quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, ik zit met grote ogen naar Gordon Ramsey te kijken.. Een jankende tweeling!!
en wat bedoel je daar meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-enquote:
heb anders wel 5x moeten f5enquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openen
[..]
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-en
pak je racket en sla ze terug, goede oefeningquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Tennisballen die in Tennessee vallen momenteel.
Dat kwam omdat ik eigenlijk een te lange zit had en wel doortypte maar het dus later zag en er dus wat correcties op moest uitvoeren..quote:
bent zeker al lang niet meer geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Lijkt me best lachen om te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
pak je racket en sla ze terug, goede oefening
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
zonde van je verlofdag. Succes dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap
kokje
morgen verplicht verlofdagje om de vloer in de keuken weer te leggen, en het keukenblad af te kitten
lekker koese!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
Mag ik bekennen dat ik denk ik niet eens weet wie Tom Waits isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgen het nieuwe album van Tom Waits maar eens even beluisteren.. Hij schijnt weer erg goed te zijn!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik bekennen dat ik denk ik niet eens weet wie Tom Waits is
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb even gejoetjoepd.... ik ben echt heel erg slecht met namen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Poe, dat is nu echt totaal niet mijn smaak
Tegenwoordig heeft ie veel mooiere dingen hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Poe, dat is nu echt totaal niet mijn smaak
Heb het niet zo op zijn stemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ie veel mooiere dingen hoor
Dit is pas mooiquote:
Dat vind ik wel lekker jaquote:
Met een bakkie gumbo op je schootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lekker jaIn Memphis en New Orleans heerlijk in van die old school cafe's gehangen en naar dat soort muziek geluisterd met een whisky erbij
![]()
![]()
Het was in de nacht dus dat hoefde niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een bakkie gumbo op je schoot
Ik kan mij van mardi gras alleen nog maar herinneren dat we de hele nacht aten en dronkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was in de nacht dus dat hoefde niet meer
Wij hielden het bij drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij van mardi gras alleen nog maar herinneren dat we de hele nacht aten en dronken
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wij hielden het bij drinkenGeweldige sfeer daaro, pracht stad
Ik heb weinig met die slow-nummers sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan mijn ex denken
Daar hoef je toch niet sorry voor te zeggen.. Het staat bij mij ook niet dag en nacht aan hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb weinig met die slow-nummers sorry
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
Nu ben ik alleen een geweldige "huisje" vergeten waar je voor 10 dollar een kaartje moest kopen. Wie het eerst komt mocht naar binnen. Kon je 1 sessie bijwonen en vervolgens kwam sessie 2 van 1.5u. Gebouwtje waar maximaal 150 mensen in konden... Zegt je dat iets? Dicht bij Jackons Square.
Pfff dit is echt zo'n ding dat ik nu wil weten al kost het me 2 uur zoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik was toch echt in N.O. met mensen die er al jaren mardi gras vierden. Maar waren geen locals.
Ja, en ik weet wel wat je bedoelt, maar ik ben er niet aan toegekomen... heb maar één mardi gras meegemaakt, en had juist daarvoor nog een keer willen terug gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff dit is echt zo'n ding dat ik nu wil weten al kost het me 2 uur zoeken
Dat dusquote:
quote:
Naar mijn weten niet. Ik was er ook maar 2 dagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is geen spammen... dat is N.O..... ik mis de geuren
![]()
Heb je daar ook een begravenisstoet gezien? Dat is gewoon een happening
Ik liep tegen het staartje aan, de 'brass-band' die aan het spelen was, en mensen in de stoet dansen, dus ik ben ze op bescheiden afstand gevolgd.... bleek een begravenisstoet te zijn die eindigde bij de begrafenisplaatsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. Ik was er ook maar 2 dagen, omdat we nogal een rappe roadtrip deden.
Ik ben wel naar een begraafplaats gegaan met van die enorme grafstenen. Erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik liep tegen het staartje aan, de 'brass-band' die aan het spelen was, en mensen in de stoet dansen, dus ik ben ze op bescheiden afstand gevolgd.... bleek een begravenisstoet te zijn die eindigde bij de begrafenisplaats
Ik kan de begraafplaats waar ik geweest ben op Google maps zo snel niet terug vinden., was niet ver van de French Quarters een kwartiertje tot twintig minuten lopen hooguit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben wel naar een begraafplaats gegaan met van die enorme grafstenen. Erg indrukwekkend.
Ist Hermien doooot?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef Gert het volgende:
Hee du!
Hermien ist nicht mehr da!
Sollen wir ein Schlagerduo machen?![]()
![]()
Wel een succesvolle graag want vannacht is m'n autoruit ingetikt.
Dus ik moet een nieuwe auto.
Auw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ist Hermien doooot?
Oh dat wist ik niet (meer).
Ja, we doen een duo, jezallie.
Echt? Oh dat is wel kut. Nog wat weg? Of was het echt zinloos geweld?
En je hebt net een nieuwe auto! Wel balen.
Bij mij breekt net een stuk kies af. Ook altijd een succesnummer
Ja, wat een dag. En dan regent het nu ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Auw.![]()
Wat is dat toch vandaag hè, met autoruiten in te slaan en dat er dan een kies afbreekt ook nog.![]()
Nee niks weg. En ik laat het handschoenenkastje meestal openstaan om te laten zien dat er niets in zit, maar dat was ik nu vergeten. Of "vergeten", er wordt hier eigenlijk nooit ingebroken in auto's dus ik vond het niet meer zo nodig. Bummer.
Hier steken ze normaal gesproken auto's gewoon in brand. Maar vannacht was het ineens ruitjetik geblazen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wat een dag. En dan regent het nu ook.
Na zonneschijn komt regen, zeg ik altijd maar zo.
Nou ja, dan hadden ze je radio ook wel mogen jatten, dan had er tenminste nog iemand eer van zn werk!
Hier stond van de week het portier gewoon open op een flinke kier, zag het 's morgens pas.
Gelukkig is dit een kutdorp en jatten ze alleen fietsen
Haha hier kunnen ze alleen de auto opruimen, zoveel zooi ligt er inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier steken ze normaal gesproken auto's gewoon in brand. Maar vannacht was het ineens ruitjetik geblazen.
Op zich is het wel handig om de portieren niet op slot te doen. Dan kan de crackhead zonder een ruit te slopen even kijken of er wat van zijn gading in de auto ligt.
Maar ja.. dan moeten ze wel dóór hebben dat de auto niet op slot is.
En een ander nadeel van open laten is dat de kinderstoel dan steeds mee het huis in moet na parkeren. Niet dat die zoveel waard is op de zwarte markt, maar anders gaan daar straatschoffies of kwajongens mee staan voetballen en overheen schijten, nadat ze op de thee bij Job zijn geweest. Daar vraag je dan om hè, als je de deur niet op slot doet.
Genau!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
Een natte flots is tot daar aan toe, echter een natte bips ronduit ergerlijk. Zeg ik altijd maar zo.
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
zat je weer op de loer met je abbo privileges
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:41 schreef Drassss het volgende:
Moest even 2 uurtjes sportief doen op de fiets binnen
geniet ervanquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geniet ervan![]()
Ik heb ook maar een wijntje genomen
Ook wel verdiend (al zeg ik dat zelf).... Keuken is weer op orde en morgen mag ik ook de vaatwasser weer gebruikenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
Klasse Muisie, kan je weer rustig slapen vannacht.
Kan niet meer stuk dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ook maar meteen een nieuwe lamp in de woonkamer opgehangen.
Zat de laatste weken een beetje donkertjes te zijn, omdat de trafo van mijn halogeenlamp was gepoefd
Eh, nee die lamp kan niet meer stuk want dat was ie al.....quote:
quote:
Op dit tijdstipquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar even afgekapt, anders kan het nog wel een uur duren
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
met je geweldige paint kwaliteiten
![]()
had net een mailtje doorgestuurd naar haar. En ze weet dat ik voor 2330 niet op bed lig normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit tijdstip![]()
Oh, maar ze verwachten van jou natuurlijk horeca-tijden.
Als bij mij ná 21:30 de telefoon gaat, is het meestal minder nieuws. En een enkele keer een Amerikaanse vriendin die vergeten is dat het hier 6 uur later is
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Dit blijf ik een mooi nummer vinden
1,40 gaat ie losquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??
Zijn wij zo vermoeiendquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, we balen gewoon een beetje.. (&*()&studie
Vanwege het computerprogramma waar je mee moet werken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
cijfers zijn wel goed.. nog steeds een beetje aflopend.. theoretische vragen gaan wel, maar de praktijk ben ik vaak uren mee bezig.. tegenzin wordt groot...
waar ben je precies mee bezig?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ja.. heb al extra boek besteld wat me hopelijk meer duidelijkheid gaat geven!
Adobe Indesign CS4quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
waar ben je precies mee bezig?
Ik had al een frustie dingetje op G+ gelezen. Ik kon je er helaas niet mee helpenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boek slaat telkens een stapje over.. zegt wel hoe ik het stramien moet gaan noemen, maar vergeet te melden hoe ik beide kolommen in het stramien kan plaatsen (of ik lees er al voor de twintigste keer overheen!)
Er was ooit een central topic [centraal] Adobe Indesign topic in DIG over, maar die is ook inmiddels geslotenquote:
leer jezelf profesioneel adobe indesign cs 4 heet het.. echt zo'n computerboek..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had al een frustie dingetje op G+ gelezen. Ik kon je er helaas niet mee helpen![]()
Waarschijnlijk een waardeloos boek
een programma voor grafisch ontwerpen.. zoiets als photoshop maar dan voor folders en flyers en zo..quote:
ok, je wil het groot aanpakken dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een programma voor grafisch ontwerpen.. zoiets als photoshop maar dan voor folders en flyers en zo..
er is wel wat op internet te vinden, gelukkig.. en dus nog maar een boek besteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was ooit een central topic [centraal] Adobe Indesign topic in DIG over, maar die is ook inmiddels gesloten
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ok, je wil het groot aanpakken dus
frustratie is bij mij altijd een stimulansquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!
nee, nee, ik ga niet opgeven!! ben gewoon even een beetje frusti
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!
nee, nee, ik ga niet opgeven!! ben gewoon even een beetje frusti
klopt.. had toch gehoopt dat het me makkelijker af zou gaan..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er is nog een hele tijd tussen nu en maart, even frusti zijn mag
![]()
Je hebt ook niet in een dag leren lopen
En begrijp ik dus al helemaal geen ene flikker vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alle objecten die op de originele pagina of spread stonden, maken nu deel uit van het nieuwe stramien. Als op de originele pagina een stramien is toegepast, zal het nieuwe stramien gebaseerd zijn op het stramien van de originele pagina.
En dit stukje kom je dus niet in het boek tegen en is misschien wel het belangrijkste stukje!
en ik nog minderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En begrijp ik dus al helemaal geen ene flikker van
slaap lekker, kokkie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Welterusten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Welterusten
Oh, die hoaxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)filmpje-beatrix.html
![]()
![]()
Nouja het ging meer om de afschuwelijke faal van SBS6 gisteren en Lucky pakt ze nog even terugquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
ga ook slapen, morgen weer bazendag
doe ik ook niet hoor..... zullen diequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
Mij niet de schuld geven dat de kaart 2 dagen later aan is gekomen he
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doe ik ook niet hoor..... zullen diehier in A'dam wel geweest zijn
Regen, regen, regen, regenboog, regen, regen, regenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Behoorlijk fris he, maar hier toch wel zon
Tja dan maar een dekentje. Koppie thee/koffie en de open haard aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen, regen, regen, regenboog, regen, regen, regen
Dekentje - checkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dan maar een dekentje. Koppie thee/koffie en de open haard aan
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
Geen huismuisje, maar een strandmuisje dus.
Dan lekker je bed inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
mijn oogjes vallen bijna dicht..
Hoe laat moet je die inleveren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. nee.. moet eigenlijk nog die opdracht af hebben
ja mag ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Dan zou ik juist nu lekker gaan slapen, en morgenochtend beginnen met een strak schema neer te zetten om de achterstand in te halen
quote:
was het maar waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij niet, jij mag morgen de hele dag slapen
![]()
Avond kokje
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waarmoet gewoon werken
5 dagen achter elkaar, zo plan ik niet snel in voor mezelf neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik dacht dat je morgen vrij was.
Dan heb je een lange week deze week
Dat bedoel ik. Zondag dus aan een lang weekend beginnen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 dagen achter elkaar, zo plan ik niet snel in voor mezelf nee
durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, zondag in ieder geval weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zondag dus aan een lang weekend beginnen ?
heb een foto gezien waar hij een behoorlijk rode blos hadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Vonden jullie Kadaffi er ook zo pips uitzien?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Vonden jullie Kadaffi er ook zo pips uitzien?
sterkte en slaap lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb pijn aan mijn kop dus ik ga![]()
![]()
ik kom net binnenquote:
ik wist niet dat ik niemand wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar kan jullie niet missenEn dan is er niemand
Met koppie wél goed. Ben alleen erg moe, kwam vannacht níet in slaap en om 8 uur stond kpn al op de stoep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel![]()
hoe is het met het koppie?
avond drasssquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Goedeavond
Kende het filmpje niet, maar uiteraard speltip 1 bij tornado's: Nooit onder een brug gaan staan.
das een mooie tijd, maar ken dat gevoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met koppie wél goed. Ben alleen erg moe, kwam vannacht níet in slaap en om 8 uur stond kpn al op de stoep.
En toch hoor je dat nog wél vaak hoor, dat mensen dat doen. Is de eerste keer dat ik de gevolgen zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Goedeavond
Kende het filmpje niet, maar uiteraard speltip 1 bij tornado's: Nooit onder een brug gaan staan.
Tja.. valt me tegen want het was zelfs in Oklahoma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch hoor je dat nog wél vaak hoor, dat mensen dat doen. Is de eerste keer dat ik de gevolgen zag.
Was een slimme zet om een monteur te bedingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een mooie tijd, maar ken dat gevoel
en alles werk naar behoren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een slimme zet om een monteur te bedingen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
en alles werk naar behoren?
ook je glazen draadje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_bezorgd__.html
RIP Drassss morgen
wat een luxe zo'n monteur. Gelijk alles helemaal in ordequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moest extra contactdozen bij in meterkast en zo'n 20 meter kabel trekken. Man is 2,5 uur bezig geweest, maar alles werkt. Hij heeft de decoder zelfs op mijn surround installatie aangesloten
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat wordt een lekker werkdagje voor je
moet maar zo denken, houd je van de straatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellen
Juist nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet maar zo denken, houd je van de straat
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellen
Je vergeet de vette bek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vermist.... Drassss van FOK!.... die met het gekke kokkie als ui en altijd het tornado draadje in DE update.
Zouden ze dan weten wie ze moeten zoeken
Zie de post boven jequote:
Voor iemand die ons niet kan missen, ben je wél erg afwezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar kan jullie niet missenEn dan is er niemand
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:
Gister niks op tv, vandaag veels te veel
Voetbalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)
ik kijk graagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor iemand die ons niet kan missen, ben je wél erg afwezig
TVOHquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)
gezelligquote:
Ben blij dat jij niet meedoet aan het volgooien van mijn TLquote:
o, bij jou ook zo erg??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet meedoet aan het volgooien van mijn TL
quote:
Kan ik nog begrijpen. Sommige zijn wel vermakelijk, maarja niet echt mijn kopje thee dat soort programma's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen de blind auditions, daarna ook niet meer
Wel uitgerustquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje
![]()
lekker uitgerust en gestudeerd vandaag?
TL?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'quote:
Twitter TimeLinequote:
en het woord 'drukken'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'
Twadjes van de mensen die jij volgt komen in chronologische volgorde in je TimeLine. Zitten nu wat mensen flink te spammen over tvoh, dus mijn TimeLine loopt 'vol'quote:
quote:
daar doe ik niet aan. Maar als je graag wil kan het hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan. Maar als je graag wil kan het hoor
heb jij de knop does not equel nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'
Lieverd, ik denk aan niet anders.. Tijdens het zwemmen zit ik te bedenken wat ik moet doen, in de auto zit ik het boek in gedachten nog eens te lezen.. Dus ik ben er wel mee bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ik je een schop onder je kont geven voordat je weer gaat studeren ?
Wel het '-' knopje, maar dan nog poppen ze langs in TweetDeckquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jij de knop does not equel niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk aan niet anders.. Tijdens het zwemmen zit ik te bedenken wat ik moet doen, in de auto zit ik het boek in gedachten nog eens te lezen.. Dus ik ben er wel mee bezig
Van wie krijg je geen antwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is bijna een obsessie en ik krijg maar geen antwoord
Ik krijg het vraagstuk maar niet voorelkaar.. Dat antwoord..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van wie krijg je geen antwoord![]()
Moet ik die een schop onder zijn kont geven ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik krijg het vraagstuk maar niet voorelkaar.. Dat antwoord..
(en je mag wel een heel klein vlammetje bij de NTI houden)
Ben je gek, lekker blijven schilderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet toch maar eens photoshop op mijn laptop installeren, was ie veel beter geweest.
Hij is geweldig!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet toch maar eens photoshop op mijn laptop installeren, was ie veel beter geweest.
Moet je ze wakker makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
Best vervelend, beide voeten die aan het slapen zijn.
emmertje koud waterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
Best vervelend, beide voeten die aan het slapen zijn.
Film zender?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
TCM
die hadden ze bij upc uit digitaal geflikkerd
quote:
met zulke films val je idd zo in slaapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Turners Classic Movies
Als ik niet kon slapen (zoals afgelopen nacht) ging ik vroeger altijd TCM kijken, maar die hadden ze bij upc uit het zenderaanbod gegooid
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
met zulke films val je idd zo in slaap
VIquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goh, VI is winnaar van de Ring..
Gun het ze welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hoe verschrikkelijk kan je het hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kijk ik niet naar. en dat komt vooral door de achterlijk kwijl die denkt dat hij iedereen maar mag schofferen en denkt dat hij overal verstand van heeft. En als er iets tegen hem gezegd wordt is ie pissedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
VI Oranje was echt een enorme hit.
Tja, ene kant gun ik het hem ook wel. Zet toch wel iets neer na zoveel jaar en toch een gouden duo met Derksen op één of andere manier. Het is hem niet gelukt bij Talpa, maar nu wel bij RTL. Die credits verdiend hij stiekem ook welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook wel, behalve die Gennee... En die loopt nu helemaal naast zijn schoenen...
Rot joch.... ik deel voortaan niets meer wat Reed Timmer tweetquote:
Reed Timmer, ik weet het veel beter dan dat amateurtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rot joch.... ik deel voortaan niets meer wat Reed Timmer tweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Reed Timmer, ik weet het veel beter dan dat amateurtje![]()
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus in Storm Chasers seizoen 6 speelt Drassss de hoofdrol
goede sponsoring zoeken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.
Dat betaald Discovery Channel dan tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.
Uiteraard.. doe het maar eens.quote:
- Schade expert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat betaald Discovery Channel dan toch
- Wanneer wordt de return gespeeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O ja, ik zit dinsdag bij Heerenveen - Harkemase Boys.. Even kijken of ik nog wat rare vragen kan verzinnen, we gaan met liefs collega's..
Ik neem aan dat je het over voetbal hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O ja, ik zit dinsdag bij Heerenveen - Harkemase Boys.. Even kijken of ik nog wat rare vragen kan verzinnen, we gaan met liefs collega's..
Brave jongenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over voetbal hebt?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
- Wanneer wordt de return gespeeld?
- Is Heerenveen gedegradeerd?
- Spelen er bij Heerenveen geen Boys?
- Het volkslied? Interland? huh?
- Oh al die Heerenveen spelers zijn verliefd, romantisch die hartjes op hun shirt
Ik ben een Friesin.. Dus dat zijn GEEN hartjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
- Wanneer wordt de return gespeeld?
- Is Heerenveen gedegradeerd?
- Spelen er bij Heerenveen geen Boys?
- Het volkslied? Interland? huh?
- Oh al die Heerenveen spelers zijn verliefd, romantisch die hartjes op hun shirt
en trekken krijg je ruwe handen vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Scheren kan een trekkend gevoel geven..![]()
/dubbelzinnige bui
Daarom is ie ook zo briljantquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een Friesin.. Dus dat zijn GEEN hartjes
komt helemaal goedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
![]()
trusten kokje slaap
en morgen succes en veel plezier met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |