Wil Hartog is goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:42 schreef rennecke het volgende:
volgens mij was het Will Hartog (500 cc Motorcrosser)
Hij werd geboren als Nicolas Kim Coppola in Long Beach, Californië, als zoon van professor literatuur August Coppola en choreografe Joy Vogelsang. Zijn grootvader is de componist Carmine Coppola. Zijn vader is de broer van regisseur Francis Ford Coppolaquote:
Ik ben één keer naar de TT van Assen geweest. Precies toen Wil Hartog won. Had op zaterdag als 16jarige een bijbaantje door de leesmap met mijn buurman rond te brengen. Hij heeft me toen meegenomen. Toeval.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:02 schreef Barbaaf het volgende:
Geeft niet Tong, op onze leeftijd zijn we niet zo snel meer.
Wie wel snel was, was iemand met de bijnaam 'De Witte Reus'. Hoe heette hij in het echt?
Heb ik honderden keren gedaan. Maar precies welke twee keer zag ik van Basten live ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:14 schreef rennecke het volgende:
omdat je naar een voetbal wedstrijd ben geweest
Omhaal is goed. Finale niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:21 schreef Tigertje het volgende:
Je bent bij Ajax - Den Bosch (1986 met de omhaal) geweest en bij de EK finale in 1988?
Nee veel belangrijkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:35 schreef Tigertje het volgende:
[..]
Zijn afscheidwedstrijd dan? Waarin hij met Cruijff speelt.
Het was in het buitenlandquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:04 schreef Tigertje het volgende:
Pfff...hoe oud ben je? Ajax - Feyenoord 1982. De 8-2 wedstrijd.
Welke wedstrijd ?quote:
Dat is hemquote:
OKquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Tigertje het volgende:
Ik krijg wel 1 "bijna goed punt", ok?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |