Wat een lieverd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ikbenkat
Ik ben wild
Ik ben bang
Ik was op een boerderij
Ik was bijna dood
Nu ben ik hier
Ik vind het eng
Ik lig hier wel lekker
Ik denk dat ik blijf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
M'n dochter heeft 'm geredquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef vronie het volgende:
Wat een lieverd
[..]
Wat een lieverd.
Met jou inzet,lukt het zeker.
Dat je zijn vertrouwen wint.
Of het equivalent daarvan ja.quote:
*killme*quote:Vandaag ben ik 3 maanden geworden. Papa is stoer, mama is lief.
Als ik dan net als Knut word, hoop ik dat iemand me een kussen op het hoofd drukt als ik slaap.quote:
Die kon beter z'n tijd besteden aan het epileren van z'n wenkbrauwen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
Zo'n stukje tekst erbij is bijna net zo eng als toen Knut besloot een website voor zijn kind te maken en als baby in de ik-vorm ging schrijven.
[..]
*killme*
Leuk katje verder.
Nou, hij, ja het is een hij, we konden snel even kijken, durft op het bed, onder het bed en achter de tvquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef Greys het volgende:
Wat een lekker dappere kruimel![]()
Hebbie een kattenbak met zo'n deksel en inloopwiebelklepje?
Of voorlopig even een open afwasteiltje desnoods met wat kattengrit? Da's misschien wat minder eng voor ikbenkat.
ennouzittenernogeenheleboelopdieboerderijikganietkijken!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Greys het volgende:
Oh die gaat retesnel wennen, zo te zien en lezenGoed dat ie op de bak durft al!
Voor je het weet jat ie de kip van je aanrecht en het beleg van je brood
Oh dear...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
ennouzittenernogeenheleboelopdieboerderijikganietkijken!
Euh, er stonden 987986876 katten om haar heen te bedelen om brood ( broodquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dear...![]()
Hoe koos je dochter deze? Of koos hij háár?
Ja, haar paarden staan daarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
En komt ze daar vaker?
Straks doet ze elke keer een greep!
(Katjes die brood eten...)
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:48 schreef yvonne het volgende:
Ikbenkat heeft al 2 dekbedden ondergepiest
Dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:47 schreef yvonne het volgende:
Męh! Brechtje komt thuis en dat beest begint me toch te spinnen!
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:36 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Jij gaat ook keihard spinnen als Brechtje thuiskomt?
Ongelooflijk goed!quote:
ze heeft vannacht de hele nacht op de overloop bij mijn deur lopen krabben en miauwen omdat ze naar binnen wouquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ja hoi, ik bijt, spuug, krab en loei!
Ha!
wtfquote:
quote:
wat een mooie die bruinequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ha!
ikbenkat is echt al gegroeid hoor!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:22 schreef yvonne het volgende:
Hij/zij liet het toe
Maar als je haar/hem
Whoehoehoeeeeeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 13:57 schreef yvonne het volgende:
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Ha!
Beest is zo wild dat ie zich heus niet onder z'n staart wil laten kijken zonder eerst je vingers eraf te bijtenquote:
Hij zit te smikkelen en z'n broertje heeft aan hem geroken en gelikt. Zonder geloeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:31 schreef Brechtje het volgende:
Neejoh.. Wat een agressie heeft dat kleine ding hčhč.. Eet hij nu wel beter? Vindt hij z'n broertje nog steeds eng?
aah oke. ik dacht al, je kan gewoon kijken of dat beest een zaakje heeft hangen of niet tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Beest is zo wild dat ie zich heus niet onder z'n staart wil laten kijken zonder eerst je vingers eraf te bijten
Whaaaaa echt??? Lief!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij zit te smikkelen en z'n broertje heeft aan hem geroken en gelikt. Zonder geloei
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef yvonne het volgende:
Zo dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:18 schreef Kreator het volgende:
Zo'n stukje tekst erbij is bijna net zo eng als toen Knut besloot een website voor zijn kind te maken en als baby in de ik-vorm ging schrijven.
[..]
*killme*
Leuk katje verder.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef iteejer het volgende:
Was leuk om dat beest te vangen. Mocht Pa uiteraard mee helpen. In het donker in een rommelige boerenschuur tussen de diepvrieskisten met paardevoer. Nou ja, we hadden het beest klem uiteindelijk in een klein nauw gangetje, Brechtje pakte hem bij de staart en ik pakte de dol geworden derwisj toen over. Als een op hol geslagen perforator beet het beest in mijn vest dat ik als handschoen gebruikte. Al loeiend en brommend. Brechtje brulde ook: 'hou hem vast hou hem vast' terwijl ze op zoek ging naar iets om de kat in te doen. Uiteindelijk is ie in een emmer met deksel naar huis gebracht. Deksel open -> kat loslaten -> POK, kat op bodem -> Deksel dicht. En dat alles in 0,1 seconde.
Waar Brechtje dus onderweg in de auto steeds de deksel van optilde, 'oh kijk es wat lief, hij zit daar'; waarna de derwisj met een kruising tussen een nies en een blaas naar boven explodeerde.
En ik ben zojuist wederom in mijn vinger gebeten door Het Beest. Al had ik een zware handschoen aan, maar het loeder dacht 'ik ga dit keer gewoon heeeeel lang en hard bijten, dan kom ik er wel door'. En aldus geschiedde.
Ik snap nu de betekenis van 'katjes die je niet zonder handschoenen aan moet pakken'. Al zou ik in dit geval voor een harnas kiezen. Maar het is toch een lief beestje, er zit tenminste pit in, mag ik wel
Ze heeft al een naam.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:23 schreef iteejer het volgende:
Was leuk om dat beest te vangen. Mocht Pa uiteraard mee helpen. In het donker in een rommelige boerenschuur tussen de diepvrieskisten met paardevoer. Nou ja, we hadden het beest klem uiteindelijk in een klein nauw gangetje, Brechtje pakte hem bij de staart en ik pakte de dol geworden derwisj toen over. Als een op hol geslagen perforator beet het beest in mijn vest dat ik als handschoen gebruikte. Al loeiend en brommend. Brechtje brulde ook: 'hou hem vast hou hem vast' terwijl ze op zoek ging naar iets om de kat in te doen. Uiteindelijk is ie in een emmer met deksel naar huis gebracht. Deksel open -> kat loslaten -> POK, kat op bodem -> Deksel dicht. En dat alles in 0,1 seconde.
Waar Brechtje dus onderweg in de auto steeds de deksel van optilde, 'oh kijk es wat lief, hij zit daar'; waarna de derwisj met een kruising tussen een nies en een blaas naar boven explodeerde.
En ik ben zojuist wederom in mijn vinger gebeten door Het Beest. Al had ik een zware handschoen aan, maar het loeder dacht 'ik ga dit keer gewoon heeeeel lang en hard bijten, dan kom ik er wel door'. En aldus geschiedde.
Ik snap nu de betekenis van 'katjes die je niet zonder handschoenen aan moet pakken'. Al zou ik in dit geval voor een harnas kiezen. Maar het is toch een lief beestje, er zit tenminste pit in, mag ik wel
Probeer er eens 'onder' te kijken. En laat ons dan eens zien wat voor schade het aangebracht heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gezien het gedrag aan een 'ze' denkt, maar dat is nog allerminst zeker
En hachee van mijn vingers laten maken? Nopequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Probeer er eens 'onder' te kijken. En laat ons dan eens zien wat voor schade het aangebracht heeft.
Stukje biefstuk en wat vriendelijke woorden doet wonderen. Probeer het maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
En hachee van mijn vingers laten maken? Nope
Verlammen uit instinct ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:00 schreef Resistor het volgende:
Helpt een klemmetje (haarklem, papierklem, vershoudklem) niet om hem/haar te kalmeren?
Hoe kom je daar nu bij?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:55 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je gezien het gedrag aan een 'ze' denkt, maar dat is nog allerminst zeker
Je hoeft hem/haar niet dagelijks te verlammen, maar gewoon éénmalig om er onder te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verlammen uit instinct ja.![]()
Een kalme poes door veel aandacht en liefde die je uiteindelijk het vertrouwen geeft is veel meer waard.
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Maar wat voegt dat toe? Poes blijft hetzelfde, alleen is hij/zij nog banger van die mensen (die hem/haar dit keer niet slaan maar klemmen in zijn/haar nek zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je hoeft hem/haar niet dagelijks te verlammen, maar gewoon éénmalig om er onder te kunnen kijken.
Als jij nou een lollig ende idioot dansje doet om de kat af te leiden, dan kan yv of Brechtje er even onder loeren snel! En dit geheel dan graag filmen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
En hachee van mijn vingers laten maken? Nope
Dus een poes heeft een rechte staart en een kater een gebogen staart?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Zet de kat op een tafel met glazen blad!
Of op het kopieerapparaat![]()
[ afbeelding ]
Poes:
[ afbeelding ]
Kater:
[ afbeelding ]
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus een poes heeft een rechte staart en een kater een gebogen staart?Vreemd...
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Zet de kat op een tafel met glazen blad!
Of op het kopieerapparaat![]()
[ afbeelding ]
Poes:
[ afbeelding ]
Kater:
[ afbeelding ]
Mmmm, volgens mij moeten we een keer afspreken. Dan mag je mijn 'kromme' staart zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Toch eens iets vaker in F&F komen dan!
Uiteráárd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Snakey het volgende:
Mijn kats kromme staart bedoelde ik!! UIteraard.
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspxquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:03 schreef Lips het volgende:
Wat super dat jullie ze een thuis geven!
Waar heb je die catnip kussentjes trouwens gehaald, mijn katten zijn er helemaal dol op maar kan ze niet meer vinden
Wat liggen ze schattig in dat mandjequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspx
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto'squote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw, ik moest 3x kijken welk hoofd bij welk lichaam hoorde![]()
![]()
Nee dit waren de enig overgeblevenen van een nestje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto's
Ach gosquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef yvonne het volgende:
Nu gaat het met wennen toch wel heel snel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vluchtreflex is er zeker nog.
Maar spugen bijten en krabben is al een heel stuk verminderd
Alle credits gaan naar m'n dochter hoor, wat zij met dieren kan is wonderbaarlijk.
Ah, leukquote:
Het vrouwtje is nog erg schuw, haar broertje is handtamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zouden eigenlijk achter een spoiler moeten, met waarschuwing erbij. De cuteness is gewoon té veel.![]()
Zo te zien is *blaasbijtsisnagelshogerugklauw* helemaal over nou?
Een ikbenkatcam!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Maar Yvon, kan je niet één van die grieppiepers op de bank positioneren met camera en laptop om ons op de hoogte te houden? Doen ze ook eens wat nuttigs
Wat een dotjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het vrouwtje is nog erg schuw, haar broertje is handtamZe gaan beide netjes op de bak en hebben door dat er altijd eten is dus vreten ze zich niet half dood.
Ik heb ze al kunnen ontvlooien zonder gebeten te worden. Ze hadden geen vlooien maar voor de je-weet-maar-nooit
Dat is fase #2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een dotjes!En fijn dat het al zo goed gaat. Heb je ze ook ontwormd?
Hoe is het met de wormen en jouw kladjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef yvonne het volgende:
1 kat is ontwormd, nu kat #2 in d'r kladjes grijpen
Mooizoquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:15 schreef iteejer het volgende:
Update: mijn geperforeerde vingers zijn weer dichtgegroeid. Of bedoel je dat niet?
20? Mijn god, nee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een schatjes.![]()
![]()
En jullie hebben echt 20 katten?
Dat wil ik ook ... maar ik ben ontzettend allergisch en 1 is eigenlijk al te veel.
quote:
Ja wel he?quote:
Of '3down'quote:Gaat ie nogmaar17 heten?
Die grote zwarte kat was er alquote:
Is dat één kat (of ligt daar een zwart bontje achterquote:
Daar ligt zo'n poezenkussen in de vorm van een kat van de IKEA achterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat één kat (of ligt daar een zwart bontje achter)?
Wel meer dan 1quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
Kat van Senes zit er nog erger bij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel meer dan 1
[ afbeelding ]
http://www.break.com/user(...)re-like-Humen-609111
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kat van Senes zit er nog erger bij.
Omdat je ons stiekem adoreert en meeleest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
oeps......quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Noem het beest Leitz (kantoorhumor)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Sjimmie, 1 van mijn 2 katten gaat op het balkon altijd "aan de bar hangen"...
[ afbeelding ]
Leuke katjes trouwens!
Dat kan niet aan de katjes liggen. Jij doet iets niet goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Sjimmie, 1 van mijn 2 katten gaat op het balkon altijd "aan de bar hangen"...
[ afbeelding ]
Leuke katjes trouwens!
Hallo ik ben Doerak en als je later groot bent en je wilt leren scheren dan kan ik je daarbij niet helpen want daar heb ik zelf geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ikbenkat
Ik ben wild
Ik ben bang
Ik was op een boerderij
Ik was bijna dood
Nu ben ik hier
Ik vind het eng
Ik lig hier wel lekker
Ik denk dat ik blijf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo ik ben Doerak en als je later groot bent en je wilt leren scheren dan kan ik je daarbij niet helpen want daar heb ik zelf geen kaas van gegeten.
[ afbeelding ]
Bij brechtje opschoot, wie zou daar niet blijven.quote:
Die middelste fotoquote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef blup het volgende:
[..]
Bij brechtje opschoot, wie zou daar niet blijven..
Wij hebben er hier een precies de zelfde kat met het zelfde verhaal rondlopen.
Aangelopen bij een boerderij en die bleef daar. Kon daar niet blijven omdat kippen boerderij en ziektes blabla. Ze zou verzopen gaan worden in het zwembad. Vriendin heeft hem meegenomen hierheen, ernstig mager, eet niet, drinkt niet. Op zondag naar een hele dure weekend DA geweest en heeft dr aan het infuus gehangen en plakkerig eten wat je op dr bekkie kan smeren zodat ze het aflikt en dus opeet. De DA verzekerde ons dat ze de volgende dag niet gehaald zou hebben.
Nu heeft ze een kattenleven, ze had allang dood moeten zijn.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo vlug is het gegaan, Streepje is dinsdag ingeslapen.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Brechtje het volgende:
Die grote zwarte kat is STREEPJE! Mijn kat![]()
Die ligt al 9 jaar iedere dag met me in bed... en de vriendjes hadden NIETS te zeggen!
![]()
Streepje is heilig.
Ennuhh katjes doen het heeeeel goed!! We zijn ze goed aan het opknappen.. We gaan ze niet allemaal houden hoor Barbaaf, denk ik.. toch yv? Dus mocht iemand er eentje willen overnemen, (nadat ze bij de dierenarts zijn geweest etc) stuur Yvon even een berichtje.
Hier helpen geen pleister, kus, ijsje of even lekker shoppen, dit is een niet weg te nemen verdriet en dat frustreert enorm.quote:Hoe, hóe kun je je kind, ja dat is en blijft ze, ook met haar 20 jaar, troosten, zeggen dat alles goedkomt?
Want het komt niet goed.
Haar kat is overleden, en ik hoor het mensen al zeggen
'Och een kat'
'Koop je toch een nieuwe joh'
'Na een week is ze het wel vergeten'
Maar dat gebeurt niet, dat kan ik nu al vertellen.
Sommige mensen hebben het geluk dat ene speciale dier te treffen.
Die ene speciale band, die alleen tussen dier en baasje kan bestaan.
Die waar schrijvers boeken over schrijven.
Zo'n band.
De jaren dat ze het zo verdomde moeilijk had was daar altijd haar kat.
Slapen kon ze niet als hij nog buiten was dus konden we midden in de nacht op zoek gaan naar een kater die van knokken en rondbanjeren hield.
Die kat, tegen ons heel vaak chagrijnig, voor haar een immense bron van troost en liefde.
En juist deze kat werd ziek, bultje op het oog, niet zoveel aan de hand denk je, maar je gaat even naar de dierenarts.
Tsja, tsja, kuurtje en oogzalfje.
Paar dagen later een enorme bult op z'n kop, geen ontsteking, niemand weet wat.
Nog een kuur, bloedafname.
En dan gaat het opeens hard, erg hard.
Maandagavond nog naar het ziekenhuis, nog een bloedtest en hij moet daar blijven.
De gevreesde boodschap is er: katten-aids
Volgende ochtend terug naar het ziekenhuis, we willen hem meenemen, verzorgen kan thuis ook, er is snachts niemand in het ziekenhuis en thuis wel.
De dierenarts is er nog niet, maar m'n man krijgt hem aan de telefoon.
Er is niets meer aan te doen, hij is enorm ziek en heeft pijn.
En dat moet hij tegen De Dochter zeggen, die hem hoopvol aankijkt, want hé, deze kat kan niet en gaat niet dood.
Vader en dochter breken.
We mogen bij de kat en zien zelf ook dat het echt vreselijk slecht gaat met hem.
Hij kan niet meer staan, heeft moeite met alles en heeft duidelijk pijn.
Dit wil ze niet, niet de pijn, en ze moet de beslissing nemen om hem in te laten slapen.
Dan gebeurt er een klein wonder, de kooi waarin hij ligt staat open en zij zit ervoor.
Hij sleept zich met z'n voorpoten vooruit en laat zich uit de kooi glijden op haar schoot.
Kat en mens nog eenmaal verenigd.
Hij krult zich op, spint en maakt z'n eigen mekkergeluidje.
Na het verdovingspuitje mag hij weer op schoot.
Langzaam valt hij in slaap, tot op het laatst spinnen. De arts legt hem op tafel voor het laatste spuitje, maar dat is al niet meer nodig, hij is in haar armen overleden.
Haar kat, mijn meisje, een verdriet dat veel en veel te groot voor haar is.
Er is een stukje van haar mee gestorven, en er is niets dat wij kunnen doen om dit goed te maken.
Op haar werk laten ze haar naar huis gaan, want ze is veel te verdrietig.
Ze is volwassen en heeft verdriet, en dat voel je als ouder in iedere vezel van je lijf.
Wie ooit denkt dat dat ouderschap wel meevalt heeft het mis...
Godsamme yvon, hier ook tranen in m'n ogenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zo vlug is het gegaan, Streepje is dinsdag ingeslapen.
[..]
Hier helpen geen pleister, kus, ijsje of even lekker shoppen, dit is een niet weg te nemen verdriet en dat frustreert enorm.
Streepje is gecremeerd en is nu weer thuis in een urn.
Ja ik weet hoe belachelijk dit klinkt, maar zo voelt het gewoon.
Kost tijd. Sterkte iig.quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:31 schreef yvonne het volgende:
neh, het is nog steeds vreemd en verdrietig.
Zoveel kleine dingen die haar gewoon verdrietig maken.
Het is kut gewoon.
Ik ga morgen weereens foto's maken van de bende. Ze zijn zo aan het groeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |