Invite natuurlijk, poules worden gemaakt.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje hè. Als je door iemand geinvite wordt, is het dan altijd iemand die jou bewust kiest? Als in, hoe merk je of je zelf als random speler aan iemand bent aangeboden? Of moet je dan zelf een random speler kiezen, zodat ze elkaar opzoeken?
Snapt iemand wat ik bedoel?.
Je kunt alleen random spelen als je random spelen kiest. Een invite is altijd persoonlijkquote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een vraagje hè. Als je door iemand geinvite wordt, is het dan altijd iemand die jou bewust kiest? Als in, hoe merk je of je zelf als random speler aan iemand bent aangeboden? Of moet je dan zelf een random speler kiezen, zodat ze elkaar opzoeken?
Snapt iemand wat ik bedoel?.
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:52 schreef Mirjam het volgende:
mensen die willen spelen; voeg me maar toe, ik kan wel wat oefening gebruiken zie ik
quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:47 schreef D. het volgende:
Iemand nog een spelletje trouwens?
Ik zie de invite graag tegemoet
Hoe staat het er voor bij jullie?quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:00 schreef DaMart het volgende:
Raar woordenboek... ik mag gewoon 'music' maken terwijl het woordenboek op 'Nederlands' staat.
Het is spannend, en we gaan al het hele potje vrij gelijk op. Maar omdat WF 'music' als correct Nederlands ziet, sta ik nu iets voorquote:
Ik dacht hard genoeg te rennen om de afstand groot genoeg te houdenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 09:42 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Tja, als je me nou niet de hele tijd voor de voeten bleef lopen, had ik je ook niet in je nek hoeven hijgen![]()
En music betekende het einde van het spel, bij een stand van 369-347 in mijn voordeel.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 21:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is spannend, en we gaan al het hele potje vrij gelijk op. Maar omdat WF 'music' als correct Nederlands ziet, sta ik nu iets voor.
Maar de tiles zijn op, dus nu hangt het af van wat we op ons bordje hebben.
Rondje doenquote:Op woensdag 5 oktober 2011 22:51 schreef Joysa het volgende:
60: koekjestrommel1 - koekjestrommel1
61: Joysa - N-ikie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |