quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O, ik zit met grote ogen naar Gordon Ramsey te kijken.. Een jankende tweeling!!
en wat bedoel je daar meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
Tenminste iemand de gewoon cool opend
[..]
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoezo cool? Wat heb ik nu weer gedaan??
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-enquote:
heb anders wel 5x moeten f5enquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet in paniek raken, geen zweet handjes krijgen, en gewoon binnen één F5 openen
[..]
Dat ik bij jou altijd wél 10 keer moet F5-en
pak je racket en sla ze terug, goede oefeningquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:12 schreef Drassss het volgende:
Tennisballen die in Tennessee vallen momenteel.
Dat kwam omdat ik eigenlijk een te lange zit had en wel doortypte maar het dus later zag en er dus wat correcties op moest uitvoeren..quote:
bent zeker al lang niet meer geweestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Lijkt me best lachen om te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef superkokje het volgende:
[..]
pak je racket en sla ze terug, goede oefening
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Tegenwoordig is openen gewoon kinderspel.. Je klikt, je verandert de titel en het is klaar..
Uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
zonde van je verlofdag. Succes dan maarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]slaap
kokje
morgen verplicht verlofdagje om de vloer in de keuken weer te leggen, en het keukenblad af te kitten
lekker koese!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:22 schreef superkokje het volgende:
ik hou het voor gezien voor vandaag, morgen weer vroeg dag
Mag ik bekennen dat ik denk ik niet eens weet wie Tom Waits isquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Morgen het nieuwe album van Tom Waits maar eens even beluisteren.. Hij schijnt weer erg goed te zijn!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik bekennen dat ik denk ik niet eens weet wie Tom Waits is
quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Heb even gejoetjoepd.... ik ben echt heel erg slecht met namen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Poe, dat is nu echt totaal niet mijn smaak
Tegenwoordig heeft ie veel mooiere dingen hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:44 schreef Drassss het volgende:
Poe, dat is nu echt totaal niet mijn smaak
Heb het niet zo op zijn stemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tegenwoordig heeft ie veel mooiere dingen hoor
Dit is pas mooiquote:
Dat vind ik wel lekker jaquote:
Met een bakkie gumbo op je schootquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:52 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat vind ik wel lekker jaIn Memphis en New Orleans heerlijk in van die old school cafe's gehangen en naar dat soort muziek geluisterd met een whisky erbij
![]()
![]()
Het was in de nacht dus dat hoefde niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met een bakkie gumbo op je schoot
Ik kan mij van mardi gras alleen nog maar herinneren dat we de hele nacht aten en dronkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het was in de nacht dus dat hoefde niet meer
Wij hielden het bij drinkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kan mij van mardi gras alleen nog maar herinneren dat we de hele nacht aten en dronken
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wij hielden het bij drinkenGeweldige sfeer daaro, pracht stad
Ik heb weinig met die slow-nummers sorryquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan mijn ex denken
Daar hoef je toch niet sorry voor te zeggen.. Het staat bij mij ook niet dag en nacht aan hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb weinig met die slow-nummers sorry
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:03 schreef Drassss het volgende:
Nu ben ik alleen een geweldige "huisje" vergeten waar je voor 10 dollar een kaartje moest kopen. Wie het eerst komt mocht naar binnen. Kon je 1 sessie bijwonen en vervolgens kwam sessie 2 van 1.5u. Gebouwtje waar maximaal 150 mensen in konden... Zegt je dat iets? Dicht bij Jackons Square.
Pfff dit is echt zo'n ding dat ik nu wil weten al kost het me 2 uur zoekenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en ik was toch echt in N.O. met mensen die er al jaren mardi gras vierden. Maar waren geen locals.
Ja, en ik weet wel wat je bedoelt, maar ik ben er niet aan toegekomen... heb maar één mardi gras meegemaakt, en had juist daarvoor nog een keer willen terug gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Pfff dit is echt zo'n ding dat ik nu wil weten al kost het me 2 uur zoeken
Dat dusquote:
quote:
Naar mijn weten niet. Ik was er ook maar 2 dagenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]is geen spammen... dat is N.O..... ik mis de geuren
![]()
Heb je daar ook een begravenisstoet gezien? Dat is gewoon een happening
Ik liep tegen het staartje aan, de 'brass-band' die aan het spelen was, en mensen in de stoet dansen, dus ik ben ze op bescheiden afstand gevolgd.... bleek een begravenisstoet te zijn die eindigde bij de begrafenisplaatsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Naar mijn weten niet. Ik was er ook maar 2 dagen, omdat we nogal een rappe roadtrip deden.
Ik ben wel naar een begraafplaats gegaan met van die enorme grafstenen. Erg indrukwekkend.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik liep tegen het staartje aan, de 'brass-band' die aan het spelen was, en mensen in de stoet dansen, dus ik ben ze op bescheiden afstand gevolgd.... bleek een begravenisstoet te zijn die eindigde bij de begrafenisplaats
Ik kan de begraafplaats waar ik geweest ben op Google maps zo snel niet terug vinden., was niet ver van de French Quarters een kwartiertje tot twintig minuten lopen hooguit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 00:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben wel naar een begraafplaats gegaan met van die enorme grafstenen. Erg indrukwekkend.
Ist Hermien doooot?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef Gert het volgende:
Hee du!
Hermien ist nicht mehr da!
Sollen wir ein Schlagerduo machen?![]()
![]()
Wel een succesvolle graag want vannacht is m'n autoruit ingetikt.
Dus ik moet een nieuwe auto.
Auw.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ist Hermien doooot?
Oh dat wist ik niet (meer).
Ja, we doen een duo, jezallie.
Echt? Oh dat is wel kut. Nog wat weg? Of was het echt zinloos geweld?
En je hebt net een nieuwe auto! Wel balen.
Bij mij breekt net een stuk kies af. Ook altijd een succesnummer
Ja, wat een dag. En dan regent het nu ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Auw.![]()
Wat is dat toch vandaag hè, met autoruiten in te slaan en dat er dan een kies afbreekt ook nog.![]()
Nee niks weg. En ik laat het handschoenenkastje meestal openstaan om te laten zien dat er niets in zit, maar dat was ik nu vergeten. Of "vergeten", er wordt hier eigenlijk nooit ingebroken in auto's dus ik vond het niet meer zo nodig. Bummer.
Hier steken ze normaal gesproken auto's gewoon in brand. Maar vannacht was het ineens ruitjetik geblazen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, wat een dag. En dan regent het nu ook.
Na zonneschijn komt regen, zeg ik altijd maar zo.
Nou ja, dan hadden ze je radio ook wel mogen jatten, dan had er tenminste nog iemand eer van zn werk!
Hier stond van de week het portier gewoon open op een flinke kier, zag het 's morgens pas.
Gelukkig is dit een kutdorp en jatten ze alleen fietsen
Haha hier kunnen ze alleen de auto opruimen, zoveel zooi ligt er inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier steken ze normaal gesproken auto's gewoon in brand. Maar vannacht was het ineens ruitjetik geblazen.
Op zich is het wel handig om de portieren niet op slot te doen. Dan kan de crackhead zonder een ruit te slopen even kijken of er wat van zijn gading in de auto ligt.
Maar ja.. dan moeten ze wel dóór hebben dat de auto niet op slot is.
En een ander nadeel van open laten is dat de kinderstoel dan steeds mee het huis in moet na parkeren. Niet dat die zoveel waard is op de zwarte markt, maar anders gaan daar straatschoffies of kwajongens mee staan voetballen en overheen schijten, nadat ze op de thee bij Job zijn geweest. Daar vraag je dan om hè, als je de deur niet op slot doet.
Genau!!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:00 schreef Gert het volgende:
Een natte flots is tot daar aan toe, echter een natte bips ronduit ergerlijk. Zeg ik altijd maar zo.
quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
zat je weer op de loer met je abbo privileges
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:41 schreef Drassss het volgende:
Moest even 2 uurtjes sportief doen op de fiets binnen
geniet ervanquote:
Lekker hoorquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geniet ervan![]()
Ik heb ook maar een wijntje genomen
Ook wel verdiend (al zeg ik dat zelf).... Keuken is weer op orde en morgen mag ik ook de vaatwasser weer gebruikenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:47 schreef Drassss het volgende:
Klasse Muisie, kan je weer rustig slapen vannacht.
Kan niet meer stuk dusquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ook maar meteen een nieuwe lamp in de woonkamer opgehangen.
Zat de laatste weken een beetje donkertjes te zijn, omdat de trafo van mijn halogeenlamp was gepoefd
Eh, nee die lamp kan niet meer stuk want dat was ie al.....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |