Je hoeft hem/haar niet dagelijks te verlammen, maar gewoon éénmalig om er onder te kunnen kijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verlammen uit instinct ja.![]()
Een kalme poes door veel aandacht en liefde die je uiteindelijk het vertrouwen geeft is veel meer waard.
[..]
Hoe kom je daar nu bij?
Maar wat voegt dat toe? Poes blijft hetzelfde, alleen is hij/zij nog banger van die mensen (die hem/haar dit keer niet slaan maar klemmen in zijn/haar nek zettenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:14 schreef Resistor het volgende:
[..]
Je hoeft hem/haar niet dagelijks te verlammen, maar gewoon éénmalig om er onder te kunnen kijken.
Als jij nou een lollig ende idioot dansje doet om de kat af te leiden, dan kan yv of Brechtje er even onder loeren snel! En dit geheel dan graag filmen!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 18:58 schreef iteejer het volgende:
[..]
En hachee van mijn vingers laten maken? Nope
Dus een poes heeft een rechte staart en een kater een gebogen staart?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Zet de kat op een tafel met glazen blad!
Of op het kopieerapparaat![]()
[ afbeelding ]
Poes:
[ afbeelding ]
Kater:
[ afbeelding ]
Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus een poes heeft een rechte staart en een kater een gebogen staart?Vreemd...
Whehequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Zet de kat op een tafel met glazen blad!
Of op het kopieerapparaat![]()
[ afbeelding ]
Poes:
[ afbeelding ]
Kater:
[ afbeelding ]
Mmmm, volgens mij moeten we een keer afspreken. Dan mag je mijn 'kromme' staart zien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Toch eens iets vaker in F&F komen dan!
Uiteráárd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Snakey het volgende:
Mijn kats kromme staart bedoelde ik!! UIteraard.
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspxquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:03 schreef Lips het volgende:
Wat super dat jullie ze een thuis geven!
Waar heb je die catnip kussentjes trouwens gehaald, mijn katten zijn er helemaal dol op maar kan ze niet meer vinden
Wat liggen ze schattig in dat mandjequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspx
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto'squote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw, ik moest 3x kijken welk hoofd bij welk lichaam hoorde![]()
![]()
Nee dit waren de enig overgeblevenen van een nestje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |