Ik weet het wel, maar het is aan Benny om te beslissen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...
Ik moet nog beginnen aan 6.3quote:
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:58 schreef Anoniemos het volgende:
Er is een flinke shift geweest in de woordenlijst. Zeker voor de C een flinke achteruitgang. Eerst waren (oa) cc, cm, cg, cv en wc mogelijk. Hieronder de totale twee-letter woordenlijst. Gesorteerd per letter:
AD AF AH AI AL AM AR AS AT AU
BE BI BO BR
CO
DE DO
EB EG EH EI EL EN ER ES ET EX
FA
GA GE GO
HA HE HI HM HO HU
IA ID IE IK IN IO IS IT
JA JE JU
KA KS KU
LA LI
MA ME MI MU
NA NO NU
OF OH OI OK OM ON OP OS
PA PF PI PO PU
RA RE RI
SA SI
TE TI TU
UH UI UK UP UT UW
VA
WA WE
YO
ZE ZO
Uit de woordenlijst gehaald die wordfeud zelf online gezet heeft:
http://wordfeud.com/dictionaries/
Net. Uurtje geleden gok ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...
Ik had het een goed uur geleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf weer connection errors krijgen nu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Kun jij de lijst updaten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Goede verklaring. Ik heb voordat ik hiermee begon slechts een enkele keer scrabble gespeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, ik speel pas klein maandje WF, vroeger wel veel gescrabbled, maar denk dat het vooral komt omdat ik vroeger veel gepuzzled heb, en als hobby woordenboeken las
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Hmm, in dat zelfde spel kon ik wel ENT leggen voor 4 puntenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijn
Leg de competitie maar even stil.
Ik stuur een invite.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar het is aan Benny om te beslissen.
Voor de voortgang van de competitie moet er misschien een knoop worden doorgehakt... Inmiddels al weer meer dan 19 uur zonder nieuw woord...quote:
Nee, het is een loot die, op een boom bevestigd, daarop vastgroeitquote:
Joah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef Traxilletje het volgende:
Nog iemand interesse in een spelletje?
Je kan wel checken of een woord bestaat op www.opentaal.org/woorddetailsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef MouzurX het volgende:
Heb je niet ergens een lijst met woorden die kunnen/ of een handig online woordenboek?
Is er sinds je laatste bericht nog een woord gespeeld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...
Nee, inmiddels al 21 uur niks meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er sinds je laatste bericht nog een woord gespeeld?
Succes tegen D. in ronde 6.3 dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, inmiddels al 21 uur niks meer
Dan vind ik dat jij door mag. Die voorsprong liegt er ook niet omquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef dudesque het volgende:
ik heb tegen ringbewoner gespeeld maar al 21 uur geen reactie. En ik sta voor PS is gepost.
Dank u heer DaMartquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij door mag. Die voorsprong liegt er ook niet om.
Wie dat soort hulpmiddelen gebruikt wordt gewoon gediskwalificeerd voor de huidige en toekomstige competities wat mij betreft.quote:
QFTquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie dat soort hulpmiddelen gebruikt wordt gewoon gediskwalificeerd voor de huidige en toekomstige competities wat mij betreft.
Ja, ik heb je net uitgenodigd. Vanavond kom ik denk ik alleen niet veel aan spelen toe, maar morgen en overmorgen heb ik genoeg momenten om woorden te leggenquote:
Omdat ze liever 'winnen' dan spelen denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef dudesque het volgende:
dat is echt cheaten. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
ik had keihard tegen je verloren. En ik ga ook verliezen tegen Re ahhahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze liever 'winnen' dan spelen denk ik.
Ik mag aannemen dat iedereen in de competitie meedoet voor de lol
Dat heb je ook echt doorquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie dat soort hulpmiddelen gebruikt wordt gewoon gediskwalificeerd voor de huidige en toekomstige competities wat mij betreft.
Nieuw woordenboek:quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:59 schreef D. het volgende:
Ik vul een woord in wat altijd mocht, maar hij doet het niet meer
Ja, maar ipv woorden toevoegen hebben ze er dus woorden uitgehaaldquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuw woordenboek:
http://wordfeud.com/blog/2011/10/04/updated-dutch-dictionary/
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuw woordenboek:
http://wordfeud.com/blog/2011/10/04/updated-dutch-dictionary/
Nicequote:Een aantal voorbeelden van woorden die gevormd kunnen worden:
geëerd wordt op het speelbord: geeerd
zee-egel wordt op het speelbord: zeeegel
taxi’s wordt op het speelbord: taxis
Mijn telefoon trilde niet, dus ik zat nog op jou te wachtenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:19 schreef D. het volgende:
Ik dacht dat Rockfire de snelle was van het duo Rockfire en Silvanovitch, maar vooralsnog valt het tegen
Accepteer ik nou jouw invite, of jij de mijne?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:22 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Mijn telefoon trilde niet, dus ik zat nog op jou te wachten![]()
Bovendien: 20 minuten is altijd nog korter dan 20 uur
Dat was dus het vorige spelletje ook, maar ik heb echt Dutch staan in mijn dictionairyquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:23 schreef Rockfire het volgende:
Jouw uitnodiging geweigerd omdat je engels had geselecteerd
In het spel kun je dat dus niet zienquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:26 schreef Rockfire het volgende:
Hoe kun je in een spel eigenlijk zien welke taal gebruikt wordt? Ik kon het nergens vinden, maar omdat we toch gelijk stonden qua punten en we allebei pas één woord hadden gespeeld vond ik opnieuw beginnen wel best
Dat is wel stom danquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:28 schreef D. het volgende:
[..]
In het spel kun je dat dus niet zien
En als inviter ook niet
Ja behoorlijkquote:
Als je een nieuw spel start kun je toch de juiste taal selecteren? En als je wordt geinvite zie je in beeld staan welke taal het is. Maar daarna is het dus niet meer zichtbaar...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
En omdat ik kennelijk al 2 keer het verkeerde het gebruikt vrees ik voor het volgende spel
Je selecteert de taal in je instellingen, niet bij het starten van een spel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:34 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als je een nieuw spel start kun je toch de juiste taal selecteren? En als je wordt geinvite zie je in beeld staan welke taal het is. Maar daarna is het dus niet meer zichtbaar...
Eerste ding wat ik kan selecteren als ik een nieuw spel start is Dictionary...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je selecteert de taal in je instellingen, niet bij het starten van een spel.
En idd, bij het ontvangen van een invite zie je het wel, maar da's ook het enige
Da's vreemd, want ik klik op een naam, en dan vraagt ie gelijk of ik wil invitenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:41 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Eerste ding wat ik kan selecteren als ik een nieuw spel start is Dictionary...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitslag was 401 voor mij en 353 voor Pittiequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat was de uitslag dan? Die kan ik zo snel niet terugvinden.
Was een leuk spelletje, en niet alleen omdat ik gewonnen hebquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:07 schreef Rockfire het volgende:
Na het uren wachten op nieuwe woorden in de vorige ronde, nu in 1 uur en 40 minuten een potje tegen D. uitgespeeld
Helaas wel met 487 - 420 verloren
Ik moet tegen de winnaar van julliequote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:21 schreef Re het volgende:
Tegen damart, ben benieuwd, tegen raptorix vervolg is een ramp, waardeloze letters, maar raptorix is ook erg strategisch
lijkt me wel. Ik lig af en toe om mezelf in een deuk. Het ene spelletje haal je telkens mega hoge punten per zet, het andere spelletje kan je nog geen woord of plekje op het veld bedenken al zou men een pistool aan je hoofd zettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze liever 'winnen' dan spelen denk ik.
Ik mag aannemen dat iedereen in de competitie meedoet voor de lol
Geilquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 23:18 schreef Mirjam het volgende:
ik ben wordfeud-maagd, wie wil mijn eerste spel met me spelen?![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
En dat je steeds in mijn nek liep te hijgen vergeef ik je
Als men jou uitnodigt voor een spel, accepteer je die en kan je spelen. Andersom daag je iemand uit door naar New game te gaan (+) en dan op naam zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:40 schreef Mirjam het volgende:
moet ik nog mensen toevoegen of gaat dat vanze;f als men mij toevoegt?
CM mag niet meer, maar HM wel... lekker consequent dusquote:Op woensdag 5 oktober 2011 08:07 schreef Re het volgende:
Meeste 2 letterafkortingen mogen niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |