quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
doe ik ook niet hoor..... zullen diehier in A'dam wel geweest zijn
Regen, regen, regen, regenboog, regen, regen, regenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef Drassss het volgende:
Behoorlijk fris he, maar hier toch wel zon
Tja dan maar een dekentje. Koppie thee/koffie en de open haard aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Regen, regen, regen, regenboog, regen, regen, regen
Dekentje - checkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja dan maar een dekentje. Koppie thee/koffie en de open haard aan
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Drassss het volgende:
Geen huismuisje, maar een strandmuisje dus.
Dan lekker je bed inquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
mijn oogjes vallen bijna dicht..
Hoe laat moet je die inleveren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja.. nee.. moet eigenlijk nog die opdracht af hebben
ja mag ikquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
Dan zou ik juist nu lekker gaan slapen, en morgenochtend beginnen met een strak schema neer te zetten om de achterstand in te halen
quote:
was het maar waarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij niet, jij mag morgen de hele dag slapen
![]()
Avond kokje
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
was het maar waarmoet gewoon werken
5 dagen achter elkaar, zo plan ik niet snel in voor mezelf neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik dacht dat je morgen vrij was.
Dan heb je een lange week deze week
Dat bedoel ik. Zondag dus aan een lang weekend beginnen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
5 dagen achter elkaar, zo plan ik niet snel in voor mezelf nee
durf het eerlijk gezegd niet te zeggen, zondag in ieder geval weekendquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Zondag dus aan een lang weekend beginnen ?
heb een foto gezien waar hij een behoorlijk rode blos hadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Vonden jullie Kadaffi er ook zo pips uitzien?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Drassss het volgende:
Vonden jullie Kadaffi er ook zo pips uitzien?
sterkte en slaap lekker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb pijn aan mijn kop dus ik ga![]()
![]()
ik kom net binnenquote:
ik wist niet dat ik niemand wasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar kan jullie niet missenEn dan is er niemand
Met koppie wél goed. Ben alleen erg moe, kwam vannacht níet in slaap en om 8 uur stond kpn al op de stoep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel![]()
hoe is het met het koppie?
avond drasssquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Goedeavond
Kende het filmpje niet, maar uiteraard speltip 1 bij tornado's: Nooit onder een brug gaan staan.
das een mooie tijd, maar ken dat gevoelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met koppie wél goed. Ben alleen erg moe, kwam vannacht níet in slaap en om 8 uur stond kpn al op de stoep.
En toch hoor je dat nog wél vaak hoor, dat mensen dat doen. Is de eerste keer dat ik de gevolgen zag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Drassss het volgende:
Goedeavond
Kende het filmpje niet, maar uiteraard speltip 1 bij tornado's: Nooit onder een brug gaan staan.
Tja.. valt me tegen want het was zelfs in Oklahoma.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En toch hoor je dat nog wél vaak hoor, dat mensen dat doen. Is de eerste keer dat ik de gevolgen zag.
Was een slimme zet om een monteur te bedingenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
das een mooie tijd, maar ken dat gevoel
en alles werk naar behoren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was een slimme zet om een monteur te bedingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |