Wel meer dan 1quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
Kat van Senes zit er nog erger bij.quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
Zo jammer dat deze bewogen is, er is toch nog zo'n poezenplaatje op i-net waar een kat zo achterlijk zit?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel meer dan 1
[ afbeelding ]
http://www.break.com/user(...)re-like-Humen-609111
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kat van Senes zit er nog erger bij.
Omdat je ons stiekem adoreert en meeleest?quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
oeps......quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:21 schreef Klonk het volgende:
[..]
Noem het beest Leitz (kantoorhumor)
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:40 schreef yvonne het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 november 2011 00:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
In de F&F SC... Waarom weet ik zulke dingen?
quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
Dat schattige leuke nieuwe katje, ikbenookkat of hoe die ook gaat heten, heeft geheel conform traditie mijn duim geperforeerd. Hap. Toen zat er ineens een keurig rond gaatje midden in mijn duimnagel, waar bloed uit kwam. Aan de andere kant van die duim net zo'n gaatje. Au.
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Sjimmie, 1 van mijn 2 katten gaat op het balkon altijd "aan de bar hangen"...
[ afbeelding ]
Leuke katjes trouwens!
Dat kan niet aan de katjes liggen. Jij doet iets niet goed.quote:Op dinsdag 8 november 2011 07:05 schreef iteejer het volgende:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 10:10 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]![]()
Sjimmie, 1 van mijn 2 katten gaat op het balkon altijd "aan de bar hangen"...
[ afbeelding ]
Leuke katjes trouwens!
Hallo ik ben Doerak en als je later groot bent en je wilt leren scheren dan kan ik je daarbij niet helpen want daar heb ik zelf geen kaas van gegeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:27 schreef yvonne het volgende:
Ikbenkat
Ik ben wild
Ik ben bang
Ik was op een boerderij
Ik was bijna dood
Nu ben ik hier
Ik vind het eng
Ik lig hier wel lekker
Ik denk dat ik blijf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hallo ik ben Doerak en als je later groot bent en je wilt leren scheren dan kan ik je daarbij niet helpen want daar heb ik zelf geen kaas van gegeten.
[ afbeelding ]
Bij brechtje opschoot, wie zou daar niet blijven.quote:
Die middelste fotoquote:Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef blup het volgende:
[..]
Bij brechtje opschoot, wie zou daar niet blijven..
Wij hebben er hier een precies de zelfde kat met het zelfde verhaal rondlopen.
Aangelopen bij een boerderij en die bleef daar. Kon daar niet blijven omdat kippen boerderij en ziektes blabla. Ze zou verzopen gaan worden in het zwembad. Vriendin heeft hem meegenomen hierheen, ernstig mager, eet niet, drinkt niet. Op zondag naar een hele dure weekend DA geweest en heeft dr aan het infuus gehangen en plakkerig eten wat je op dr bekkie kan smeren zodat ze het aflikt en dus opeet. De DA verzekerde ons dat ze de volgende dag niet gehaald zou hebben.
Nu heeft ze een kattenleven, ze had allang dood moeten zijn.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |