Mooizoquote:Op zaterdag 5 november 2011 22:15 schreef iteejer het volgende:
Update: mijn geperforeerde vingers zijn weer dichtgegroeid. Of bedoel je dat niet?
20? Mijn god, nee!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 02:33 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een schatjes.![]()
![]()
En jullie hebben echt 20 katten?
Dat wil ik ook ... maar ik ben ontzettend allergisch en 1 is eigenlijk al te veel.
quote:
Ja wel he?quote:
Of '3down'quote:Gaat ie nogmaar17 heten?
Die grote zwarte kat was er alquote:
Is dat één kat (of ligt daar een zwart bontje achterquote:
Daar ligt zo'n poezenkussen in de vorm van een kat van de IKEA achterquote:Op dinsdag 8 november 2011 00:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Is dat één kat (of ligt daar een zwart bontje achter)?
Wel meer dan 1quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
Kat van Senes zit er nog erger bij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel meer dan 1
[ afbeelding ]
http://www.break.com/user(...)re-like-Humen-609111
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kat van Senes zit er nog erger bij.
Omdat je ons stiekem adoreert en meeleest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
oeps......quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Noem het beest Leitz (kantoorhumor)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Sjimmie, 1 van mijn 2 katten gaat op het balkon altijd "aan de bar hangen"...
[ afbeelding ]
Leuke katjes trouwens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |