was inderdaad goed...maar was geen makkelijke vraag daarom pluim voor renneckequote:Op woensdag 2 november 2011 15:49 schreef tong80 het volgende:
Ik reken hem goed.
Heb geen idee eigenlijk
Maar the show must go on.
Juist!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Verbal het volgende:
De negende. Veel componisten gingen dood nadat ze hun negende hadden geschreven.
V.
Excuses je was zo stellig dat dit hem niet zou worden dat mijn hint te groot was.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja zeg, dat is zoiets als koningin B...
Ik had het idee dat deze winnaar maar één boek ooit geschreven had.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Excuses je was zo stellig dat dit hem niet zou worden dat mijn hint te groot was.
Ze houden van stierengevechten ?quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:16 schreef Lienekien het volgende:
Wat is het kenmerk van de katten die ze Hemingwaykatten noemen?
Juist. En deze variant kwam voor bij de katten die Hemingway had. Bij zijn huis dat open is voor publiek, zijn nog steeds veel katten met extra tenen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef Disana het volgende:
Hebben die niet een extra teen aan elke voorpoot?
Nee, die is het niet. Het is een serieuze schrijver alhoewel ook hij gevoel voor humor had.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:05 schreef Rewimo het volgende:
Klinkt als Carmiggelt, maar dat is een pure gok
Koffie....echte koffie ?quote:
Shit ja zou wel eens kunnen kloppenquote:
Moet wel goed zijn of het moet Rademakers zijn.quote:
Waarom niet? Als GD niet in de buurt is, mag een ander het toch ook zeggen?quote:
Nou oké, Haanstra is goed. Waarmee jij en tong dus elk de helft goed hebben en mogen gaan delibereren over de volgende beurtquote:Op zaterdag 5 november 2011 16:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom niet? Als GD niet in de buurt is, mag een ander het toch ook zeggen?
Overigens denk ik dat Rademakers meer voor de hand ligt.
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |