Ik weet het wel, maar het is aan Benny om te beslissen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...
Ik moet nog beginnen aan 6.3quote:
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 15:58 schreef Anoniemos het volgende:
Er is een flinke shift geweest in de woordenlijst. Zeker voor de C een flinke achteruitgang. Eerst waren (oa) cc, cm, cg, cv en wc mogelijk. Hieronder de totale twee-letter woordenlijst. Gesorteerd per letter:
AD AF AH AI AL AM AR AS AT AU
BE BI BO BR
CO
DE DO
EB EG EH EI EL EN ER ES ET EX
FA
GA GE GO
HA HE HI HM HO HU
IA ID IE IK IN IO IS IT
JA JE JU
KA KS KU
LA LI
MA ME MI MU
NA NO NU
OF OH OI OK OM ON OP OS
PA PF PI PO PU
RA RE RI
SA SI
TE TI TU
UH UI UK UP UT UW
VA
WA WE
YO
ZE ZO
Uit de woordenlijst gehaald die wordfeud zelf online gezet heeft:
http://wordfeud.com/dictionaries/
Net. Uurtje geleden gok ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 16:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer die nieuwe lijst zou zijn ingegaan? Maar vandaag werd MW nog goedgekeurd bij mijn tegenstander...
Ik had het een goed uur geleden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Ik blijf weer connection errors krijgen nu.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Kun jij de lijst updaten?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Goede verklaring. Ik heb voordat ik hiermee begon slechts een enkele keer scrabble gespeeld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Valt mee, ik speel pas klein maandje WF, vroeger wel veel gescrabbled, maar denk dat het vooral komt omdat ik vroeger veel gepuzzled heb, en als hobby woordenboeken las
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 17:24 schreef DaMart het volgende:
Hmm, in dat zelfde spel kon ik wel ENT leggen voor 4 puntenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie dat NU en/of NV geen correcte woorden zijn
Leg de competitie maar even stil.
Ik stuur een invite.quote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 13:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar het is aan Benny om te beslissen.
Voor de voortgang van de competitie moet er misschien een knoop worden doorgehakt... Inmiddels al weer meer dan 19 uur zonder nieuw woord...quote:
Nee, het is een loot die, op een boom bevestigd, daarop vastgroeitquote:
Joah!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:35 schreef Traxilletje het volgende:
Nog iemand interesse in een spelletje?
Je kan wel checken of een woord bestaat op www.opentaal.org/woorddetailsquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:30 schreef MouzurX het volgende:
Heb je niet ergens een lijst met woorden die kunnen/ of een handig online woordenboek?
Is er sinds je laatste bericht nog een woord gespeeld?quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:55 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe gaan we hier nu mee om? Inmiddels is er al weer 13 uur geen woord meer gespeeld en de wedstrijden van ronde 3 horen al bezig te zijn...
Nee, inmiddels al 21 uur niks meerquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er sinds je laatste bericht nog een woord gespeeld?
Succes tegen D. in ronde 6.3 dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:46 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Nee, inmiddels al 21 uur niks meer
Dan vind ik dat jij door mag. Die voorsprong liegt er ook niet omquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:51 schreef dudesque het volgende:
ik heb tegen ringbewoner gespeeld maar al 21 uur geen reactie. En ik sta voor PS is gepost.
Dank u heer DaMartquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan vind ik dat jij door mag. Die voorsprong liegt er ook niet om.
Wie dat soort hulpmiddelen gebruikt wordt gewoon gediskwalificeerd voor de huidige en toekomstige competities wat mij betreft.quote:
QFTquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie dat soort hulpmiddelen gebruikt wordt gewoon gediskwalificeerd voor de huidige en toekomstige competities wat mij betreft.
Ja, ik heb je net uitgenodigd. Vanavond kom ik denk ik alleen niet veel aan spelen toe, maar morgen en overmorgen heb ik genoeg momenten om woorden te leggenquote:
Omdat ze liever 'winnen' dan spelen denk ik.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:56 schreef dudesque het volgende:
dat is echt cheaten. Ik snap niet waarom mensen dat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |