Ik weet het wel, maar het is aan Benny om te beslissen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...
Ik moet nog beginnen aan 6.3quote:
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:58 schreef Anoniemos het volgende:
Er is een flinke shift geweest in de woordenlijst. Zeker voor de C een flinke achteruitgang. Eerst waren (oa) cc, cm, cg, cv en wc mogelijk. Hieronder de totale twee-letter woordenlijst. Gesorteerd per letter:
AD AF AH AI AL AM AR AS AT AU
BE BI BO BR
CO
DE DO
EB EG EH EI EL EN ER ES ET EX
FA
GA GE GO
HA HE HI HM HO HU
IA ID IE IK IN IO IS IT
JA JE JU
KA KS KU
LA LI
MA ME MI MU
NA NO NU
OF OH OI OK OM ON OP OS
PA PF PI PO PU
RA RE RI
SA SI
TE TI TU
UH UI UK UP UT UW
VA
WA WE
YO
ZE ZO
Uit de woordenlijst gehaald die wordfeud zelf online gezet heeft:
http://wordfeud.com/dictionaries/
Net. Uurtje geleden gok ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...
Ik had het een goed uur geleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf weer connection errors krijgen nu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Kun jij de lijst updaten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Goede verklaring. Ik heb voordat ik hiermee begon slechts een enkele keer scrabble gespeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, ik speel pas klein maandje WF, vroeger wel veel gescrabbled, maar denk dat het vooral komt omdat ik vroeger veel gepuzzled heb, en als hobby woordenboeken las
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Hmm, in dat zelfde spel kon ik wel ENT leggen voor 4 puntenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijn
Leg de competitie maar even stil.
Ik stuur een invite.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |