SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart
Ronde 5:Remlof
Ronde 6:Joooo-pi
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Competitie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie'Aanmeldlijst voor de 7de competitie:'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Benny op 18-10-2011 21:52:25 ]
Uhhquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:36 schreef Mirjam het volgende:
mag ik uit de competitielijst?
was me er niet van bewust dat ik me inschreef voor een competitie
?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Mirjam het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#7)
FOK! Username / Wordfeud username
01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
06. MouzurX - mauricer1991
07. twinkles - TanteJanne
08. D. - D.8.
09. gogosweden - vbownswow
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. Rockfire - rockfire
14. Rockiejj - Rockiejj
15. Traxilletje - Tvergracht
16. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
17. Woffel - breng het aan
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. The_Dean - Ebut
21. Re - Remon5669
22. Guppyfriend - Gupske
23. MissBliss - Leonie_82
24. Joooo-pi - Joooo-pi
25. Boze_Appel - esquishy
26. maen - ma-en
27. dudesque - dudesque
28. Baghdaddy - Baghdaddy
29. RacerDKB - RacerDKB
30. Raptorix - Raptorix
31. Siegfried - BramMuller
32. Liquidist - MeneerJanssen
33. OA - Michel*
34. Nixx- - Nixxxx
35. Neelix - Gobo42
36. Fogel - Fogel1
37. Superlam - tomlam
38. egeltje1985 - egeltje1985
39. Fyodor - FyodorMMA
40. Niox - Mart84
41. woordbakkertje - woordbakker
42. _Flea_ - Even You Brutus
43. Computergirl - Wendy-Amsterdam
44. picodealion - Litso
45. muhahaha - ~matt~
46. Remqo - remmert82
47. Vork - Vork
48. Phantomesse - MissMaori
49. Hukkie - Sjimmie72
50. MPG - MPGFOK
51. Borisz - Boriszz
52. Thieske - Thieskeb
53. WordFreud - EvertK
54. Sdivad - RobertdeJ
55. Mirjam - mirjamraaf
Dat had iteejer ook een paar rondes eerderquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:36 schreef Mirjam het volgende:
ik wist niet dat ik met vragen stellen hier me ook inschreef voor een competitie
Jij moet dus ook uit de competitie gehaald worden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik dachrt serieus dat het lijst was met users die wordfeud spelen
Ik wil best tegen je spelenquote:
graag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij moet dus ook uit de competitie gehaald worden?
l deze ronde best nog meedoen hoor, ik weet niet of dat nuttig is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij moet dus ook uit de competitie gehaald worden?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat had iteejer ook een paar rondes eerder![]()
Die had ook niet in de gaten dat die lijst bedoeld was voor de competitie, totdat ie allemaal berichtjes kreeg dattie zijn potje moest spelen enzo.
Ehm... als je dat zou willen doen. Anders zit ik met 3 lege plekkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:13 schreef Mirjam het volgende:
[..]
graag.
ik wil deze ronde best nog meedoen hoor, ik weet niet of dat nuttig is?
geen probleemquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... als je dat zou willen doen. Anders zit ik met 3 lege plekken
kan ik ook nog meedoen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm... als je dat zou willen doen. Anders zit ik met 3 lege plekken
Ja hoor. Ik dacht alleen dat jij niet konquote:
ok ja graagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik dacht alleen dat jij niet kon?
Als je wel mee wilt doen... dan speel je tegen twinkles - TanteJanne
Ik dacht dat ik dat al had gedaan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Voor ronde 6 hoor ik nog in de OP en in de excelsheet
Kom maar op. Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Er is toch nog een plek vrijgekomen. BrandX kan helaas toch niet meespelen.
Zijn er vrijwilligers die die plek op willen vullen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Anoniemos het volgende:
Helaas, helaas, heb het niet gered. Computergirl - wendy-amsterdam was IETS te sterk met 417-414.
Kwam ruim achter doordat ik de eerste beurten geen klinkers kreeg, maar kwam weer flink terug. Dacht gewonnen te hebben, doordat ik van deelzone deelzones kon maken (en dan naar beneden sloof), maar helaas was deelzones geen worden volgens wordfeud! Daarom moest ik genoeg nemen met een minder woord en kon Computergirl haar laatste letter uitleggen.
Succes verder Computergirl!
Nee. Zit standaard in iOS...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Andiamo het volgende:
Screenshots maken van je scherm, there's an app for that?
iOSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Zit standaard in iOS...
Op de knop onderaan klikken en vasthouden, en dan de aan/uit knop indrukken.
Er zijn mods die dat kunnen (Apps weet ik niet, maar die zullen er ook zijn). En vanaf 4.0 zit het ook in android, maar wanneer die beschikbaar is voor de verschillende Android devices weet ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Andiamo het volgende:
[..]
iOS
een kijken of daar ook een Android-truukje voor is
Dat is een Samsung add-on boven op android.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef De-Hamster het volgende:
Bij mijn SGII kan dat door middel van de zelfde manier, knop in het midden vasthouden en de powerknop ingedrukt houden.
SE loopt altijd wat achter. En als je ook nog een branded device heb kun je zeker een half jaar wachten tot na de release van SE... Ik heb ook de X10, branded van vodafone, dus ik ga er van uit dat ik die helemaal niet meer krijg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Andiamo het volgende:
Januari ergens denkhoop ik...
http://www.dutchcowboys.nl/google/23334
En ik hoop ook vooral voor de X10..
Inderdaad, gaarne.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En kunnen deze trucjes in de OP? Het is al de tigste keer dat er naar gevraagd wordt.
Dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Meh, de OP wordt 2 keer zo lang als je alle trucjes van alle verschillende toestellen moet gaan bijhouden...
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Invite naar Anne - AnneFOK (invalster voor BrandX) gestuurd!
Het is het Wordfeud topic, niet het hoe maak ik screenshotjes met mijn telefoon topic.quote:
Als iemand zin heeft om het op een rijtje te zetten hoe je screenshots neemt voor iPhone/iPod/Samsung/HTC dan kan het makkelijk in de OP, gewoon in een spoiler.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is het Wordfeud topic, niet het hoe maak ik screenshotjes met mijn telefoon topic.
Ja kan dan beter een link erin zetten naar een site/gedeeltje van FOK! waar die trucjes staan.
Inderdaadquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:31 schreef Remqo het volgende:
Ik ben net begonnen tegen Baghdaddy.
Tot nu toe een leuk potje en we lopen gelijk op, hij heeft een paar puntjes voorsprong.
Ja wrijf het maar inquote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:39 schreef twinkles het volgende:
Vannacht potje met aniqueske uitgespeeld.
Uitslag 421 - 297 in mijn voordeel
Inderdaad een leuke potje !quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:45 schreef Remqo het volgende:
Verloren van Baghdaddy
450 - Baghdaddy
277 - Remqo
Was wel een leuk potje, zeker in het begin.
Aan het eind hield ik alleen maar baggerletters over, een Q, 2 C's
Het was leuk tegen je te spelen, je bent een gewaagde tegenstander.quote:
Ik had lang 't gevoel dat ik nog kon winnen, maar 'weelde' gaf de doorslag. Gefeliciteerd, en succes verder!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:06 schreef RacerDKB het volgende:
RacerDKB - RobertdeJ
377-326
Goed potje, aardig gelijk op en beide uitschieters van rond de 40 punten.
Je kan de X10 ook rooten, dan kan je een app voor screenshots gebruiken. Maarja, ff je telefoon rooten is ook niet de makkelijkste procedure. Ik heb zelf ook een X10 en mezelf al wel ingelezen hoe het moet, maar nog geen zin in gehad om te doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
SE loopt altijd wat achter. En als je ook nog een branded device heb kun je zeker een half jaar wachten tot na de release van SE... Ik heb ook de X10, branded van vodafone, dus ik ga er van uit dat ik die helemaal niet meer krijg...
Ik wil nog altijd de Ray aanschaffen, maar helaas liggen de prioriteiten qua geld even ergens anders nu...
Ik ga niet rooten in ieder geval. Ik speel het spel ook niet meer. Het woordenboek is kut, en valsspelen te eenvoudig.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan de X10 ook rooten, dan kan je een app voor screenshots gebruiken. Maarja, ff je telefoon rooten is ook niet de makkelijkste procedure. Ik heb zelf ook een X10 en mezelf al wel ingelezen hoe het moet, maar nog geen zin in gehad om te doen.
Meer ook omdat over twee maanden ik toch een nieuwe telefoon met mn abbo neem
Dank je! Ik had daarentegen geen pech met mijn letters.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:02 schreef DaMart het volgende:
na 4 opeenvolgende halve finales, ben ik nu de eerste ronde niet eens doorgekomen. De letters zaten me dit keer niet mee, met lange tijd een ernstig gebrek aan klinkers
.
Verloren met 485-428 van MrUnchained.
Gefeliciteerd en succes verder.
Dat valsspelen is inderdaad naadje. Hoe er soms bijn iedere beurt de raarste woorden voor veel punten worden gelegd.. Maarja je kunt t niet bewijzen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ga niet rooten in ieder geval. Ik speel het spel ook niet meer. Het woordenboek is kut, en valsspelen te eenvoudig.
En mocht ik persé een screenshot ergens van nodig hebben, dan zal ik die waarschijnlijk wel kunnen maken via mijn iPhone.
Ik leg ook wel eens woorden waar ik zelf nooit van gehoord heb. Maar dat is meer trial & error. Soms lukt het en soms niet. Ik zou niet trots zijn op een overwinning als ik vals zou spelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:45 schreef twinkles het volgende:
[..]
Dat valsspelen is inderdaad naadje. Hoe er soms bijn iedere beurt de raarste woorden voor veel punten worden gelegd.. Maarja je kunt t niet bewijzen..
O ik leg ze ook wel hoor, maar dat is dan wel uutzonderingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik leg ook wel eens woorden waar ik zelf nooit van gehoord heb. Maar dat is meer trial & error. Soms lukt het en soms niet. Ik zou niet trots zijn op een overwinning als ik vals zou spelen.
En op een gegeven moment weet je al die korte rare woordjes wel uit je hoofd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik leg ook wel eens woorden waar ik zelf nooit van gehoord heb. Maar dat is meer trial & error. Soms lukt het en soms niet. Ik zou niet trots zijn op een overwinning als ik vals zou spelen.
Er zijn dus wel mensen die daar het geduld voor hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Trial & error, soms echt minuten lang bezig met de meest wazige woorden en dan ineens EUREKA, hij pakt 'm!
En een blijheid dan! Ik ken hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Trial & error, soms echt minuten lang bezig met de meest wazige woorden en dan ineens EUREKA, hij pakt 'm!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:05 schreef svk1985 het volgende:
nog steeds geen reactie van koekjestrommel1...
Als jullie nog niks hebben gehoord zijn jullie door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
Traxilletje - Tvergracht heb ik uitgenodigd, maar tot op heden nog niks van gehoord.
Heb je hem een berichtje verstuurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:27 schreef Neelix het volgende:
Joooo-pi heeft mij al vrij snel een uitnodiging gestuurd, maar sindsdien hebben we elk 5 beurten gespeeld sindsdien ofzo. Elke keer duurt het erg lang voor hij weer wat speelt.
De ronde loopt nog tot morgenavond, maar probleem is alleen dat ik morgenochtend naar Parijs ga en niet de hele dag beschikbaar ben....Ik ben pas maandag weer terug.
Ik hoop dat we het vandaag kunnen uitspelen, maar hoe gaan we dat anders oplossen?
Vanochtend via WF, nog niets gehoord. Nu net ook maar een via Fok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je hem een berichtje verstuurd?
ondertussen wel begonnen, nog 54 tiles left, en sta 160-88 voor... 5 uur geleden laatste zet gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog niks hebben gehoord zijn jullie door naar de volgende ronde.
[..]
Heb je hem een berichtje verstuurd?
heb een uitnodiging gestuurd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |