O ik leg ze ook wel hoor, maar dat is dan wel uutzonderingquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik leg ook wel eens woorden waar ik zelf nooit van gehoord heb. Maar dat is meer trial & error. Soms lukt het en soms niet. Ik zou niet trots zijn op een overwinning als ik vals zou spelen.
En op een gegeven moment weet je al die korte rare woordjes wel uit je hoofd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:14 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Ik leg ook wel eens woorden waar ik zelf nooit van gehoord heb. Maar dat is meer trial & error. Soms lukt het en soms niet. Ik zou niet trots zijn op een overwinning als ik vals zou spelen.
Er zijn dus wel mensen die daar het geduld voor hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Trial & error, soms echt minuten lang bezig met de meest wazige woorden en dan ineens EUREKA, hij pakt 'm!
En een blijheid dan! Ik ken hetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:19 schreef muhahaha het volgende:
Trial & error, soms echt minuten lang bezig met de meest wazige woorden en dan ineens EUREKA, hij pakt 'm!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:05 schreef svk1985 het volgende:
nog steeds geen reactie van koekjestrommel1...
Als jullie nog niks hebben gehoord zijn jullie door naar de volgende ronde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
Traxilletje - Tvergracht heb ik uitgenodigd, maar tot op heden nog niks van gehoord.
Heb je hem een berichtje verstuurd?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:27 schreef Neelix het volgende:
Joooo-pi heeft mij al vrij snel een uitnodiging gestuurd, maar sindsdien hebben we elk 5 beurten gespeeld sindsdien ofzo. Elke keer duurt het erg lang voor hij weer wat speelt.
De ronde loopt nog tot morgenavond, maar probleem is alleen dat ik morgenochtend naar Parijs ga en niet de hele dag beschikbaar ben....Ik ben pas maandag weer terug.
Ik hoop dat we het vandaag kunnen uitspelen, maar hoe gaan we dat anders oplossen?
Vanochtend via WF, nog niets gehoord. Nu net ook maar een via Fok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je hem een berichtje verstuurd?
ondertussen wel begonnen, nog 54 tiles left, en sta 160-88 voor... 5 uur geleden laatste zet gedaanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog niks hebben gehoord zijn jullie door naar de volgende ronde.
[..]
Heb je hem een berichtje verstuurd?
heb een uitnodiging gestuurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |