quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
en alles werk naar behoren?
ook je glazen draadje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Drassss het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_niet_bezorgd__.html
RIP Drassss morgen
wat een luxe zo'n monteur. Gelijk alles helemaal in ordequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moest extra contactdozen bij in meterkast en zo'n 20 meter kabel trekken. Man is 2,5 uur bezig geweest, maar alles werkt. Hij heeft de decoder zelfs op mijn surround installatie aangesloten
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dat wordt een lekker werkdagje voor je
moet maar zo denken, houd je van de straatquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellen
Juist nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet maar zo denken, houd je van de straat
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:49 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik voor 20.00 nog niet gepost heb mag je 112 bellen
Je vergeet de vette bek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vermist.... Drassss van FOK!.... die met het gekke kokkie als ui en altijd het tornado draadje in DE update.
Zouden ze dan weten wie ze moeten zoeken
Zie de post boven jequote:
Voor iemand die ons niet kan missen, ben je wél erg afwezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, maar kan jullie niet missenEn dan is er niemand
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:15 schreef Drassss het volgende:
Gister niks op tv, vandaag veels te veel
Voetbalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)
ik kijk graagquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor iemand die ons niet kan missen, ben je wél erg afwezig
TVOHquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, behalve top gear zie ik niets bijzonders hoor (ben nu masterchef AUS aan het kijken)
gezelligquote:
Ben blij dat jij niet meedoet aan het volgooien van mijn TLquote:
o, bij jou ook zo erg??quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben blij dat jij niet meedoet aan het volgooien van mijn TL
quote:
Kan ik nog begrijpen. Sommige zijn wel vermakelijk, maarja niet echt mijn kopje thee dat soort programma's.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
alleen de blind auditions, daarna ook niet meer
Wel uitgerustquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Vikingsmeisje
![]()
lekker uitgerust en gestudeerd vandaag?
TL?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'quote:
Twitter TimeLinequote:
en het woord 'drukken'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'
Twadjes van de mensen die jij volgt komen in chronologische volgorde in je TimeLine. Zitten nu wat mensen flink te spammen over tvoh, dus mijn TimeLine loopt 'vol'quote:
quote:
daar doe ik niet aan. Maar als je graag wil kan het hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:28 schreef superkokje het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan. Maar als je graag wil kan het hoor
heb jij de knop does not equel nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jammer dat je niet kan filteren op ongelijk aan 'tvoh'
Lieverd, ik denk aan niet anders.. Tijdens het zwemmen zit ik te bedenken wat ik moet doen, in de auto zit ik het boek in gedachten nog eens te lezen.. Dus ik ben er wel mee bezigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]moet ik je een schop onder je kont geven voordat je weer gaat studeren ?
Wel het '-' knopje, maar dan nog poppen ze langs in TweetDeckquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb jij de knop does not equel niet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Lieverd, ik denk aan niet anders.. Tijdens het zwemmen zit ik te bedenken wat ik moet doen, in de auto zit ik het boek in gedachten nog eens te lezen.. Dus ik ben er wel mee bezig
Van wie krijg je geen antwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Het is bijna een obsessie en ik krijg maar geen antwoord
Ik krijg het vraagstuk maar niet voorelkaar.. Dat antwoord..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Van wie krijg je geen antwoord![]()
Moet ik die een schop onder zijn kont geven ?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik krijg het vraagstuk maar niet voorelkaar.. Dat antwoord..
(en je mag wel een heel klein vlammetje bij de NTI houden)
Ben je gek, lekker blijven schilderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet toch maar eens photoshop op mijn laptop installeren, was ie veel beter geweest.
Hij is geweldig!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
ik moet toch maar eens photoshop op mijn laptop installeren, was ie veel beter geweest.
Moet je ze wakker makenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
Best vervelend, beide voeten die aan het slapen zijn.
emmertje koud waterquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef Drassss het volgende:
Best vervelend, beide voeten die aan het slapen zijn.
Film zender?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
TCM
die hadden ze bij upc uit digitaal geflikkerd
quote:
met zulke films val je idd zo in slaapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Turners Classic Movies
Als ik niet kon slapen (zoals afgelopen nacht) ging ik vroeger altijd TCM kijken, maar die hadden ze bij upc uit het zenderaanbod gegooid
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
met zulke films val je idd zo in slaap
VIquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goh, VI is winnaar van de Ring..
Gun het ze welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
hoe verschrikkelijk kan je het hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Prachtigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
kijk ik niet naar. en dat komt vooral door de achterlijk kwijl die denkt dat hij iedereen maar mag schofferen en denkt dat hij overal verstand van heeft. En als er iets tegen hem gezegd wordt is ie pissedquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
VI Oranje was echt een enorme hit.
Tja, ene kant gun ik het hem ook wel. Zet toch wel iets neer na zoveel jaar en toch een gouden duo met Derksen op één of andere manier. Het is hem niet gelukt bij Talpa, maar nu wel bij RTL. Die credits verdiend hij stiekem ook welquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ook wel, behalve die Gennee... En die loopt nu helemaal naast zijn schoenen...
Rot joch.... ik deel voortaan niets meer wat Reed Timmer tweetquote:
Reed Timmer, ik weet het veel beter dan dat amateurtjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Rot joch.... ik deel voortaan niets meer wat Reed Timmer tweet
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Reed Timmer, ik weet het veel beter dan dat amateurtje![]()
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]dus in Storm Chasers seizoen 6 speelt Drassss de hoofdrol
goede sponsoring zoeken..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.
Dat betaald Discovery Channel dan tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:42 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het best willen doen om eerlijk te zijn. Maarja de knaken he.
Uiteraard.. doe het maar eens.quote:
- Schade expert.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat betaald Discovery Channel dan toch
- Wanneer wordt de return gespeeld?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O ja, ik zit dinsdag bij Heerenveen - Harkemase Boys.. Even kijken of ik nog wat rare vragen kan verzinnen, we gaan met liefs collega's..
Ik neem aan dat je het over voetbal hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
O ja, ik zit dinsdag bij Heerenveen - Harkemase Boys.. Even kijken of ik nog wat rare vragen kan verzinnen, we gaan met liefs collega's..
Brave jongenquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over voetbal hebt?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
- Wanneer wordt de return gespeeld?
- Is Heerenveen gedegradeerd?
- Spelen er bij Heerenveen geen Boys?
- Het volkslied? Interland? huh?
- Oh al die Heerenveen spelers zijn verliefd, romantisch die hartjes op hun shirt
Ik ben een Friesin.. Dus dat zijn GEEN hartjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:51 schreef Drassss het volgende:
[..]
- Wanneer wordt de return gespeeld?
- Is Heerenveen gedegradeerd?
- Spelen er bij Heerenveen geen Boys?
- Het volkslied? Interland? huh?
- Oh al die Heerenveen spelers zijn verliefd, romantisch die hartjes op hun shirt
en trekken krijg je ruwe handen vanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Scheren kan een trekkend gevoel geven..![]()
/dubbelzinnige bui
Daarom is ie ook zo briljantquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben een Friesin.. Dus dat zijn GEEN hartjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |