Mja, ik kon/kan weinig anders met de letters die ik steeds krijg, dus dan probeer ik het even uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Re het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga er niet meer op letten totdat jij er weer 2 speelde
Jezus is een naam, die mochten sowieso al niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
IQ doet het nog steeds niet en Jezus ook niet.
Tja, als je me nou niet de hele tijd voor de voeten bleef lopen, had ik je ook niet in je nek hoeven hijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Was een leuk spelletje, en niet alleen omdat ik gewonnen heb
Ging lekker vlot, beide mooie woorden en hoge scores
En dat je steeds in mijn nek liep te hijgen vergeef ik je
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden
woordbakkertje - woordbakker
Dat doe je dus zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:19 schreef _Flea_ het volgende:
Ik wil me ook aanmelden:
_Flea_ - Even You Brutus
Ja, als er 3x achter elkaar gepassd wordt. Of iemand heeft geen letters meer. Is het afgelopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:26 schreef SteveBudin het volgende:
Wanneer is het afgelopen. Ik heb nog maar 2 letters over (Q & C) en nu moet ik zeker op pass blijven drukken totdat de ander opgeeft?
Of de ander al zijn letters op heeft indd.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 15:26 schreef SteveBudin het volgende:
Wanneer is het afgelopen. Ik heb nog maar 2 letters over (Q & C) en nu moet ik zeker op pass blijven drukken totdat de ander opgeeft?
Invite natuurlijk, poules worden gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje hè. Als je door iemand geinvite wordt, is het dan altijd iemand die jou bewust kiest? Als in, hoe merk je of je zelf als random speler aan iemand bent aangeboden? Of moet je dan zelf een random speler kiezen, zodat ze elkaar opzoeken?
Snapt iemand wat ik bedoel?.
Je kunt alleen random spelen als je random spelen kiest. Een invite is altijd persoonlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje hè. Als je door iemand geinvite wordt, is het dan altijd iemand die jou bewust kiest? Als in, hoe merk je of je zelf als random speler aan iemand bent aangeboden? Of moet je dan zelf een random speler kiezen, zodat ze elkaar opzoeken?
Snapt iemand wat ik bedoel?.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Mirjam het volgende:
mensen die willen spelen; voeg me maar toe, ik kan wel wat oefening gebruiken zie ik
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef D. het volgende:
Iemand nog een spelletje trouwens?
Ik zie de invite graag tegemoet
Hoe staat het er voor bij jullie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Raar woordenboek... ik mag gewoon 'music' maken terwijl het woordenboek op 'Nederlands' staat.
Het is spannend, en we gaan al het hele potje vrij gelijk op. Maar omdat WF 'music' als correct Nederlands ziet, sta ik nu iets voorquote:
Ik dacht hard genoeg te rennen om de afstand groot genoeg te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tja, als je me nou niet de hele tijd voor de voeten bleef lopen, had ik je ook niet in je nek hoeven hijgen![]()
En music betekende het einde van het spel, bij een stand van 369-347 in mijn voordeel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is spannend, en we gaan al het hele potje vrij gelijk op. Maar omdat WF 'music' als correct Nederlands ziet, sta ik nu iets voor.
Maar de tiles zijn op, dus nu hangt het af van wat we op ons bordje hebben.
Rondje doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef Joysa het volgende:
60: koekjestrommel1 - koekjestrommel1
61: Joysa - N-ikie
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:53 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
jij hebt zo'n mooie UI, die moet gewoon geïnvite worden.
komt wss omdat ik in zweden zit..quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat hij vrij traag update
Ik heb er al 3 70+ers opzitten vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had daarstraks een bedscene voor 74 punten.
Dit was mijn 2e 70+'er... had eerder al 'Laars' voor 78 puntenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er al 3 70+ers opzitten vandaag
En ook al een paar beurten waarbij 1 letter toevoegen de max was
Kloptquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat hij vrij traag update
Ik weet mijn record niet eens meerquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was mijn 2e 70+'er... had eerder al 'Laars' voor 78 punten.
Mijn record is nog steeds 'Afroming' voor 166 punten.
Nice! Ik scoorde gisteren 139 met 'Groentje', in een potje dat tot dan toe keurig gelijk op ging. Tegenstander resignde meteen...quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
Mijn record is nog steeds 'Afroming' voor 166 punten.
WC ook nietquote:
Inderdaad.. En eerst kon het ook gewoon.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
WC ook niet.
En dat lijkt me, net als CD, toch echt meer een woord dan een afkorting tegenwoordig.
Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef Joysa het volgende:
MaringoDCquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:09 schreef Boudibou het volgende:
Je heet ook Maringo? Anders heb ik zojuist de verkeerde geinvite..alhoewel ze er wel prima uitziet.
Koekjestrommel..bring it on.
Dat heeft met de uitspraak te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
WC ook niet.
En dat lijkt me, net als CD, toch echt meer een woord dan een afkorting tegenwoordig.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
72 punten, wat heeft iedereen tegen mij
Sure, naam: Baghdaddyquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:18 schreef _Flea_ het volgende:
Iemand die zin heeft om een potje tegen mij te spelen?
Naar is dat jaquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
altijd balen als je zonder klinkers zit
Gaat goed hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:29 schreef koekjestrommel1 het volgende:
altijd balen als je zonder klinkers zit
Hahaha...van Zaanstreek.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:55 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zaan? Wat is dit voor een bullshit
Ik wilde er niet op reagerenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 23:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Je weet niet wat een dij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |