Jezus hoe ziek en smakeloos.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef ivar92 het volgende:
wtf zag het net ook
voreg het me ook al af.. slechte humor anders.
ja was van lucky tv...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja het is waar, las het net op kindertent.nl.
Met links groot in beeld LuckyTV.quote:
Gezien dit topic wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was niet een van de sterkere Luckies, zeg maar.
ook wel vreemd dat niet (goed) vantevoren ingeschat is wat het effect hiervan zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met links groot in beeld LuckyTV.
Was niet een van de sterkere Luckies, zeg maar.
Aha. Nu kan ik 'm beter plaatsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oed-ondanks-twitter/
OK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oed-ondanks-twitter/
Bea belt je normaal gelijk als ze doodgaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Vreemd dat ik hier niets van weet.![]()
Ik hoop dat jij aids krijgt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef oink_oink het volgende:
[..]
OK.
de bedenker van dit mag wat bij betreft zelf vannacht in een hersenbloeding blijven hangen. niet normaal meer.
Precies. Dit was de beste lucky TV ooit, volledig de spot gedreven met het "klootjesvolk" dat dit klakkeloos overneemt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef vuvuzela het volgende:
Niemand viel de woorden allerminst / geenszins e.d. op?
je vind het vooral heel smaakvol zeker ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt een geniale lucky TV...zie al die malloten er intrappen zeg. Echt...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef oink_oink het volgende:
[..]
OK.
de bedenker van dit mag wat bij betreft zelf vannacht in een hersenbloeding blijven hangen. niet normaal meer.
Echt, alsof niemand gewoon luistert naar wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef vuvuzela het volgende:
Je bedoelt, de lucky tv's zijn altijd smaakvol? of wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef oink_oink het volgende:
[..]
je vind het vooral heel smaakvol zeker ?
Ook maar 5 keer ofzo hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alsof niemand gewoon luistert naar wat er gezegd wordt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef oink_oink het volgende:
Shownieuws meldde op Twitter per abuisdat Beatrix zou zijn opgenomen met een hersenbloeding. SBS6 heeft inmiddels excuses aangeboden voor de blunder.
sukkels
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:26 schreef Skippy_ball het volgende:
Shownieuws kwam anders met de melding dat ze dood was hoor..
Het schijnt dat de betreffende shownieuws-medewerker, naar aanleiding van ambulances bij het Bronovo-ziekenhuis de term 'Beatrix hersenbloeding' wilde intoetsen in het zoekveld. Helaas toetste hij/zij het in in het tweet-veldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef oink_oink het volgende:
Shownieuws meldde op Twitter per abuisdat Beatrix zou zijn opgenomen met een hersenbloeding. SBS6 heeft inmiddels excuses aangeboden voor de blunder.
sukkels
dan nog, als je niet twittert/ shownieuws (quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef vuvuzela het volgende:
Dat vind ik ook al vrij apart, waarom zou je dat intypen??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het schijnt dat de betreffende shownieuws-medewerker, naar aanleiding van ambulances bij het Bronovo-ziekenhuis de term 'Beatrix hersenbloeding' wilde intoetsen in het zoekveld. Helaas toetste hij/zij het in in het tweet-veld
Bij het UMC stond een rijstoet met AA kentekens, niet het Bronovo.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Het schijnt dat de betreffende shownieuws-medewerker, naar aanleiding van ambulances bij het Bronovo-ziekenhuis de term 'Beatrix hersenbloeding' wilde intoetsen in het zoekveld. Helaas toetste hij/zij het in in het tweet-veld
Ja, die bolle met die afgunst tov Cherry.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
de buurvrouw van Semafoor en Dommel toch
Weet iemand toevallig is er een relatie of overeenkomst van DWDD en 'LuckyTV' of staan die los van elkaar ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)twaardiging-op.dhtml
Nee, volgens mij is die gast van Lucky TV in dienst (of misschien freelancher) van DWDD.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Weet iemand toevallig is er een relatie tussen DWDD en 'LuckyTV' of staan die los van elkaar ?
verstandige reactie. ik zou die gast met plezier een kogel door z'n hoofd jagen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:04 schreef Specularium het volgende:
Maker van de grap op non-actief:
http://www.tvpremiere.nl/(...)e-grap-over-beatrix/
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sander_van_de_Pavert
quote:als het niet waar is biet je excusses aan echt ik meen het het doe dat wand dit is schandalig
hoe kun je over onze gelievde koniging zo spreken voor alle buitenlandse nederlandse dit kun je niet maken echt niet
ik veracht je om zo te praten over hare majesteit
Leg me de humor eens uit dan ? Je maakt me nieuwsgierigquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:15 schreef Kermit. het volgende:
Sommige mensen zien de humor echt niet![]()
Hoe dom kan je zijn
Was een "grap" van Razor21.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:08 schreef Mirjam het volgende:
ik vraag me af wat de bron is van dat bericht, kan, behalve op die site, verder niks vinden
Wat jij hier zegt is vele malen schokkender dan wat LuckyTV ooit gemaakt heeft. Ben je helemaal gek geworden?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:07 schreef oink_oink het volgende:
[..]
verstandige reactie. ik zou die gast met plezier een kogel door z'n hoofd jagen.
Is maar weer bewezen hoe mensen elkaar gek kunnen maken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Snap de ophef om het filmpje niet zo, daarin wordt toch juist gezegd dat ze niet dood is etc
Allemaal door wat fucking tweets.
Jij kan ook niks hebben.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:35 schreef MissionPhailed het volgende:
DWDD niet gezien, maar lijkt me wel een leuke grap alhoewel op het randje wellicht. Mensen die echter gevangenisstraffen/executie voor de maker van het filmpje gerechtvaardigd vinden zijn anaal geboren en bovendien TBS-materiaal.
Het menselijk brein schijnt zo niet te werken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 02:02 schreef Verbodsbord het volgende:
Snap de ophef om het filmpje niet zo, daarin wordt toch juist gezegd dat ze niet dood is etc
Allemaal door wat fucking tweets.
En omdat jij niet goed oplet en dus ook niet weet wat er precies is uitgezonden, moet de maker van het filmpje een kogel door z'n hoofd krijgen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:26 schreef oink_oink het volgende:
[..]
Ik zat zelf met één oog en een half oor te luisteren toen deze video begon want was aan het werk, en had een dergelijk soort reactie en helemaal niet door wat er eigenlijk gezegd werd, lette ook vooral op de beelden geloof ik, en TV staat meestal zacht op de achtergrond dus echt duidelijk was het ook niet.
je kunt leuk trollen maar ga eerst eens leren lezen of zoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
En omdat jij niet goed oplet en dus ook niet weet wat er precies is uitgezonden, moet de maker van het filmpje een kogel door z'n hoofd krijgen?
Is ze toch overleden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:22 schreef yes_no_maybe het volgende:
Las net dat het allemaal maar gelul is
Of misschien moet jij eens leren TV kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:25 schreef oink_oink het volgende:
[..]
je kunt leuk trollen maar ga eerst eens leren lezen of zo
Feit is toch dat jij het filmpje totaal verkeerd hebt geïnterpreteerd?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:25 schreef oink_oink het volgende:
je kunt leuk trollen maar ga eerst eens leren lezen of zo
Dit dus.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Precies. Dit was de beste lucky TV ooit, volledig de spot gedreven met het "klootjesvolk" dat dit klakkeloos overneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |