Leuke poging, maar dat zong Robbie Nash.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef Barbaaf het volgende:
Surfers (of windsurfers) met
surfin' surfin', windsurfing
Wellicht zong hij het ook, maar:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Leuke poging, maar dat zong Robbie Nash.
Stefan van de Berg.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef tong80 het volgende:
Wie won de eerste gouden medaille op de spelen bij het surfen ?
we have got a winnerquote:
Goed!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:07 schreef Barbaaf het volgende:
Surfers (of windsurfers) met
surfin' surfin', windsurfing
Sorry was een half uur verder. Laatst het topic warm gemakt toen er 24 uur niet werd geantwoord.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:29 schreef Barbaaf het volgende:
Was het niet een beetje vroeg om al een nieuwe vraag te stellen? Mijn antwoord was nogniet eens goedgekeurd![]()
Niet dat ik al een nieuwe vraag wist...
Tong, goed?quote:
Wil Hartog is goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:42 schreef rennecke het volgende:
volgens mij was het Will Hartog (500 cc Motorcrosser)
Hij werd geboren als Nicolas Kim Coppola in Long Beach, Californië, als zoon van professor literatuur August Coppola en choreografe Joy Vogelsang. Zijn grootvader is de componist Carmine Coppola. Zijn vader is de broer van regisseur Francis Ford Coppolaquote:
Ik ben één keer naar de TT van Assen geweest. Precies toen Wil Hartog won. Had op zaterdag als 16jarige een bijbaantje door de leesmap met mijn buurman rond te brengen. Hij heeft me toen meegenomen. Toeval.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:02 schreef Barbaaf het volgende:
Geeft niet Tong, op onze leeftijd zijn we niet zo snel meer.
Wie wel snel was, was iemand met de bijnaam 'De Witte Reus'. Hoe heette hij in het echt?
Heb ik honderden keren gedaan. Maar precies welke twee keer zag ik van Basten live ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef rennecke het volgende:
omdat je naar een voetbal wedstrijd ben geweest
Omhaal is goed. Finale niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef Tigertje het volgende:
Je bent bij Ajax - Den Bosch (1986 met de omhaal) geweest en bij de EK finale in 1988?
Nee veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Zijn afscheidwedstrijd dan? Waarin hij met Cruijff speelt.
Het was in het buitenlandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Tigertje het volgende:
Pfff...hoe oud ben je? Ajax - Feyenoord 1982. De 8-2 wedstrijd.
Welke wedstrijd ?quote:
Dat is hemquote:
OKquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Tigertje het volgende:
Ik krijg wel 1 "bijna goed punt", ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Dan zit je goed met je vermoeden. En de naam zit verstopt in de vraag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:02 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet, maar ik vermoed dat het iets met een gezin is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, ik doe er een hint bij: het was geen Nederlandse strip en het karakter was dus zeer harig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:33 schreef trabant het volgende:
Voor zover het underground is: De zoon van vader en zoon, getekend door Peter van Straaten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, dan maak ik wel even een anderequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:08 schreef Gravedigger het volgende:
Die vraag is niet zo gek lang geleden(vorig topic?) ook al gesteld.
dacht dat hij ook even bij de NCPN betrokken is geweest maar niet dusquote:
Van Halenquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:52 schreef tong80 het volgende:
Wat was de "Nederlandse" bijdrage aan LIVE-Aid 1985 ?
Ieder land mocht een nummer laten zien van een live act. Nederland koos idioot genoeg voor een Amerikaan die in Amsterdam optrad.quote:
Daarom mijn toevoeging 'Franse'quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:12 schreef Gravedigger het volgende:
Overigens was J M Jarre niet DE grondlegger, maar een van de grondleggers. Jarre bracht zijn eerste LP uit in 1972, terwijl Tangerine Dream dat al in 1970 deed en Kraftwerk in 1971.
Aristoo kan een nieuwe vraag stellenquote:De Franse popgroep Mickey 3D heeft in 2004 een tribuut single voor Johnny Rep uitgebracht. Het lied gaat over Reps eerste match voor AS Saint-Étienne in 1979.
Juist die leeft nog Piet Ekel.quote:
In 1961 besloten Walter Ulbricht en de Sovjetleider Nikita Chroesjtsjov een einde te maken aan de leegloop. In de nacht van 12 op 13 augustus werd begonnen met de bouw van de Berlijnse Muur. In enkele weken tijd werd een zwaarbewaakte betonnen hindernis opgeworpen rondom West-Berlijnquote:
Weet je zijn naam ?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef trabant het volgende:
Die wordt genoemd in het liedje van de Janse Bagge Bend over waar die helden zijn gebleven.
inderdaadquote:
Lameraden: een eeuwige vlam?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben in Praag eens bij het monument voor Jan Palach geweest, heel simpel maar wel indrukwekkend als je zijn verhaal kent
Nee. Dit:quote:
Welke Amerikaanse president is noch als vice-president, noch als president verkiesbaar geweest, en toch heeft hij beide functies vervuld?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:50 schreef Rewimo het volgende:
Haal dan nu maar een nieuwe vraag uit datzelfde blote hoofd
Nee nog ouder.quote:
dacht het ook maar die was in 1985 volgens mij nog wedstrijdrijder en geen recreantquote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:03 schreef rennecke het volgende:
volgens mij is het Jan Roelof Kruithof
Ik dacht dat ie net ervoor was gestopt. Ik kan het mis hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 10:22 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dacht het ook maar die was in 1985 volgens mij nog wedstrijdrijder en geen recreant
Het is wel iemand van een duo geweestquote:Op donderdag 27 oktober 2011 22:05 schreef trabant het volgende:
Een mix van Gorby en Tutu.
Of van Connery en Ghandy.
Jui8st. Hij ziet er beter uit dan toenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:32 schreef rennecke het volgende:
het antwoord is Andrew Ridgeley
de ene helft van Wham
George Michael is de andere helft
ben vrijdag naar het concert geweest van george en het was erg goed
Labyrinth. Maar dat was geen musical, volgens mij.quote:
nee dat was een filmquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Labyrinth. Maar dat was geen musical, volgens mij.
neequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:14 schreef Maes het volgende:
Ja die bedoel ik maar film dus niet goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liefhebbers kunnen een nieuwe vraag stellen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef rennecke het volgende:
het antwoord isDat was een toneelstuk, geen musical.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D
Liefhebbers kunnen een nieuwe vraag stellenThe love you take is equal to the love you make.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 20:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was een toneelstuk, geen musical.
ik zei toch dat ie makkelijk wasquote:
Doe Maar is goed. Inmiddels twee titels genoemd... Komt u maarrrr...quote:Op maandag 31 oktober 2011 06:51 schreef miss_sly het volgende:
/Doris Day en andere stukken van Doe Maar?
Is dat de titel van een album?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:11 schreef tong80 het volgende:
Shit had ik Doe Maar goed en wordt er een albumtitel gevraagd
Ik heb nog eieren naar ze gegooid op Pinkpop
Dat ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 16:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Is dat de titel van een album?
even gespiekt...niet goed dus, maar het album dat het wel is was ik helemaal vergetenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
Doe Maar met het album Doe Maar
Berie van Aerle ?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:28 schreef trabant het volgende:
Welke naam moest de PTT begin jaren negentig wijzigen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:47 schreef trabant het volgende:
Het was niet de bedrijfsnaam (en ook geen drieletterwoord).
+1. De PTT wilde een jonger publiek aanspreken met een product dat het nèt niet was. Kermit werd Greenpoint/greenhopper en dat verdween uiteindelijk stilletjes.quote:
Deze vraag is al eens eerder langs gekomen. Ik meen dat het antwoord worstelen was.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:50 schreef tong80 het volgende:
Welke Olympische sport werd het hardst geraakt door de Palestijnse actie tegen de Israëliërs tijdens de spelen van 1972 ?
Juist.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Deze vraag is al eens eerder langs gekomen. Ik meen dat het antwoord worstelen was.
Jemig, heb ik een sporttopic zitten lezenquote:Op woensdag 2 november 2011 16:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Maar volgens mij had ik hem in het sporttopic geplaatst.
was inderdaad goed...maar was geen makkelijke vraag daarom pluim voor renneckequote:Op woensdag 2 november 2011 15:49 schreef tong80 het volgende:
Ik reken hem goed.
Heb geen idee eigenlijk
Maar the show must go on.
Juist!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Verbal het volgende:
De negende. Veel componisten gingen dood nadat ze hun negende hadden geschreven.
V.
Excuses je was zo stellig dat dit hem niet zou worden dat mijn hint te groot was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is zoiets als koningin B...
Ik had het idee dat deze winnaar maar één boek ooit geschreven had.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses je was zo stellig dat dit hem niet zou worden dat mijn hint te groot was.
Ze houden van stierengevechten ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het kenmerk van de katten die ze Hemingwaykatten noemen?
Juist. En deze variant kwam voor bij de katten die Hemingway had. Bij zijn huis dat open is voor publiek, zijn nog steeds veel katten met extra tenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Hebben die niet een extra teen aan elke voorpoot?
Nee, die is het niet. Het is een serieuze schrijver alhoewel ook hij gevoel voor humor had.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als Carmiggelt, maar dat is een pure gok
Koffie....echte koffie ?quote:
Shit ja zou wel eens kunnen kloppenquote:
Moet wel goed zijn of het moet Rademakers zijn.quote:
Waarom niet? Als GD niet in de buurt is, mag een ander het toch ook zeggen?quote:
Nou oké, Haanstra is goed. Waarmee jij en tong dus elk de helft goed hebben en mogen gaan delibereren over de volgende beurtquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom niet? Als GD niet in de buurt is, mag een ander het toch ook zeggen?
Overigens denk ik dat Rademakers meer voor de hand ligt.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |