Jezus hoe ziek en smakeloos.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:13 schreef ivar92 het volgende:
wtf zag het net ook
voreg het me ook al af.. slechte humor anders.
ja was van lucky tv...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Ja het is waar, las het net op kindertent.nl.
Met links groot in beeld LuckyTV.quote:
Gezien dit topic wel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was niet een van de sterkere Luckies, zeg maar.
ook wel vreemd dat niet (goed) vantevoren ingeschat is wat het effect hiervan zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met links groot in beeld LuckyTV.
Was niet een van de sterkere Luckies, zeg maar.
Aha. Nu kan ik 'm beter plaatsen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oed-ondanks-twitter/
OK.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:17 schreef Adames het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)oed-ondanks-twitter/
Bea belt je normaal gelijk als ze doodgaat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef JennaSometimes het volgende:
Vreemd dat ik hier niets van weet.![]()
Ik hoop dat jij aids krijgt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef oink_oink het volgende:
[..]
OK.
de bedenker van dit mag wat bij betreft zelf vannacht in een hersenbloeding blijven hangen. niet normaal meer.
Precies. Dit was de beste lucky TV ooit, volledig de spot gedreven met het "klootjesvolk" dat dit klakkeloos overneemt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef vuvuzela het volgende:
Niemand viel de woorden allerminst / geenszins e.d. op?
je vind het vooral heel smaakvol zeker ?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:20 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het echt een geniale lucky TV...zie al die malloten er intrappen zeg. Echt...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:18 schreef oink_oink het volgende:
[..]
OK.
de bedenker van dit mag wat bij betreft zelf vannacht in een hersenbloeding blijven hangen. niet normaal meer.
Echt, alsof niemand gewoon luistert naar wat er gezegd wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:19 schreef vuvuzela het volgende:
Niemand viel de woorden allerminst / geenszins e.d. op?
Je bedoelt, de lucky tv's zijn altijd smaakvol? of wat?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef oink_oink het volgende:
[..]
je vind het vooral heel smaakvol zeker ?
Ook maar 5 keer ofzo hequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt, alsof niemand gewoon luistert naar wat er gezegd wordt.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef oink_oink het volgende:
Shownieuws meldde op Twitter per abuisdat Beatrix zou zijn opgenomen met een hersenbloeding. SBS6 heeft inmiddels excuses aangeboden voor de blunder.
sukkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |