Hoe en waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:39 schreef TheMassive het volgende:
copy pasten uit character set
Met Arial krijg ik het ook niet voorelkaar... wat doe ik dan verkeerd??quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:14 schreef saban het volgende:
Waarom het niet werkt: Je lettertype/font die je gebruikt heeft geen euro-teken.
Wat is InDesign: Een pagina-opmaak pakket van Adobe, een soortgelijke iets als QuarkXpress.
Oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:25 schreef hand_of_god het volgende:
Je hebt een apart euro pakket zoals de link hierboven al aangaf..
Daarom werkt het niet.
Je kan ook direct place doen zonder eerst een afbeelingdvak te plaasen.quote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef chip_h het volgende:
afbeeldingsvlak op je pagina trekken, deze selecteren en dan met file > place de bewuste afbeelding er in importeren
Waarom eerst een afbeeldingsvlak trekkenquote:Op woensdag 19 april 2006 22:14 schreef chip_h het volgende:
afbeeldingsvlak op je pagina trekken, deze selecteren en dan met file > place de bewuste afbeelding er in importeren
Waarom moeilijk doen als het makkelijker kanquote:Op donderdag 20 april 2006 11:09 schreef saban het volgende:
Altijd exporteren voordat je het uitprint!
Waarom maak je de afbeelding eigelijk niet eerst 20% in PhotoShop, vervolgens deze importeren in InDesign, kan er niks fout gaan
Om problemen (zoals deze) te voorkomen, maar ieder zijn werkstijlquote:Op donderdag 20 april 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als het makkelijker kan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |