doen O+
pi_103316633
Jeej! Nieuwe mama's! *O*
With her feet in the city, but her heart in the outdoors.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 11:59:13 #4
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103319105
Ohai!!
Opnieuw aanmelden hoeft niet :) De deelnemerslijst die nu in de OP staat doet sowieso mee :Y
Don't come closer, I might hurt you
pi_103322110
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:59 schreef Lindytje het volgende:
Ohai!!
Opnieuw aanmelden hoeft niet :) De deelnemerslijst die nu in de OP staat doet sowieso mee :Y
Oh, had ik overheen gelezen, prima O+
pi_103331548
*O* Yaay! *O*
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_103337953
*O*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_103339796
Hee, ik post niet zo heel vaak in SC en ook post ik nooit echt nagelfoto's. Ik wil wel, maar heb een crappy camera op mn bb en wacht met smart op mn iphone. :)

Ik volg wel altijd trouw de topics SHJN en het nagellakruiltopic, daar koop ik ook wel eens wat.

Maarr nu is mijn vraag, mag ik ook mee doen? Of moet ik nog even wachten en vaker posten?
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:13:50 #9
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103341055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Hee, ik post niet zo heel vaak in SC en ook post ik nooit echt nagelfoto's. Ik wil wel, maar heb een crappy camera op mn bb en wacht met smart op mn iphone. :)

Ik volg wel altijd trouw de topics SHJN en het nagellakruiltopic, daar koop ik ook wel eens wat.

Maarr nu is mijn vraag, mag ik ook mee doen? Of moet ik nog even wachten en vaker posten?
We kunnen je nu nog niet mee laten doen helaas. Als je wat vaker en langer post (hoeft niet persé in de sc), kun je eventueel later wel mee doen.
We moeten helaas zo streng zijn door ervaringen uit het verleden.
pi_103341210
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Lindytje het volgende:

[..]

We kunnen je nu nog niet mee laten doen helaas. Als je wat vaker en langer post (hoeft niet persé in de sc), kun je eventueel later wel mee doen.
We moeten helaas zo streng zijn door ervaringen uit het verleden.
Jammer! Maar ik snap het.
pi_103341330
Oeeeeh zal ik ook weer eens meedoen? Nog genoeg apart staan hier wat best ruilmateriaal is!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:04 #12
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103341344
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Jammer! Maar ik snap het.
Kom gewoon wat vaker mee posten, dan kun je later alsnog mee doen. De koffer blijft nog wel even rond toeren :Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:23 #13
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103341368
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Debsterr het volgende:
Oeeeeh zal ik ook weer eens meedoen? Nog genoeg apart staan hier wat best ruilmateriaal is!
Gezellig :Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 20:19:41 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_103341389
quote:
gewoon doen :7
disclaimer
pi_103341465
quote:
17s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Kom gewoon wat vaker mee posten, dan kun je later alsnog mee doen. De koffer blijft nog wel even rond toeren :Y
Haha ja eigenlijk heul stom van me, want ik lurk wel altijd :@ But will do!
pi_103341568
In het vorige topic werd gevraagd of SQ en ik ook meedoen.. Ik meld me voorlopig nog niet aan omdat hij nu vanaf mij weer op pad gaat. Ik donder bij wijze van leuke start al mijn ruilmateriaal er in en swap dan even niet meer. Als er weer een stuk of 10 mensen zijn geweest zal ik me ook wel weer aanmelden. Dit omdat er eerlijk geloot wordt en anders de kans bestaat dat ik over 2 dames alweer aan de beurt ben :P Zal dus wel weer meedoen, maar wacht er lekker een tijdje mee en ga genieten van alle verslagen O+

quote:
Doen!! O+ Kan in alle eerlijkheid zeggen dat er een leuke koffert weer op pad gaat *O*
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
pi_103344614
*O* aangemeld!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_103346215
Heb net even wat verslagjes en topics terug gelezen (gewoon, voor de lol en om te kwijlen :9), maar ik snap nu inderdaad waarom het noodzakelijk is om zo streng te zijn. Er gaat een hoop tijd in zitten voor de koffermama's.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 21:46:27 #19
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_103346720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heb net even wat verslagjes en topics terug gelezen (gewoon, voor de lol en om te kwijlen :9), maar ik snap nu inderdaad waarom het noodzakelijk is om zo streng te zijn. Er gaat een hoop tijd in zitten voor de koffermama's.
Dat, en geld, als de koffer weer helemaal leeggeroofd is...
Dus hulde aan de ex-mama's O+
pi_103346801
Koffer. O+

Ik zal eens gaan kijken of ik wat kan afstaan. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:50:04 #21
350922 Ninjaninja
www.eenmeninghebbenisgezond.nl
pi_103350786
Oooh yessss, kan nu al niet wachten :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:57:17 #22
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_103368738
Nounou, poepoe...deze koffermama heeft het topic ook eindelijk gevonden :')

Ik maar denken dat het een reeks was :')
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:58:54 #23
149959 SQ
snelle trees
pi_103368810
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:57 schreef Puckzzz het volgende:
Nounou, poepoe...deze koffermama heeft het topic ook eindelijk gevonden :')

Ik maar denken dat het een reeks was :')
vaag, ik heb m namelijk wel als nieuw deel geopend!
disclaimer
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:06:55 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_103369149
Deelneemsters so far:

Sharana_LV
Milka82
Nagelschaartje
Incantrix
RenRen
Zoeperzazke
Sokkepok
PriemGirl
Ninjaninja
Puckzzz
Joysa
Diconnected
Stormqueen
Debsster

Willen alle deelneemsters hun NAW gegevens PM-en AUB?
3 afkortingen in 1 zin :7
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_103369204
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

vaag, ik heb m namelijk wel als nieuw deel geopend!
Maar het reeks-tekentje staat er ook niet bij, dus waarschijnlijk nooit tot reeks gemaakt ofzo?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')