Da's vreemd, want ik klik op een naam, en dan vraagt ie gelijk of ik wil invitenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Eerste ding wat ik kan selecteren als ik een nieuw spel start is Dictionary...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslag was 401 voor mij en 353 voor Pittiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat was de uitslag dan? Die kan ik zo snel niet terugvinden.
Was een leuk spelletje, en niet alleen omdat ik gewonnen hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rockfire het volgende:
Na het uren wachten op nieuwe woorden in de vorige ronde, nu in 1 uur en 40 minuten een potje tegen D. uitgespeeld
Helaas wel met 487 - 420 verloren
Ik moet tegen de winnaar van julliequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Re het volgende:
Tegen damart, ben benieuwd, tegen raptorix vervolg is een ramp, waardeloze letters, maar raptorix is ook erg strategisch
lijkt me wel. Ik lig af en toe om mezelf in een deuk. Het ene spelletje haal je telkens mega hoge punten per zet, het andere spelletje kan je nog geen woord of plekje op het veld bedenken al zou men een pistool aan je hoofd zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze liever 'winnen' dan spelen denk ik.
Ik mag aannemen dat iedereen in de competitie meedoet voor de lol
Geilquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben wordfeud-maagd, wie wil mijn eerste spel met me spelen?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
En dat je steeds in mijn nek liep te hijgen vergeef ik je
Als men jou uitnodigt voor een spel, accepteer je die en kan je spelen. Andersom daag je iemand uit door naar New game te gaan (+) en dan op naam zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Mirjam het volgende:
moet ik nog mensen toevoegen of gaat dat vanze;f als men mij toevoegt?
CM mag niet meer, maar HM wel... lekker consequent dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:07 schreef Re het volgende:
Meeste 2 letterafkortingen mogen niet meer?
Ik dacht, ik ga er niet meer op letten totdat jij er weer 2 speeldequote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
CM mag niet meer, maar HM wel... lekker consequent dus.
Mja, ik kon/kan weinig anders met de letters die ik steeds krijg, dus dan probeer ik het even uitquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:30 schreef Re het volgende:
[..]
Ik dacht, ik ga er niet meer op letten totdat jij er weer 2 speelde
Jezus is een naam, die mochten sowieso al niet.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:31 schreef boem-dikkie het volgende:
IQ doet het nog steeds niet en Jezus ook niet.
Tja, als je me nou niet de hele tijd voor de voeten bleef lopen, had ik je ook niet in je nek hoeven hijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Was een leuk spelletje, en niet alleen omdat ik gewonnen heb
Ging lekker vlot, beide mooie woorden en hoge scores
En dat je steeds in mijn nek liep te hijgen vergeef ik je
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 12:42 schreef woordbakkertje het volgende:
Ik wil me ook graag aanmelden
woordbakkertje - woordbakker
Dat doe je dus zoquote:Op woensdag 5 oktober 2011 14:19 schreef _Flea_ het volgende:
Ik wil me ook aanmelden:
_Flea_ - Even You Brutus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |