abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103232781

Wat is Radio 49?
Tot op het bot voor en door fokkers gemaakt. Op 1 juni 2011 binnen een paar uur uit de grond gestampt en sindsdien gegroeid tot een 24-uurs webstation met deuntjes van Korn tot K3 en van 2 Unlimited tot 2 Pac. De DJs zijn net zo divers als de muziek, dus open die link en verbaas je dagelijks weer. De koffie is bruin en de hits zijn goud! En sinds een paar weken koffie van K&G :7
SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!

En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.

Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!

Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!

Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!

Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.

Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.

Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16

Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.

4.gif\qquad18 november is er een radiomeet\qquad4.gif
zie hiervoor Radio 49 - Meet
pi_103232808
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

en dat sinds sex?
Nee. Dat sinds dat ik de film 'De Advocaat van de Duivel' heb gezien en ik daarvoor een stukje in Job las over God en zijn weddenschap.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_103232844
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 13:59 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zeker, die houding toen snap ik zeker, maar de houding nu: een jodenvrije staat... Die snap ik niet. Dat betekent dat er geen vrijheid mag zijn van godsdienst e.d. Daarbuiten, vergeet niet dat met de komst van de Joden naar het Israël van nu kwamen, er ineens een explosieve groei van de economie was. De infastructuur is verbeterd en ook de huisvesting is beter geworden.
Okee, je woont in een leuk gezellig klein dorpje dat ineens overspoeld wordt met moslims die daar huizen gaan bouwen.
Zou je dan ook niet vinden dat al die moslims op moeten tyfen? Of heb je zoiets van: "Mwah, als het merendeel maar vertrekt, dan mogen er wel een paar blijven, ondanks dat ze niet eerst overlegd hebben of we het wel goed vonden dat ze ineens allemaal huizen in het dorp gingen bouwen."?
pi_103232848
Middag, waar gaat de discussie over?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:02:22 #5
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_103232850
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Nee. Dat sinds dat ik de film 'De Advocaat van de Duivel' heb gezien en ik daarvoor een stukje in Job las over God en zijn weddenschap.
god als metafoor in jezelf is zo vaag. wat vermoed je dat het zou kunnen betekenen?
:')
pi_103232867
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
:W
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:02:59 #7
pi_103232869
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Okee, je woont in een leuk gezellig klein dorpje dat ineens overspoeld wordt met moslims die daar huizen gaan bouwen.
Zou je dan ook niet vinden dat al die moslims op moeten tyfen? Of heb je zoiets van: "Mwah, als het merendeel maar vertrekt, dan mogen er wel een paar blijven, ondanks dat ze niet eerst overlegd hebben of we het wel goed vonden dat ze ineens allemaal huizen in het dorp gingen bouwen."?
Het zal me geen drol uit maken als ze maar niet crimineel zijn, mensen lastig vallen etc.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:03:14 #8
pi_103232874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
israël/geloof/joden
pi_103232878
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Zo'n inzichtsverandering lijkt me persoonlijk gigantisch intens! Je hele wereldbeeld verandert. Misschien ook je ideeën over je leven na de dood, de zin van het leven enz.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:03:27 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103232881
quote:
Geen flauw idee, ik hou me er afzijdig van.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103232885
Ik zit op ameland trouwens, er is hier wi-fi JEEEEEE
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:03:51 #12
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103232897
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Slim.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_103232905
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:03 schreef heloef het volgende:

[..]

zal ik jou dan vertellen dat mijn ex me weer terug wil? En dat ik zo achterlijk ben om haar een tweede kans te geven?
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_103232908
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Het zal me geen drol uit maken als ze maar niet crimineel zijn, mensen lastig vallen etc.
^O^ Cool! Woon je in een flat of een rijtjeshuis? Indien dat laatste, dan weet ik waar ik een huisje kan gaan bouwen als ik wegens financiële problemen mijn huis kwijt zou raken! :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:05:25 #15
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103232940
Of de ego altijd iets slechts is? Hoeft niet altijd, veelal wel. De ego staat meestal garant voor het groene monster, voor dronkenschap en al de vruchten van het vlees. (ego kan je ook het vlees noemen) De Geest staat garant voor de liefde en de vruchten van de Geest.

Bedenk: imperialisme komt voort uit een stuk egoïsme. De wil om jouw geloof, jouw waarheid de ander op te leggen komt voort uit egoïsme. De hardheid van de samenleving tegenwoordig komt voort uit een gebrek aan liefde. De hoge mate van scheiden ligt voor een deel in het gebrek aan liefde. Zo kan ik nog even doorgaan met beschrijven van wat er allemaal misgaat en wat wij als kwaad bestempelen, of ik als kwaad bestempel en wat voortkomt uit een stuk egoïsme of iets wat daar op lijkt.

Leuk voorbeeld is natuurlijk onze relatie (Faye en ik). Ik ben een individuele egoïst en dat gaat nogal eens de mist in bij haar.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:05:30 #16
pi_103232944
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:04 schreef ToT het volgende:

[..]

^O^ Cool! Woon je in een flat of een rijtjeshuis? Indien dat laatste, dan weet ik waar ik een huisje kan gaan bouwen als ik wegens financiële problemen mijn huis kwijt zou raken! :P
Rijtjeshuis, er is hier verder geen ruimte hoor. Of bedoel je mijn tuin, zie mijn reactie op huis -> buurt

maar ToT dit had ik niet van je verwacht ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:05:53 #17
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103232957
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

zal ik jou dan vertellen dat mijn ex me weer terug wil? En dat ik zo achterlijk ben om haar een tweede kans te geven?
Echt tienermeiden. De ene dag willen ze dit, de andere dag dat. :')
Je zou er spontaan homo van worden.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:06:33 #18
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103232978
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:02 schreef ToT het volgende:

[..]

Als ze mij niet lastig vallen heb ik er geen problemen mee.
pi_103232982
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef heloef het volgende:

[..]

Echt tienermeiden. De ene dag willen ze dit, de andere dag dat. :')
Je zou er spontaan homo van worden.
Het had een dag gescheeld of ze kon de pleuris krijgen. Ik ben gewoon nog te verliefd. :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_103232986
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Rijtjeshuis, er is hier verder geen ruimte hoor. Of bedoel je mijn tuin, zie mijn reactie op huis -> buurt

maar ToT dit had ik niet van je verwacht ;(
Yup, je tuin ja! :P
Dan neem ik wel een stel zwervers mee die niet crimineel zijn, en als je gaat protesteren, stuur ik die wel weer weg. ;)

Hehehe en sorry! ;) Kijk, ik zeg ook echt niet dat ik voor de Palestijnen ben, verre van dat, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:07:45 #21
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233002
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:03 schreef ToT het volgende:

[..]

Zo'n inzichtsverandering lijkt me persoonlijk gigantisch intens! Je hele wereldbeeld verandert. Misschien ook je ideeën over je leven na de dood, de zin van het leven enz.
Het hele idee was er al wel, alleen het heeft nu meer vorm gekregen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:08:34 #22
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103233029
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef naatje_1 het volgende:
Of de ego altijd iets slechts is? Hoeft niet altijd, veelal wel. De ego staat meestal garant voor het groene monster, voor dronkenschap en al de vruchten van het vlees. (ego kan je ook het vlees noemen) De Geest staat garant voor de liefde en de vruchten van de Geest.

Bedenk: imperialisme komt voort uit een stuk egoïsme. De wil om jouw geloof, jouw waarheid de ander op te leggen komt voort uit egoïsme. De hardheid van de samenleving tegenwoordig komt voort uit een gebrek aan liefde. De hoge mate van scheiden ligt voor een deel in het gebrek aan liefde. Zo kan ik nog even doorgaan met beschrijven van wat er allemaal misgaat en wat wij als kwaad bestempelen, of ik als kwaad bestempel en wat voortkomt uit een stuk egoïsme of iets wat daar op lijkt.

Leuk voorbeeld is natuurlijk onze relatie (Faye en ik). Ik ben een individuele egoïst en dat gaat nogal eens de mist in bij haar.
Ja, maar net was de tweedeling ego versus rede. En egoïsme, of jezelf centraal stellen, is niet per definitie verkeerd.

Je moet bijvoorbeeld ook van jezelf houden, en je moet ook goed voor jezelf zorgen. Dat is ook egoïsme.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:08:36 #23
pi_103233030
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:05 schreef naatje_1 het volgende:

Ego is naar mijn inzicht alles wat je denkt dat je bent. Alles wat zich uit in verlangen is ego. Ego betekend immers 'ik'.

Grote onzin dus om het als iets 'slechts' te zien. Hoe kun je een ego (ik) zien los van jezelf (groen monster??). Dus iets in jezelf is slecht en doet de slechte dingen voor je? Dat klinkt net zo onlogisch als het bestaan van een satan die je dingen influistert.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:08:49 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233036
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Het had een dag gescheeld of ze kon de pleuris krijgen. Ik ben gewoon nog te verliefd. :')
Ik vrees het ergste voor je eigenlijk. :')
C'est la vie
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:08:56 #25
pi_103233041
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:06 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Als ze mij niet lastig vallen heb ik er geen problemen mee.
Ja mee eens.

Eh wacht huh ik ben het met jou eens :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:09:44 #26
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233060
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, maar net was de tweedeling ego versus rede. En egoïsme, of jezelf centraal stellen, is niet per definitie verkeerd.

Je moet bijvoorbeeld ook van jezelf houden, en je moet ook goed voor jezelf zorgen. Dat is ook egoïsme.
'Heb je naaste lief als jezelf', dus je hebt helemaal gelijk. Als je niet van jezelf houdt, kan je moeilijk van een ander houden en het egoïsme opgeven. Als je begrijpt wat ik bedoel.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:09:48 #27
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103233061
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar ben ik het stiekem wel mee eens :@
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103233076
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ook :'). Eerst maar eens zien of zij ook moeite kan doen. We zien vanzelf wel, keepin' my expectations low
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:10:39 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233093
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Hij moet het zelf weten, maar of het slim is: mwah.
Maar ik snap het wel hij is verliefd.
C'est la vie
pi_103233098
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Ja ik ben dan ook een mongool en weet idd niet of ik er spijt van moet hebben.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_103233113
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

:D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:15 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233118
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Mensen die verliefd zijn, zijn ook mongolen.
C'est la vie
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:20 #33
pi_103233122
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:06 schreef ToT het volgende:

[..]

Yup, je tuin ja! :P
Dan neem ik wel een stel zwervers mee die niet crimineel zijn, en als je gaat protesteren, stuur ik die wel weer weg. ;)

Hehehe en sorry! ;) Kijk, ik zeg ook echt niet dat ik voor de Palestijnen ben, verre van dat, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten. :)
Ja maar die voorbeelden zijn allemaal extreme versies. Als er een hoop mensen in de buurt komen wonen vind ik dat echt niet erg. Ik vind het wel erg dat veel marokkaanse mensen gewoonweg crimineel zijn. En dat komt heus niet door het geloof
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:29 #34
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103233126
quote:

[..]

Mongool niet.
Verliefd wel.

En dat doet rare dingen met een mens.
Ik ben ook nog twee weken bij iemand geweest die vreemd ging dus och.
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:29 #35
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233127
Goede ondertitel VoornaamAchternaam!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:11:45 #36
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103233137
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:09 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

'Heb je naaste lief als jezelf', dus je hebt helemaal gelijk. Als je niet van jezelf houdt, kan je moeilijk van een ander houden en het egoïsme opgeven. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Niet helemaal.

Maar ik ben ook van mening dat men vrijwel alles doet uit een bepaalde vorm van egoïsme. En dat vind ik niet slecht.
Hoogachtend,
Erik.
pi_103233147
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ja origineel :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_103233149
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja mee eens.

Eh wacht huh ik ben het met jou eens :P
Hehehe wacht maar tot het echt een keer zou gebeuren! ;)

Kijk, ik woon in een klein dorpje met een weiland tegenover me. Ik moet er niet aan denken dat daar ineens huizen gebouwd zouden worden.
Als er alleen maar allochtonen zouden komen te wonen zou ik het nog weer wat minder prettig vinden, hoewel ik op zich helemaal geen probleem met allochtonen heb: ik kom veel over de vloer bij mijn Tanzaniaanse buren, heb een relatie met de zus van die buurvrouw gehad en heb met een thaise zitten scharrelen.

Als dat weiland volgebouwd zou worden, zou ik het liefste ook hebben dat ze echt allemaal weer zouden opzouten, en niet dat er nog een paar huisjes achter zouden blijven.

(Overigens heb ik er helemaal geen problemen mee dat in de huizen die hier allemaal te koop staan allochtonen zouden komen wonen, zolang ze maar gewoon netjes zijn.)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:12:08 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233151
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb gewoon een trend ingezet door je ondertitel te jatten.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:12:28 #40
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103233160
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef heloef het volgende:

[..]

}:|
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:12:30 #41
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233161
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Faye eerder was met jatten.
pi_103233164
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja maar die voorbeelden zijn allemaal extreme versies. Als er een hoop mensen in de buurt komen wonen vind ik dat echt niet erg. Ik vind het wel erg dat veel marokkaanse mensen gewoonweg crimineel zijn. En dat komt heus niet door het geloof
Vind je het niet extreem wat er met Israël gebeurd is dan? :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:13:21 #43
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233182
quote:
12s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:12 schreef JJH het volgende:

[..]

}:|
Jullie denken niet rationeel als het om die persoon gaat.
Maakt ook niet uit.

Maar godallejezus wat ben ik blij dat ik het niet ben. :')
C'est la vie
pi_103233188
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb hem dan ook van loef gejat
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:14:00 #45
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103233198
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:13 schreef heloef het volgende:

[..]

Jullie denken niet rationeel als het om die persoon gaat.
Maakt ook niet uit.

Maar godallejezus wat ben ik blij dat ik het niet ben. :')
Totdat je het bent, en het wederzijds is. :Y
pi_103233203
wat zitten er hier veel gefrustreerden dan..
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:14:26 #47
pi_103233211
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Hehehe wacht maar tot het echt een keer zou gebeuren! ;)

Kijk, ik woon in een klein dorpje met een weiland tegenover me. Ik moet er niet aan denken dat daar ineens huizen gebouwd zouden worden.
Als er alleen maar allochtonen zouden komen te wonen zou ik het nog weer wat minder prettig vinden, hoewel ik op zich helemaal geen probleem met allochtonen heb: ik kom veel over de vloer bij mijn Tanzaniaanse buren, heb een relatie met de zus van die buurvrouw gehad en heb met een thaise zitten scharrelen.

Als dat weiland volgebouwd zou worden, zou ik het liefste ook hebben dat ze echt allemaal weer zouden opzouten, en niet dat er nog een paar huisjes achter zouden blijven.

(Overigens heb ik er helemaal geen problemen mee dat in de huizen die hier allemaal te koop staan allochtonen zouden komen wonen, zolang ze maar gewoon netjes zijn.)
Ja en heel Nederland is de afgelopen 100 jaar volgebouwd en 10x zo druk geworden. Dat is dan toch de 'schuld' van de staat?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:14:36 #48
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233215
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef JJH het volgende:

[..]

Totdat je het bent, en het wederzijds is. :Y
Ik vrees al voor dat moment. :')
C'est la vie
pi_103233219
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is dan ook FOK!
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:14:53 #50
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233224
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Niet helemaal.

Maar ik ben ook van mening dat men vrijwel alles doet uit een bepaalde vorm van egoïsme. En dat vind ik niet slecht.
Daarin verschillen wij dan van mening, want als je de ander helpt, om zo een kruisje achter je naam te krijgen in het grote notitieboek van God, dan ben je ook niet goed bezig. Het klopt dat vrijwel alle mensen dingen doen vanuit een vorm van egoïsme, maar dat is het probleem juist: alles. Je moet zorgen dat je niet alles doet om er zelf beter van te worden.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:15:20 #51
pi_103233237
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:12 schreef ToT het volgende:

[..]

Vind je het niet extreem wat er met Israël gebeurd is dan? :)
De achterlijke reacties wel ja. Ik ben enorm wapenhater (buiten games, BAMBAM). Sta er elke dag nog bij stil dat er dingen zijn uitgevonden met als bedoeling iemand dood te schieten, en dat die nog legaal zijn op plekken in de wereld ook ;(
pi_103233251
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Het is dan ook FOK!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:16:07 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233258
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Nah niet echt.
C'est la vie
pi_103233269
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja en heel Nederland is de afgelopen 100 jaar volgebouwd en 10x zo druk geworden. Dat is dan toch de 'schuld' van de staat?
Klopt idd.
Maar dat was een geleidelijk proces, o.a. vanwege immigratie. Diverse mensen hebben wel zitten morren tegen die immigratie, maar feit is dat we de immigranten nodig hebben.
Als alle (1e, 2e en 3e generatie) allochtonen nu ineens zouden vertrekken, dan stort het hele land finaal in.
De Palestijnen hadden de Joden niet nodig.
Okee, ze hebben daar wel een bloeiende economie voor gekregen, maar het werd hen opgedrongen dat ze kwamen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:17:19 #55
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_103233295
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:11 schreef heloef het volgende:

[..]

heuj }:|
oh wacht.. je hebt een punt :@
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:17:52 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233306
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

heuj }:|
oh wacht.. je hebt een punt :@
Natuurlijk heb ik een punt. :7
C'est la vie
pi_103233317
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De achterlijke reacties wel ja. Ik ben enorm wapenhater (buiten games, BAMBAM). Sta er elke dag nog bij stil dat er dingen zijn uitgevonden met als bedoeling iemand dood te schieten, en dat die nog legaal zijn op plekken in de wereld ook ;(
Nee ik bedoel extreem als in het oogpunt van de Palestijnen: er komen ineens vele miljoenen immigranten op hun land wonen, wat in een zeer kort tijdsbestek gebeurde.

Stel dat Nederland wat groter was geweest en iets minder volgebouwd als nu, dan nog zou ik het niet bepaald prettig vinden als vanuit het niets er miljoenen immigranten bij kwamen.
pi_103233323
Kan iemand mij vrouwen uitleggen, ik hou van ze, maar ze zijn moeilijk.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:18:45 #59
pi_103233330
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dan van mening, want als je de ander helpt, om zo een kruisje achter je naam te krijgen in het grote notitieboek van God, dan ben je ook niet goed bezig. Het klopt dat vrijwel alle mensen dingen doen vanuit een vorm van egoïsme, maar dat is het probleem juist: alles. Je moet zorgen dat je niet alles doet om er zelf beter van te worden.
Mwa ik denk dat je dit onderschat. Mensen helpen anderen ook om zichzelf beter te voelen. Als iemand een probleem verteld moet je maar eens kijken hoe veel mensen reageren met 'oh dat heb ik ook', of 'ja dat heb ik meegemaakt ja ik ken het'. Dat is voor hunzelf een bevestiging dat ze hoger staan dan de ander d.m.v. het al te hebben meegemaakt en de oplossing voor handen te hebben.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:19:01 #60
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103233338
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:14 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik zie het echt niet als manier om een streepje voor te krijgen van God, want ik ben lang niet zeker van een goddelijk bestaan.

Maar is het niet zo dat als je niet handelt voor jezelf, dat je uiteindelijk daar toch een beter mens door wordt, en het dus toch een egoïstisch doel dient?

Let wel: ik zeg niet dat al het handelen is om er zelf beter van te worden, of dat je er alleen echt zelf beter van wordt, ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat men niets doet waar uiteindelijk niet ook een voordeel voor hunzelf in zit. Zelfs bij hele altruïstische handelingen.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:19:13 #61
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233347
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt idd.
Maar dat was een geleidelijk proces, o.a. vanwege immigratie. Diverse mensen hebben wel zitten morren tegen die immigratie, maar feit is dat we de immigranten nodig hebben.
Als alle (1e, 2e en 3e generatie) allochtonen nu ineens zouden vertrekken, dan stort het hele land finaal in.
Okee, ze hebben daar wel een bloeiende economie voor gekregen, maar het werd hen opgedrongen dat ze kwamen.
De Indianen hadden de Amerikanen ook niet nodig.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:19:19 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233350
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Regel 1 is: ze zijn niet te begrijpen. Onmogelijk.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:20:35 #63
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233395
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik onderschrijf deze regel. Lees Mannen komen van Mars, Vrouwen van Venus. Moet ik zelf ook nog doen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:20:50 #64
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103233400
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:19 schreef heloef het volgende:

[..]

Wijze woorden van deze jonge man.
Misschien. Ergens. Nooit
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:20:50 #65
pi_103233401
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:16 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt idd.
denk dat het met generatie 3 wel mee zal vallen eigenlijk. criminaliteit zal er wel minder op worden (OMG SINT RACIST HERP DERP) nee het is gewoon eeen feit helaas ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:20:56 #66
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103233404
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet proberen ze te begrijpen, dan ben je al een heel eind. :Y
pi_103233407
zit wel met chips hier te lezen
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:21:41 #68
pi_103233431
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef ToT het volgende:

[..]

Nee ik bedoel extreem als in het oogpunt van de Palestijnen: er komen ineens vele miljoenen immigranten op hun land wonen, wat in een zeer kort tijdsbestek gebeurde.

Stel dat Nederland wat groter was geweest en iets minder volgebouwd als nu, dan nog zou ik het niet bepaald prettig vinden als vanuit het niets er miljoenen immigranten bij kwamen.
Waar moeten die zich in godsnaam huisvesten dan? In Israël konden/kunnen ze toch gewoon een hele hoop buitenwijken neerplempen?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:21:46 #69
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233432
Ben ik weer :W
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
pi_103233437
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:22:05 #71
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233442
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
zit wel met chips hier te lezen
_O- :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:22:19 #72
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103233447
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
:9~
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103233457
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:19 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De Indianen hadden de Amerikanen ook niet nodig.
Klopt helemaal! :) Zelfde situatie! Was hun reactie extreem in verhouding met wat er allemaal gebeurde?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:04 #74
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103233474
Stiff. :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:36 #75
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233490
Mensen :W
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_103233497
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Waar moeten die zich in godsnaam huisvesten dan? In Israël konden/kunnen ze toch gewoon een hele hoop buitenwijken neerplempen?
Nou ik denk dat de Palestijnen liever helemaal niet gehad dat de Joden vanuit Europa daarnaartoe zijn gegaan. Die hadden liever gehad dat ze gewoon bij ons waren gebleven. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:42 #77
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103233499
Mannen zijn ook niet zo eenvoudig te doorgronden hoor :'). Just sayin'.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:43 #78
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233501
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:19 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik zie het echt niet als manier om een streepje voor te krijgen van God, want ik ben lang niet zeker van een goddelijk bestaan.

Maar is het niet zo dat als je niet handelt voor jezelf, dat je uiteindelijk daar toch een beter mens door wordt, en het dus toch een egoïstisch doel dient?

Let wel: ik zeg niet dat al het handelen is om er zelf beter van te worden, of dat je er alleen echt zelf beter van wordt, ik probeer alleen te zeggen dat ik denk dat men niets doet waar uiteindelijk niet ook een voordeel voor hunzelf in zit. Zelfs bij hele altruïstische handelingen.
Men geeft aan het goede doel, omdat dat zo goed is voor hun imago, niet omdat ze werkelijk meeleven met dat goede doel. Je hebt wel gelijk natuurlijk, als men meer geeft, dan wordt men daar beter van, maar dat gebeurd niet bewust omdat ze het zelf willen. Socrates stelt dan ook dat men het 'goede' vaak verruilt voor het 'aangename' en met die stelling ben ik het grondig eens. Het goede is te bereiken via een moeilijke weg, maar is zoveel mooier dan dat aangename. Dat je die moeilijke weg niet wilt bewandelen is gelegen in, in mijn opinie, een stuk egoïsme en zelfbescherming.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:23:57 #79
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233508
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Middag :D :W
pi_103233514
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap mezelf ook niet nu.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:22 #81
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233522
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch makkelijker dan vrouwen.
C'est la vie
pi_103233523
Dago :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:37 #83
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103233527
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Toch makkelijker dan vrouwen.
Dat betwijfel ik.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:44 #84
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103233529
Dago ! :W
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:24:51 #85
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233536
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:22 schreef ToT het volgende:

[..]

Klopt helemaal! :) Zelfde situatie! Was hun reactie extreem in verhouding met wat er allemaal gebeurde?
De indianen handelden normaal. Ze kregen zelfs goud en diamanten. Toen gingen de Amerikanen echter doordraaien (crimineel worden) en daar ging het dus mis. In eerste instantie was er dus niets aan de hand.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:25:07 #86
pi_103233539
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Nou ik denk dat de Palestijnen liever helemaal niet gehad dat de Joden vanuit Europa daarnaartoe zijn gegaan. Die hadden liever gehad dat ze gewoon bij ons waren gebleven. :)
welke idioot heeft dat eigenlijk besloten!?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:25:58 #87
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233577
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
Helleu
C'est la vie
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:26:15 #88
pi_103233584
waar is de discussie naar toe ... :P
pi_103233596
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De indianen handelden normaal. Ze kregen zelfs goud en diamanten. Toen gingen de Amerikanen echter doordraaien (crimineel worden) en daar ging het dus mis. In eerste instantie was er dus niets aan de hand.
Da's waar. :)

Maar wat er voor de Palestijnen ook meetelde was dat het net als voor de Joden ook voor hen een heilig land was vanuit hun geloof. Ik ben benieuwd wat er zou gebeuren als er ineens een zooi Moslims in het Vaticaan gingen wonen! _O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:26:38 #90
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233598
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik.
Ik voel een interessante discussie aankomen.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:26:42 #91
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233601
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar is de discussie naar toe ... :P
Ik denk even koffie halen :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:26:53 #92
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233607
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik snap mezelf ook niet nu.
Ja maar jij denkt niet rationeel.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:27:00 #93
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233612
Wat is de discussie?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_103233616
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me om eerlijk te zijn ook af. het was een gezamenlijk besluit tussen de Europese landen (en Amerika?) en de Joden, maar verder... :?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:27:36 #95
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233645
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

De VN.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:27:43 #96
pi_103233651
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Men geeft aan het goede doel, omdat dat zo goed is voor hun imago, niet omdat ze werkelijk meeleven met dat goede doel. Je hebt wel gelijk natuurlijk, als men meer geeft, dan wordt men daar beter van, maar dat gebeurd niet bewust omdat ze het zelf willen. Socrates stelt dan ook dat men het 'goede' vaak verruilt voor het 'aangename' en met die stelling ben ik het grondig eens. Het goede is te bereiken via een moeilijke weg, maar is zoveel mooier dan dat aangename. Dat je die moeilijke weg niet wilt bewandelen is gelegen in, in mijn opinie, een stuk egoïsme en zelfbescherming.
Imago denk ik niet zo zeer, het is meer voor een gevoel eigenwaarde.

Waarom gaat niemand in op mijn visie op Ego, zeker zo sterk dat niemand er op in durft te gaan :7 :7
pi_103233657
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De VN.
En waarom precies eigenlijk?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:21 #98
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233671
Ik liet een fles rode wijn vallen op m'n werk _O-n in een krat heb 3 kwartier in die lucht rondgehangen, heb er koppijn van :P
pi_103233677
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja maar jij denkt niet rationeel.
Ik geef mensen soberzo te snel een tweede kans...
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:33 #100
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233678
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is de discussie?
Iets met Joden en Palestijnen.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:40 #101
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233684
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef ToT het volgende:

[..]

En waarom precies eigenlijk?
Lees vanaf hier: http://nl.wikipedia.org/w(...)et_nazisme_in_Europa

Pak ik mijn geschiedenis boek er even bij.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:41 #102
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233685
Wanneer kan ik weer plaatjes draaien?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:53 #103
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233691
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik liet een fles rode wijn vallen op m'n werk _O-n in een krat heb 3 kwartier in die lucht rondgehangen, heb er koppijn van :P
_O- :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:56 #104
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233693
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Iets met Joden en Palestijnen.
Ver van m'n bed show :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:28:57 #105
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233694
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik geef mensen soberzo te snel een tweede kans...
Dat komt bekend voor ja. :')
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:29:44 #106
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233716
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Mwa ik denk dat je dit onderschat. Mensen helpen anderen ook om zichzelf beter te voelen. Als iemand een probleem verteld moet je maar eens kijken hoe veel mensen reageren met 'oh dat heb ik ook', of 'ja dat heb ik meegemaakt ja ik ken het'. Dat is voor hunzelf een bevestiging dat ze hoger staan dan de ander d.m.v. het al te hebben meegemaakt en de oplossing voor handen te hebben.
Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik het gevoel had hoger te staan dan een ander bij zo'n situatie.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:30:27 #107
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233735
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer kan ik weer plaatjes draaien?
Volgens mij zit Gup er nu in :)
Zou je even met de Guppie mensen moeten overleggen :D
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:30:59 #108
pi_103233754
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

De VN.
die dachten van, dat vinden ze daar wel chill, een miljoen leuke buren met ander geloof, exotisch.
pi_103233758
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:27 schreef Dagoduck het volgende:
Wat is de discussie?
Iets met joden en palestijnen en of vrouwen moeilijker zijn dan mannen
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:32:00 #110
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233780
IK KREEG WEER EEN MAIL VAN ISMAIL!

_O-

GET BACK TO ME

Good Day,

Compliments of the day to you. By way of introduction, I am Ismail Ibrahim Faraj, Head, Operations at National Commercial Bank Libyan .I would respectfully request that you keep the contents of this mail confidential and respect the integrity of the information you come by as a result of this mail. I have a business proposal which I believe would be of interest to you. It concerns a deceased client SAIF AL-ARAB GADDAFI, See more here:

There is the sum of money he left behind in our Bank: US$ 9,370,000.00 deposited , I alone have the deposit details and they will release the deposit to no one unless I instruct them to do so. I alone know of the existence of this deposit for as far as NCB is concerned, the transaction with our deceased customer concluded when I sent the funds.

Since he is dead and i am the bank manager of this branch. The country is upside down. They are destroying many Branch War every were. I want you to work with me so that we will still this money.

Sorry for my bad English and this matter must be between me and you.

I wait your reply.

Thanks,
Ismail Ibrahim Faraj.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:32:08 #111
pi_103233786
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik heb dat nog nooit gehad, dat ik het gevoel had hoger te staan dan een ander bij zo'n situatie.
Tja jij bent ook een apart figuur dan :P
pi_103233807
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef Dagoduck het volgende:

_O-

GET BACK TO ME

Good Day,

Compliments of the day to you. By way of introduction, I am Ismail Ibrahim Faraj, Head, Operations at National Commercial Bank Libyan .I would respectfully request that you keep the contents of this mail confidential and respect the integrity of the information you come by as a result of this mail. I have a business proposal which I believe would be of interest to you. It concerns a deceased client SAIF AL-ARAB GADDAFI, See more here:

There is the sum of money he left behind in our Bank: US$ 9,370,000.00 deposited , I alone have the deposit details and they will release the deposit to no one unless I instruct them to do so. I alone know of the existence of this deposit for as far as NCB is concerned, the transaction with our deceased customer concluded when I sent the funds.

Since he is dead and i am the bank manager of this branch. The country is upside down. They are destroying many Branch War every were. I want you to work with me so that we will still this money.

I wait your reply.

Thanks,
Ismail Ibrahim Faraj.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:33:14 #113
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233823
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Is al de 3e in 3 dagen!
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:33:29 #114
pi_103233830
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Is al de 3e in 3 dagen!
okeeee wie de fuck is dat :?!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:15 #115
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233868
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

okeeee wie de fuck is dat :?!
Een of andere scammer :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:20 #116
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233873
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:32 schreef Dagoduck het volgende:

_O-

GET BACK TO ME

Good Day,

I wait your reply.

Thanks,
Ismail Ibrahim Faraj.
:P :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:21 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103233874
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Iets met joden en palestijnen en of vrouwen moeilijker zijn dan mannen
Ach vrouwen zijn onbegrijpelijk en irritant.
Kunnen ze ook niks aan doen.
C'est la vie
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:34:56 #118
pi_103233898
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Oké, hoe probeertie geld van je af te troggelen :P
pi_103233905
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:34 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

pi_103233927
Waddefak, ik upload een nieuwe profielfoto op facebook en voordat ik uberhaupt weet of ie klaar is heb ik al een reactie.

VAN EEN FOK!ER :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:36:16 #121
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233956
Jammer, staat niet in mijn geschiedenisboek. Dan staat het in mijn aantekeningen...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:36:20 #122
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103233958
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waddefak, ik upload een nieuwe profielfoto op facebook en voordat ik uberhaupt weet of ie klaar is heb ik al een reactie.

_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:36:33 #123
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_103233971
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

Fijn he, facebook :D
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:36:36 #124
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103233974
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oké, hoe probeertie geld van je af te troggelen :P
Geen idee, ik ga er niet op reageren :')

[Radio 49] #1450 Sonische jeugd. Puur goud.
[Radio 49] #1461 Waar we nog heeeeeeeeeeeeel lang doorgaan
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:37:01 #125
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103233987
quote:

_O-
pi_103234004
En ik heb maar 2 FOK!ers op fb hoor, valt mee
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_103234006
quote:

† In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:38:28 #128
pi_103234034
quote:
Had ook een paar scammails gezien van een fokker, was een arm gezin uit een of ander land die geen kachel hadden en zouden doodvriezen, ze hadden nog 100 euro nodig voor een kachel :')

of die falers op marktplaats die proberen een gratis xbox360 te krijgen voor hun 'zieke' zoon of dochter
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:38:49 #129
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234048
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En ik heb maar 2 FOK!ers op fb hoor, valt mee
Ik heb helemaal geen Facebook :7
pi_103234062
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Had ook een paar scammails gezien van een fokker, was een arm gezin uit een of ander land die geen kachel hadden en zouden doodvriezen, ze hadden nog 100 euro nodig voor een kachel :')

of die falers op marktplaats die proberen een gratis xbox360 te krijgen voor hun 'zieke' zoon of dochter
er zijn vreemde oplichters ja
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:10 #131
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234063
Is een van de volgende personen aanwezig?
Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
pi_103234069
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef Stiffler1988 het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen Facebook :7
Ik kan niet zonder social media :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:26 #133
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234075
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Afklappen die lui :X
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:42 #134
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234087
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Ik kan niet zonder social media :')
:P Ik tot nu toe nog wel
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:46 #135
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103234090
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Nee.
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:39:49 #136
pi_103234092
quote:
Melting!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:15 #137
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234109
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef Stiffler1988 het volgende:

[..]

Afklappen die lui :X
Nee gewoon:

Afschaffen die mensen 14.gif
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:27 #138
pi_103234117
Niet zonder sociale media kunnen!?

Facebook is toch alleen kijken of je reacties heb, ff kijken wat je vrienden posten, meestal niks boeiends. klaar
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:28 #139
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234119
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Melting!
Die is aan het werkkk....
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:38 #140
329736 Knetterkrankjorum
pi_103234126
quote:
ja hoi :W
-insert koosnaampje-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:39 #141
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234127
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:40 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Nee gewoon:

Afschaffen die mensen [ afbeelding ]
Zo kun je het ook stellen :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:50 #142
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234131
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

ja hoi :W
Kan jij guppie uitzetten?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:40:52 #143
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234133
- Ik kan je afhelpen van problemen met je windows PC!
- Ik heb apple...
pi_103234135
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Niet zonder sociale media kunnen!?

Facebook is toch alleen kijken of je reacties heb, ff kijken wat je vrienden posten, meestal niks boeiends. klaar
Facebook is niet het probleem. Maar ik heb ook nog twitter :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:05 #145
pi_103234141
quote:

[..]

Die is aan het werkkk....
die eerste mail, zomaar iemand mailen HEY 9 MILJOEN WIL JE DELEN?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:11 #146
329736 Knetterkrankjorum
pi_103234144
quote:
een dm naar mij sturen werkt vaak :+
als ik niet binnen 5 minuten reageer dan ben ik er niet :+
-insert koosnaampje-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:15 #147
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103234147
Ik vind facebook stom. En ik vind mensen stom die facebook als vervanging van normaal contact zien :').
Hoogachtend,
Erik.
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:35 #148
pi_103234158
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind facebook stom. En ik vind mensen stom die facebook als vervanging van normaal contact zien :').
Die ben ik nog nooit tegengekomen
pi_103234163
quote:
dat laatste klopt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:47 #150
329736 Knetterkrankjorum
pi_103234166
quote:

[..]

Kan jij guppie uitzetten?
mijn naam staat er toch tussen of niet? :')
zet hem om kwart voor uit.
dm ondertussen ff wat je gaat draaien zodat ik het rooster ook kan updaten :+
-insert koosnaampje-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:50 #151
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234167
quote:
Vind jij mensen op FOK! ook stom als ze dit zien als vervanging van normaal contact?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:41:58 #152
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234173
quote:
Dat laatste is ook best triest/ :Y
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:05 #153
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234176
TWITTER, TWITTER

Zingt hij dat nou?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:42:33 #154
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234191
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
TWITTER, TWITTER

Zingt hij dat nou?
:P Lijkt er wel op hè
pi_103234196
Ik ga maar eens genieten van dit goddelijke bubbelbad, daarna misschien de sauna in. top appartement hier op ameland
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:43:07 #156
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234210
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga maar eens genieten van dit goddelijke bubbelbad, daarna misschien de sauna in. top appartement hier op ameland
Geniet er nog even van kerel :W
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:43:30 #157
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234230
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:43:33 #158
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234234
quote:
Goed bezig daar :7
Geniet er van :W
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:44:44 #159
pi_103234272
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:41 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Vind jij mensen op FOK! ook stom als ze dit zien als vervanging van normaal contact?
ahjoh die zijn er nauwlijks
pi_103234287
quote:
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:45:13 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234292
quote:

[..]

Dit is mijn vervanging van normaal contact.
C'est la vie
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:45:20 #162
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103234298
quote:

[..]

Nou, wel als ze er van uit gaan dat ik altijd alles maar lees enzo. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik een afspraak met iemand ging bevestigen via de telefoon en dat die persoon dan zei "maar dat had ik toch op facebook gezegd!"
Of dat je door mensen die je toch wel goed kent of tot je vrienden rekent of je zus is je niet feliciteren en als je dan vraagt of ze wel weten dat je jarig bent dat ze dan zeggen "Oh, k had je al op facebook gefeliciteerd."

Genoeg mensen die te lam zijn om de telefoon even op te pakken nu ze facebook hebben.

Facebook :r.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:26 #163
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234332
Als het goed is ben ik online!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:50 #164
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234340
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Nou, wel als ze er van uit gaan dat ik altijd alles maar lees enzo. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik een afspraak met iemand ging bevestigen via de telefoon en dat die persoon dan zei "maar dat had ik toch op facebook gezegd!"
Of dat je door mensen die je toch wel goed kent of tot je vrienden rekent of je zus is je niet feliciteren en als je dan vraagt of ze wel weten dat je jarig bent dat ze dan zeggen "Oh, k had je al op facebook gefeliciteerd."

Genoeg mensen die te lam zijn om de telefoon even op te pakken nu ze facebook hebben.

Dat is allemaal wel zo idd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:51 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103234341
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik feliciteer alleen maar mensen via Facebook. :')
C'est la vie
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:46:51 #166
pi_103234342
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:46 schreef Dagoduck het volgende:
Bevestigd.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:47:04 #167
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234347
quote:
:Y
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:47:27 #168
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234366
quote:
*O*
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:37 #169
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234394
Lekkere muziekjes. *O*
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:48:49 #170
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234404
Ik zal de stream eens opentrappen. :)
pi_103234412
hai
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:05 #172
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234414
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef JJH het volgende:
^O^
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:08 #173
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234416
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:48 schreef JJH het volgende:
Met beleid, mag ik hopen.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:15 #174
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234421
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
hai
Middag :W
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:25 #175
pi_103234427
geen sigaretten/shag
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:27 #176
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234429
Woow, nummer was kort :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:38 #177
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234435
KLAUS WUNDERLICH
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:39 #178
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234436
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
hai
Heya !

Hoe is het met jou dan ? :W
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103234437
_O_ KABOUTER WESLEY!!!!!!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:45 #180
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234439
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen sigaretten/shag
-O- ;(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:50 #181
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234445
quote:
13s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen sigaretten/shag
Ik ken het :@
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103234448
LOL, ik krijg een scamfactuur. :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:49:59 #183
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234450
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Met beleid, mag ik hopen.
Doet ie het nog?

Dan is het goed gegaan.

En waarom de neuk hoor ik Kabouter Wesley........ :{
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:50:34 #185
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234467
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef JJH het volgende:

[..]

Doet ie het nog?

Dan is het goed gegaan.

Omdat je toch te ruig bezig bent geweest o|O
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:50:35 #186
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234468
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef JJH het volgende:

[..]

Doet ie het nog?

Dan is het goed gegaan.

Je hoort klaus wunderlich met één van zijn symfonieën.
pi_103234481
JJH :W
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:05 #188
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234489
Ik heb alles van klaus.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:09 #189
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234492
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:50 schreef ToT het volgende:
Op een dag.... :P
Einde.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:22 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234501
ISOS6 _O_
pi_103234506
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Einde.
GODMILJAAR!!!! :(
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:32 #192
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234508
Ik hoor nu deadmau5 klopt dat ? :@
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:40 #193
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:51 schreef Insomnium het volgende:
Ik hoor nu deadmau5 klopt dat ? :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:47 #194
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234520
quote:

[..]

_O_
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:51:56 #195
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234525
Moest even alles op orde krijgen vandaar Kabouter Wesley :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:52:09 #196
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234531
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je hoort klaus wunderlich met één van zijn symfonieën.
Ik ken het enkel van Kabouter Wesley. :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:52:26 #197
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234548
quote:
Moest even alles op orde krijgen vandaar Kabouter Wesley :P
:P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:52:34 #198
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234554
Dit nummer is zo geil _O_
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:52:59 #199
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234566
*O*
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103234577
*O* *O* lekker muziek
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:00 #201
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234595
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
*O* *O* lekker muziek
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:16 #202
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234603
Ik moet zeggen dat sinds ik hier naar de radio luister ik veel andere muziek meer ben gaan waarderen.

Zou het nog steeds niet zelf opzetten.
Maar wel lekker om zo naar te luisteren!
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103234613
Fokken in bad
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:37 #204
pi_103234615
Hoe komt het dat deadmaus zo populair is? wat is er speciaal aan zijn muziek wat we nog niet kennen?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:54:56 #205
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234626
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Fokken in bad
:7 Like a boss
pi_103234633
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:54 schreef Insomnium het volgende:
Ik moet zeggen dat sinds ik hier naar de radio luister ik veel andere muziek meer ben gaan waarderen.

Zou het nog steeds niet zelf opzetten.
Maar wel lekker om zo naar te luisteren!
*O* Dubstep bijvoorbeeld!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:15 #207
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234659
Ik gooi tiestos versie er achteraan!
pi_103234664
Ik waardeer muziek uit de 20e eeuw
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:42 #209
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234676
Live van de cd !
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:56:58 #210
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234692
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:22 #211
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234707
quote:
_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:57:26 #212
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234710
quote:
whehe...
pi_103234713
quote:
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:05 #214
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103234742
quote:
Kiek 'm goan!
pi_103234744
quote:
Klopt precies! :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:39 #216
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234766
Oeh yeah *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:58:55 #217
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103234775
*O* *O*
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:19 #218
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234789
Ik doe het volgende nummer van de cd er ook gewoon achteraan :P
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:40 #219
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234799
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik doe het volgende nummer van de cd er ook gewoon achteraan :P
^O^ *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:59:41 #220
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103234801
Zo. Ik ben er helemaal klaar voor O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:04 #221
pi_103234818
eerlijk gezegt klinkt dit wel lekker zo :)
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:10 #222
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_103234824
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
Waarvoor?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:17 #223
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
:D Waarvoor ? :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:00:19 #224
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103234828
Volgens mij werken z'n lifts niet mee.
pi_103234873
*O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:38 #226
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103234906
Ik doe dit nu vanaf de CD, terwijl ik die ook op m'n pc heb staan...

dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:02:56 #227
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234915
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:02 schreef Dagoduck het volgende:

[ afbeelding ]
:P _O-
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:03:03 #228
pi_103234920
quote:

[ afbeelding ]
Je voelt je meer DJ zo :Y
pi_103234944
quote:

[ afbeelding ]
^O^
pi_103234953
Tijd voor een bakkie :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:04:10 #231
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103234965
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Waarvoor?
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:00 schreef Stiffler1988 het volgende:

[..]

:D Waarvoor ? :@
Ga zo naar le boyfriend :7. Dus ik dacht, ik ga me lekker helemaal mooi maken en zo. En dat is gelukt O+.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:04:25 #232
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234978
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een bakkie :7
^O^ :7
Goed plan
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:04:38 #233
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103234988
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:04 schreef Samzz het volgende:

[..]

[..]

Ga zo naar le boyfriend :7. Dus ik dacht, ik ga me lekker helemaal mooi maken en zo. En dat is gelukt O+.
:D *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:05:17 #234
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235009
Ik faal met die overgangen...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:05:29 #235
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235021
Dit nr. is trouwens van ISOS7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:05:51 #236
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_103235035
quote:

[..]

[..]

Leuk! Veel plezier :D
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:06:12 #237
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103235056
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Leuk! Veel plezier :D
Dat lukt wel :D.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:06:13 #238
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235057
quote:

[..]

[..]

Oeh!
Have fun ! ^O^
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:08:59 #239
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103235176
quote:

[..]

[..]

Veel plezier. :*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:09:46 #240
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235212
Wat is dit voor aparte remix :@
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103235227
zo. straks lekker kipkerrie eten :9
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:14 #242
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235234
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:09 schreef Insomnium het volgende:
Wat is dit voor aparte remix :@
YEAH YEAH YEAHS- HEADS WILL ROLL (A-TRAK) REMIX
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:16 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103235236
Thank you, dat gaat wel lukken :D. Straks eerst lekker lezen in de trein O+.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:33 #244
329736 Knetterkrankjorum
pi_103235243
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
zo. straks lekker kipkerrie eten :9
ik ga ff ontbijt fixen denk ik :P
-insert koosnaampje-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:10:40 #245
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235248
Ik wil een nr. draaien maar ben totaal de titel en artiest kwijt :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:11:20 #246
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235273
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

YEAH YEAH YEAHS- HEADS WILL ROLL (A-TRAK) REMIX
Wel vet :D *O*
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103235281
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

8)7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:11:51 #248
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235295
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil een nr. draaien maar ben totaal de titel en artiest kwijt :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:12:12 #249
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235312
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:

[..]

dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:12:48 #250
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235327
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:11 schreef Stiffler1988 het volgende:

[..]

Ze hebben het alleen maar over seks ofzo :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:13:09 #251
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235345
Ik weet m alweer..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:14:09 #252
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235387
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet m alweer..
:D *O*
pi_103235402
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

:') :')
pi_103235405
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:12 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hoi. Seks? :7
pi_103235425
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:14 schreef STING het volgende:

[..]

Hoi. Seks? :7
Waar? :o
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:30 #256
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235438
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Hier thuis & bier.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:36 #257
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235444
quote:

[..]

:9~
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:36 #258
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_103235445
quote:

[..]

In je poes.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:37 #259
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103235446
Niet hier. -O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:15:40 #260
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103235447
quote:

[..]

Ergens op de Wallen ;(?
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:17:02 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103235502
Vanavond weer :9.
pi_103235508
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Hier thuis & bier.
Lucky !
quote:
3s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

In je poes.
Nee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef JJH het volgende:
Niet hier. -O-
Dat ;(
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ergens op de Wallen ;(?
Hoogstwaarschijnlijk :D
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:17:14 #263
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235515
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
:7 ^O^
pi_103235560
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
Heb je de dijkbewaking al ingelicht? :7
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:18:27 #265
329736 Knetterkrankjorum
pi_103235565
3 crackers met kaas :9 ik heb het O+
-insert koosnaampje-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:18:45 #266
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235585
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Lekker heur :9
pi_103235593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
^O^
Ik had een banananananannaana.
Ja dat was het :Y
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:19:13 #268
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103235597
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jingles maken niet mijn ding.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:19:21 #269
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235604
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:17 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

Lucky !
Was het maar waar...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:19:42 #270
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235622
I'm blue jumpstyle *O*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:19:44 #271
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235625
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef naatje_1 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH, jingles maken niet mijn ding.
Hopen dat Luke ze voor je kan maken :D
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:00 #272
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235643
_O- Ik heb een death metal versie van dit nummer :D
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:13 #273
pi_103235648
Jumpstyle :')
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:15 #274
272858 suikertaartje
pi_103235651
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef PriemGirl het volgende:

[..]

^O^
Ik had een banananananannaana.
Ja dat was het :Y
die had ik net ook :Y
nou ja, een andere dan :D
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:29 #275
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235660
_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:38 #276
272858 suikertaartje
pi_103235666
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
I'm blue jumpstyle *O*
dat gaat heul niet over seks :{w
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:46 #277
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235670
Iemand slaat tegen die box aan niet normaal..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:21:05 #278
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235678
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:

[..]

dat gaat heul niet over seks :{w
Draai ik hiernaa, speciaal voor jou O+ :*
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:21:53 #279
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235710
Dit faalt hard...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:22:08 #280
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235715
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef Dagoduck het volgende:
Dit faalt hard...
Best wel :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:22:39 #281
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235742
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:

[..]

Best wel :@
Opgelost...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:22:59 #282
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235757
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:22 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Opgelost...
:7 ^O^
pi_103235760
ik ben er weer !!!! :W

ik ga zo havermoutpap eten *O*
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:23:04 #284
272858 suikertaartje
pi_103235761
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:21 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Draai ik hiernaa, speciaal voor jou O+ :*
Oeh :9~
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:23:29 #285
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235777
FEED THE HORSE mjam mjam
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:00 #286
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103235794
Daar heb je dat kutpaard weer!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:05 #287
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235798
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef sararaats het volgende:
ik ben er weer !!!! :W

ik ga zo havermoutpap eten *O*
:W Middag
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:09 #288
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_103235802
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:23 schreef Dagoduck het volgende:
FEED THE HORSE mjam mjam
FUCK YEAH _O_
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:18 #289
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235811
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef JJH het volgende:
_O-
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:24:46 #290
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235827
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef JJH het volgende:
Kim Tnol.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:25:02 #291
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235834
WTF is dit.

Feed the horse mjam mjam ? :')
Misschien. Ergens. Nooit
pi_103235837
* sararaats geeuwt
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:25:18 #293
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103235845
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:25 schreef Insomnium het volgende:
WTF is dit.

Kende je dees niet? :o
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:25:31 #294
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235853
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:25 schreef Insomnium het volgende:
WTF is dit.

Neuk de kut mmm mmm, i like my girls! = tieten, duhh..
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:12 #295
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235874
Vato Gonzales dames en heren!
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:18 #296
188253 Stiffler1988
The Instrument Of Doom
pi_103235880
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:25 schreef sararaats het volgende:
* sararaats geeuwt
* Stiffler1988 geeft bakkie koffie door c_/
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:19 #297
347865 Insomnium
Flunitrazepam <3
pi_103235881
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Kende je dees niet? :o
Nee :@
Dit is niet mijn genre zeg maar.
Misschien. Ergens. Nooit
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:32 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_103235886
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:18 schreef STING het volgende:

[..]

Heb je de dijkbewaking al ingelicht? :7
Keurig gesms't :7.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:40 #299
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235890
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:26 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Die van mij ook niet, maarja je moet toch wat...
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:26:52 #300
202014 JJH
Knetter. O+
pi_103235901
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 15:26 schreef Insomnium het volgende:

[..]

Nog wel redelijk op de radio gedraait ook, 2 jaar geleden ofzo. :@
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:27:36 #301
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_103235929
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')