Ik dacht dat ik dat al had gedaan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
Voor ronde 6 hoor ik nog in de OP en in de excelsheet
Kom maar op. Ik doe wel mee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Er is toch nog een plek vrijgekomen. BrandX kan helaas toch niet meespelen.
Zijn er vrijwilligers die die plek op willen vullen?
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:01 schreef Anoniemos het volgende:
Helaas, helaas, heb het niet gered. Computergirl - wendy-amsterdam was IETS te sterk met 417-414.
Kwam ruim achter doordat ik de eerste beurten geen klinkers kreeg, maar kwam weer flink terug. Dacht gewonnen te hebben, doordat ik van deelzone deelzones kon maken (en dan naar beneden sloof), maar helaas was deelzones geen worden volgens wordfeud! Daarom moest ik genoeg nemen met een minder woord en kon Computergirl haar laatste letter uitleggen.
Succes verder Computergirl!
Nee. Zit standaard in iOS...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:11 schreef Andiamo het volgende:
Screenshots maken van je scherm, there's an app for that?
iOSquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Zit standaard in iOS...
Op de knop onderaan klikken en vasthouden, en dan de aan/uit knop indrukken.
Er zijn mods die dat kunnen (Apps weet ik niet, maar die zullen er ook zijn). En vanaf 4.0 zit het ook in android, maar wanneer die beschikbaar is voor de verschillende Android devices weet ik niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:14 schreef Andiamo het volgende:
[..]
iOS
een kijken of daar ook een Android-truukje voor is
Dat is een Samsung add-on boven op android.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:18 schreef De-Hamster het volgende:
Bij mijn SGII kan dat door middel van de zelfde manier, knop in het midden vasthouden en de powerknop ingedrukt houden.
SE loopt altijd wat achter. En als je ook nog een branded device heb kun je zeker een half jaar wachten tot na de release van SE... Ik heb ook de X10, branded van vodafone, dus ik ga er van uit dat ik die helemaal niet meer krijg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:22 schreef Andiamo het volgende:
Januari ergens denkhoop ik...
http://www.dutchcowboys.nl/google/23334
En ik hoop ook vooral voor de X10..
Inderdaad, gaarne.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En kunnen deze trucjes in de OP? Het is al de tigste keer dat er naar gevraagd wordt.
Dus?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:16 schreef RealBizkit666 het volgende:
Meh, de OP wordt 2 keer zo lang als je alle trucjes van alle verschillende toestellen moet gaan bijhouden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |