SPOILER: (Username - Wordfeud)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wat is de loting van deze ronde?'
Die is híer te vinden!'wie zijn de eerdere winnaars?'
Ronde 1:Tulping
Ronde 2:Asskicker14
Ronde 3:Rockfire
Ronde 4:DaMart - DaMart
'Wat zijn de regels?'
-Om aan te melden: Zoek het actieve aanmeldlijstje, en vul je fok- & wordfeudnaam onderaan in.
-Voor de deadline van het spel: check de het Wordfeud Comptetie document
-Tijdens het spel wordt er verwacht dat je binnen afzienbare tijd een zet doet. Zo niet, dan kan je gediskwalificeerd worden.
-De winnaar van een spel moet bevestigd worden door beiden spelers, foto of iets anders waaraan niet te discussieren valt wie er heeft gewonnen.
Mochten er vragen zijn, dan kunnen deze in dit topic gesteld worden
Veel pret en vooral succes!'Waar vind ik vorige topics?'
Topicreeks: FOK! Wordfeud competitie
Neequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Er zit geen screenshot-functie op je toestel?
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:07 schreef Fogel het volgende:
Ik weet niet of racer en ik het nog af krijgen vandaag. Ik moet zo weer een vliegtuig in en ben rond 2330 pas weer online.
Tussenstand middernacht = eindstand?
ladderquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Siegfried het volgende:
Moet ik me nog ergens opgeven voor de volgende competitie weer? Of wordt er nu overgegaan op zo'n ladder?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:15 schreef Siegfried het volgende:
Moet ik me nog ergens opgeven voor de volgende competitie weer? Of wordt er nu overgegaan op zo'n ladder?
De laddercompetitie is extra: FOK! Wordfeud laddercompetitie #1 Hier blijven we de gewone competitie doenquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ladder?
Wat mij betreft komt er gewoon een volgende ronde, tenzij er wat anders is verzonnen?
Racer aan de beurt.quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?
Nu dus nog 6 tiles en 294-313 Fogel-RacerDKBquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoeveel tiles zijn er nog over? En wat is de stand nu?
6 tiles? Da's toch in 10 minuten gedaan?quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:24 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu dus nog 6 tiles en 294-313 Fogel-RacerDKB
Dus het is spannend, misschien kunnen we het nog afmaken als Fogel land en tijd heeft, we gaan erg gelijk op.
Er liggen er ook nog 7 op m'n plankjequote:Op maandag 3 oktober 2011 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
6 tiles? Da's toch in 10 minuten gedaan?
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:27 schreef Re het volgende:
Ik doe natuurlijk ook weer mee met de volgende ronde
quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:21 schreef D. het volgende:
Ik heb even het vorige topic 'gescand' en de mensen die aangaven mee te willen spelen verzameld.
Sta je er niet bij dan kun je de lijst zelf ff aanvullen
Vooruit, 15 minuten danquote:Op maandag 3 oktober 2011 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Er liggen er ook nog 7 op m'n plankje
In de OP staat een linkje naar de huidige competitie, incl. 'kalender'quote:Op maandag 3 oktober 2011 20:39 schreef BrandX het volgende:
wanneer is deze ronde ongeveer afgelopen? Het zal vast ergens gestaan hebben maar ik heb er dan dus volledig langsheen gelezen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |