SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit geen screenshot-functie op je toestel?
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of racer en ik het nog af krijgen vandaag. Ik moet zo weer een vliegtuig in en ben rond 2330 pas weer online.
Tussenstand middernacht = eindstand?
ladderquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Siegfried het volgende:
Moet ik me nog ergens opgeven voor de volgende competitie weer? Of wordt er nu overgegaan op zo'n ladder?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Siegfried het volgende:
Moet ik me nog ergens opgeven voor de volgende competitie weer? Of wordt er nu overgegaan op zo'n ladder?
De laddercompetitie is extra: FOK! Wordfeud laddercompetitie #1 Hier blijven we de gewone competitie doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ladder?
Wat mij betreft komt er gewoon een volgende ronde, tenzij er wat anders is verzonnen?
Racer aan de beurt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?
Nu dus nog 6 tiles en 294-313 Fogel-RacerDKBquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?
6 tiles? Da's toch in 10 minuten gedaan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu dus nog 6 tiles en 294-313 Fogel-RacerDKB
Dus het is spannend, misschien kunnen we het nog afmaken als Fogel land en tijd heeft, we gaan erg gelijk op.
Er liggen er ook nog 7 op m'n plankjequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
6 tiles? Da's toch in 10 minuten gedaan?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Re het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer mee met de volgende ronde
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef D. het volgende:
Ik heb even het vorige topic 'gescand' en de mensen die aangaven mee te willen spelen verzameld.
Sta je er niet bij dan kun je de lijst zelf ff aanvullen
Vooruit, 15 minuten danquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er liggen er ook nog 7 op m'n plankje
In de OP staat een linkje naar de huidige competitie, incl. 'kalender'quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
wanneer is deze ronde ongeveer afgelopen? Het zal vast ergens gestaan hebben maar ik heb er dan dus volledig langsheen gelezen
![]()
Jazekerquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:46 schreef Schunckelstar het volgende:
klopt het dat je batterijduur drastisch omlaag gaat door dit spel?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JazekerIk neem mijn lader nu mee naar het werk
Heb je toegevoegdquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:08 schreef Re het volgende:
[..]
Ik zit moeilijk mobiel, maar goed, morgen dan of zo
Ja en tablets. Maar het gaat om 3g vs wifi denk ik, hoewel ik met beiden geen problemen ondervind.quote:Op maandag 3 oktober 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Heb je toegevoegd
Hoor die opmerking over dat via mobiel lastig zou zijn vaker, maar dacht dat dit spel alleen te spelen was via smartphones
Ik merk geen verschilquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en tablets. Maar het gaat om 3g vs wifi denk ik, hoewel ik met beiden geen problemen ondervind.
Sorry ik heb het gewoon gekopieerdquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt maar gelijk alle tags weggehaald?
Wat gemakzuchtigquote:Op maandag 3 oktober 2011 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry ik heb het gewoon gekopieerd
Thanks, had ik nooit gevonden zoquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
In de OP staat een linkje naar de huidige competitie, incl. 'kalender'
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogtequote:
Geniaal man dat je door blijft spelen, zie het al helemaal voor me, de seconde voordat je het vliegtuig instapt en dat je land gelijk aan de Wordfeudquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogte
Racer is weer aan de beurt. Misschien dat we beiden nog een zet kunnen doen voor mijn baggage er is.
Wat is de stand?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ik moest ook nog even naar Noorwegen vliegen tussendoor. Weinig internet op die hoogte
Racer is weer aan de beurt. Misschien dat we beiden nog een zet kunnen doen voor mijn baggage er is.
311-336 Fogel - RacerDKBquote:
Ik was weg, laten we pot uitspelen en jou als winnaar uitroepen, dat lijkt me wel zo fair, ik was gene die te laat is gestart.quote:
Je staat er nog niet in!quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Re het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer mee met de volgende ronde
Is goed, moet slapen nu maar we spelen hem wel uitquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was weg, laten we pot uitspelen en jou als winnaar uitroepen, dat lijkt me wel zo fair, ik was gene die te laat is gestart.
Waarom heb je 7 mensen van de lijst afgegooid?quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:50 schreef Baghdaddy het volgende:
Lijst met aanmeldingen voor de volgende competitie (#7)
FOK! Username / Wordfeud username
01. Anoniemos - paulss
02. BrandX - BrandXFOK
03. Andiamo - MrVamos
04. Bematic81 - bematic
05. Maringo - MaringoDC
06. MouzurX - mauricer1991
07. twinkles - TanteJanne
08. D. - D.8.
09. gogosweden - vbownswow
10. DaMart - DaMart
11. remlof - Remlof
12. Homdeck - de-cock
13. Rockfire - rockfire
14. Rockiejj - Rockiejj
15. Traxilletje - Tvergracht
16. ziggyziggyziggy - ziggyziggyziggy
17. Woffel - breng het aan
18. Lonaa - Lonaa
19. bbfakir-snorry
20. Baghdaddy - Baghdaddy
Denk er even om dat je de quote tags weghaalt bij het posten van deze lijst
Prima, fair enoughquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
Is goed, moet slapen nu maar we spelen hem wel uit
Ik moet ook slapen en mijn potje is ook nog niet afgelopen, heel lang moeten wachten op een zet en nu sta ik 1 puntje achter, maar ik moet echt naar bed nuquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:52 schreef Re het volgende:
[..]
Is goed, moet slapen nu maar we spelen hem wel uit
Ik vind dat de deadline een richtlijn moet zijn, wanneer de vaart er nog in zit moet een dagje uitloop geen ramp zijn.quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:56 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik moet ook slapen en mijn potje is ook nog niet afgelopen, heel lang moeten wachten op een zet en nu sta ik 1 puntje achter, maar ik moet echt naar bed nu
Sorry! Niet gezien!quote:Op maandag 3 oktober 2011 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom heb je 7 mensen van de lijst afgegooid?
Komt het wel ongeveer op neer jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 22:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geniaal man dat je door blijft spelen, zie het al helemaal voor me, de seconde voordat je het vliegtuig instapt en dat je land gelijk aan de Wordfeud
Mis je bagage maar niet
Ik heb al eens vanuit Nederland, Italië en Griekenland gespeeldquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:44 schreef Fogel het volgende:
Dit is denk ik wel mijn meest internationale potje. Vanuit Noorwegen, Nederland en Belgie gespeeld
Ik deze zomer vanuit Italië, Nederland, Dubai en Maleisië, hahah. Mijn vriendin werd er gek vanquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al eens vanuit Nederland, Italië en Griekenland gespeeld
Ja, de mijne ookquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:49 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ik deze zomer vanuit Italië, Nederland, Dubai en Maleisië, hahah. Mijn vriendin werd er gek van
1 potje of meerdere? En deel van de competitie?quote:Op maandag 3 oktober 2011 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb al eens vanuit Nederland, Italië en Griekenland gespeeld
Betaal je je niet scheel aan internet?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
1 potje of meerdere? En deel van de competitie?
Met brandx speel ik nu al over een paar dagen buiten de competitie en dat vanuit Noorwegen, Nederland, Duitsland en Belgie.
ik reis teveel
Vooral defensief spelen, alles dichtleggen, en zeker geen 3X woord waardes open leggenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Betaal je je niet scheel aan internet?Of heb je een Europabundel o.i.d.
Als ik het goed begrijp is remlof nu mijn tegenstander?
Dat gaat een nederlaag worden vrees ik
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:01 schreef raptorix het volgende:
Ik heb fogel ff 50 punten voorsprong gegeven, vorig potje 100, maar dat was niet genoeg voor hem
Juist omdat ik me niet scheel wil betalen heb ik een ipod touch met alleen wifiquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Betaal je je niet scheel aan internet?Of heb je een Europabundel o.i.d.
Als ik het goed begrijp is remlof nu mijn tegenstander?
Dat gaat een nederlaag worden vrees ik
We hebben gisteravond nog een paar woorden gespeeld, waardoor er nu in totaal 8 woorden zijn gelegd. Stand is nu 132 - 131 in mijn nadeel...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 08:00 schreef D. het volgende:
Ik heb niets meer vernomen van een heropstanding van Silvanovitch, maar ik wacht voor de zekerheid maar tot Benny rechtgesproken heeft
Nu lig ik weer 100 voor. Ben benieuw of het deze keer stand kan houdenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:01 schreef raptorix het volgende:
Ik heb fogel ff 50 punten voorsprong gegeven, vorig potje 100, maar dat was niet genoeg voor hem
Valt mee, ik speel pas klein maandje WF, vroeger wel veel gescrabbled, maar denk dat het vooral komt omdat ik vroeger veel gepuzzled heb, en als hobby woordenboeken lasquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nu lig ik weer 100 voor. Ben benieuw of het deze keer stand kan houden
Hoeveel duizenden potjes heb je gespeeld eigenlijk (inclusief op een "echt" bord)?
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 09:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
We hebben gisteravond nog een paar woorden gespeeld, waardoor er nu in totaal 8 woorden zijn gelegd. Stand is nu 132 - 131 in mijn nadeel...
Silvanovitch had gisteren alleen tussen 21 en 23 uur tijd.
Klopt, ging slapen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:10 schreef dudesque het volgende:
Al een uur niets meer vernomen van RingBewoner - Robbert89
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |