Uiteráárd!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:36 schreef Snakey het volgende:
Mijn kats kromme staart bedoelde ik!! UIteraard.
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspxquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:03 schreef Lips het volgende:
Wat super dat jullie ze een thuis geven!
Waar heb je die catnip kussentjes trouwens gehaald, mijn katten zijn er helemaal dol op maar kan ze niet meer vinden
Wat liggen ze schattig in dat mandjequote:Op zondag 23 oktober 2011 21:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
http://www.discus.nl/zoek(...)nshop_dordrecht.aspx
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto'squote:Op zondag 23 oktober 2011 21:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Aaaaw, ik moest 3x kijken welk hoofd bij welk lichaam hoorde![]()
![]()
Nee dit waren de enig overgeblevenen van een nestje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat ik DRIE katjes zag op die onderste foto's
Ach gosquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:27 schreef yvonne het volgende:
Nu gaat het met wennen toch wel heel snel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vluchtreflex is er zeker nog.
Maar spugen bijten en krabben is al een heel stuk verminderd
Alle credits gaan naar m'n dochter hoor, wat zij met dieren kan is wonderbaarlijk.
Ah, leukquote:
Het vrouwtje is nog erg schuw, haar broertje is handtamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
Ze zouden eigenlijk achter een spoiler moeten, met waarschuwing erbij. De cuteness is gewoon té veel.![]()
Zo te zien is *blaasbijtsisnagelshogerugklauw* helemaal over nou?
Een ikbenkatcam!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 09:52 schreef Barbaaf het volgende:
Maar Yvon, kan je niet één van die grieppiepers op de bank positioneren met camera en laptop om ons op de hoogte te houden? Doen ze ook eens wat nuttigs
Wat een dotjes!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het vrouwtje is nog erg schuw, haar broertje is handtamZe gaan beide netjes op de bak en hebben door dat er altijd eten is dus vreten ze zich niet half dood.
Ik heb ze al kunnen ontvlooien zonder gebeten te worden. Ze hadden geen vlooien maar voor de je-weet-maar-nooit
Dat is fase #2quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een dotjes!En fijn dat het al zo goed gaat. Heb je ze ook ontwormd?
Hoe is het met de wormen en jouw kladjes?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:47 schreef yvonne het volgende:
1 kat is ontwormd, nu kat #2 in d'r kladjes grijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |