Op dit tijdstipquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:00 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar even afgekapt, anders kan het nog wel een uur duren
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss
met je geweldige paint kwaliteiten
![]()
had net een mailtje doorgestuurd naar haar. En ze weet dat ik voor 2330 niet op bed lig normaalquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op dit tijdstip![]()
Oh, maar ze verwachten van jou natuurlijk horeca-tijden.
Als bij mij ná 21:30 de telefoon gaat, is het meestal minder nieuws. En een enkele keer een Amerikaanse vriendin die vergeten is dat het hier 6 uur later is
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:11 schreef MaryMouse het volgende:
Dit blijf ik een mooi nummer vinden
1,40 gaat ie losquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??
Zijn wij zo vermoeiendquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je zegt net dat je niets met slow-nummers hebt en je komt met dit nummer aanzetten??
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:19 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
nee, we balen gewoon een beetje.. (&*()&studie
Vanwege het computerprogramma waar je mee moet werken?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:22 schreef Vikingsmeisje het volgende:
cijfers zijn wel goed.. nog steeds een beetje aflopend.. theoretische vragen gaan wel, maar de praktijk ben ik vaak uren mee bezig.. tegenzin wordt groot...
waar ben je precies mee bezig?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ja.. heb al extra boek besteld wat me hopelijk meer duidelijkheid gaat geven!
Adobe Indesign CS4quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
waar ben je precies mee bezig?
Ik had al een frustie dingetje op G+ gelezen. Ik kon je er helaas niet mee helpenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
boek slaat telkens een stapje over.. zegt wel hoe ik het stramien moet gaan noemen, maar vergeet te melden hoe ik beide kolommen in het stramien kan plaatsen (of ik lees er al voor de twintigste keer overheen!)
Er was ooit een central topic [centraal] Adobe Indesign topic in DIG over, maar die is ook inmiddels geslotenquote:
leer jezelf profesioneel adobe indesign cs 4 heet het.. echt zo'n computerboek..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik had al een frustie dingetje op G+ gelezen. Ik kon je er helaas niet mee helpen![]()
Waarschijnlijk een waardeloos boek
een programma voor grafisch ontwerpen.. zoiets als photoshop maar dan voor folders en flyers en zo..quote:
ok, je wil het groot aanpakken dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
een programma voor grafisch ontwerpen.. zoiets als photoshop maar dan voor folders en flyers en zo..
er is wel wat op internet te vinden, gelukkig.. en dus nog maar een boek besteldquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was ooit een central topic [centraal] Adobe Indesign topic in DIG over, maar die is ook inmiddels gesloten
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
ok, je wil het groot aanpakken dus
frustratie is bij mij altijd een stimulansquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!
nee, nee, ik ga niet opgeven!! ben gewoon even een beetje frusti
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ja, ik wil eigenlijk in maart bij een drukkerij of zo werken.. maar zoals het nu gaat blijft het toch de administratie!
nee, nee, ik ga niet opgeven!! ben gewoon even een beetje frusti
klopt.. had toch gehoopt dat het me makkelijker af zou gaan..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]er is nog een hele tijd tussen nu en maart, even frusti zijn mag
![]()
Je hebt ook niet in een dag leren lopen
En begrijp ik dus al helemaal geen ene flikker vanquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Alle objecten die op de originele pagina of spread stonden, maken nu deel uit van het nieuwe stramien. Als op de originele pagina een stramien is toegepast, zal het nieuwe stramien gebaseerd zijn op het stramien van de originele pagina.
En dit stukje kom je dus niet in het boek tegen en is misschien wel het belangrijkste stukje!
en ik nog minderquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En begrijp ik dus al helemaal geen ene flikker van
slaap lekker, kokkie!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Welterusten
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef superkokje het volgende:
er is een tijd van komen en een tijd van gaan. En de tijd van gaan is nu gekomen.
Welterusten
Oh, die hoaxquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
http://www.nu.nl/media/26(...)filmpje-beatrix.html
![]()
![]()
Nouja het ging meer om de afschuwelijke faal van SBS6 gisteren en Lucky pakt ze nog even terugquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
ga ook slapen, morgen weer bazendag
doe ik ook niet hoor..... zullen diequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Drassss het volgende:
Mij niet de schuld geven dat de kaart 2 dagen later aan is gekomen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |