SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, zo is Smeg wel jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah toen we hem vertelden dat het een ode is aan het 2e deel van zijn username, kon hij het wel weer waarderen!
Goatse is een plaatjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat filmpje overigens nooit gezien. Mis ik nu iets, als gore dingen liefhebber?
Nee, daar mis je niets aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
Ik heb dat filmpje overigens nooit gezien. Mis ik nu iets, als gore dingen liefhebber?
Ik ook niet.. snap het hele gedoe erom heen ook nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goatse is een plaatjeMaar ik vind het zelf niet heel schokkend.
lemon partyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ook niet.. snap het hele gedoe erom heen ook niet
zo erg is t plaatje helemaal niet.. vind blue waffle goorder
Oh, dat mag ook. Doe eens een linkje, ik ben wel benieuwd nu.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Goatse is een plaatjeMaar ik vind het zelf niet heel schokkend.
Bluewaffle is wel lekker goor jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Maar die is nep, dus al een stuk minder tof, daardoor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Groeten terug, veel plezierquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef SiIk het volgende:
Zo, m'n zus is thuis
Dus ik ga weer gezellig doen hier.
En de groetjes van haar.
Groetjes terug !quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef SiIk het volgende:
Zo, m'n zus is thuis
Dus ik ga weer gezellig doen hier.
En de groetjes van haar.
MIquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bluewaffle is wel lekker goor ja
Regent het daar weinig?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef SiIk het volgende:
Wharharg jaaaa.
Het is gezellig hier, maar het sneeuwt niet.
Nu is de vraag: waarom regent het weinig maar kan het wel veel sneeuwen?
Daar haakte ik al afquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:39 schreef SiIk het volgende:
Wharharg jaaaa.
Het is gezellig hier, maar het sneeuwt niet.
Nu is de vraag: waarom regent het weinig maar kan het wel veel sneeuwen?
Dag zonneschijn in mijn leven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:42 schreef PriemGirl het volgende:
Ja ik ga ook weer................
* PriemGirl schakelt telefoon uit
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het juist woest aantrekkelijk
Het klinkt als een orgasme ja WHARHARG!!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:42 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik vond het juist woest aantrekkelijk
Nou, ik brul niet als een holbewoner hoor, als ik een orgasme hebquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het klinkt als een orgasme ja WHARHARG!!!
Je bent toch niet zon stille he ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik brul niet als een holbewoner hoor, als ik een orgasme heb.
Ik welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik brul niet als een holbewoner hoor, als ik een orgasme heb.
JONGUH MAAK ME GEKquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:45 schreef ValHallen het volgende:
Eerst volgt er een NNGGGHHHH, daarna een WHARHARG en daarna een OOOoooo....
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ze zegt dat dat het ook is
Dat orgasme dus.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:46 schreef SiIk het volgende:
Ze zegt dat dat het ook is
Dat orgasme dus.
quote:
Ik ben alles behalve stil. Maar ik ben geen holbewoner.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bent toch niet zon stille he ?
...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:48 schreef ValHallen het volgende:
Ik ga serieus mijn orgasme trainen nu. Nouja, niet nu nu.
quote:
Je hebt net een live orgasme gemist.quote:
Jammer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve stil. Maar ik ben geen holbewoner.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je hebt net een live orgasme gemist.
[..]
Jammer.
Moet ik blij zijn of ...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Jammer.
EENTJE???quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het was ... apart ..quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:51 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het was ... apart ..
Laten we het daar op houden
quote:
Ik was een beetje overdonderd van het feit dat jij een hete kut hebtquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik was een beetje overdonderd van het feit dat jij een hete kut hebt.
quote:
Kreunen voor knetterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:57 schreef ValHallen het volgende:
Zelden zo hard gelachen om de radio als toen
Was dat die show van Dragems en Webhawk? Ja toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kreunen voor knetterik was fan
Jupsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Was dat die show van Dragems en Webhawk? Ja toch?
niemand reageerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoi ik heb een geheimpje met carooltje hihi
ik in jou hahahahquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh gup moet aan?
of gaat er iemand in ?
ga je op hem schijten terwijl hij slaapt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Even zorgen dat WT niet flauwvalt van de stank.
niet altijdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hou je daar niet van?
Que ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:02 schreef naatje_1 het volgende:
Even zorgen dat WT niet flauwvalt van de stank.
Op gaan zoeken nadat ik baptism draaide?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef Insomnium het volgende:
Crystal Castles maakt echt extreem vage muziek.
crystal castles al heel vaag noemenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef Insomnium het volgende:
Crystal Castles maakt echt extreem vage muziek.
Jazeker!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op gaan zoeken nadat ik baptism draaide?
Als je normaliter alleen metal luistert dan is dit wel even wat anders jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
crystal castles al heel vaag noemen[ afbeelding ]
ahja als ik normalieter vagere muziek luisterquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als je normaliter alleen metal luistert dan is dit wel even wat anders ja
Vind het wel extreem lekkere muziek om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ahja als ik normalieter vagere muziek luister
maar op het moment NL rammelpunk i.v.m. aangestoken door occupy, ga misschien morgen nog ff terug
je draaide baptism én ik miste een oergasme?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Op gaan zoeken nadat ik baptism draaide?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je draaide baptism én ik miste een oergasme?
quote:
mwa de meeste nummers van crystal casltes zijn wel normaal hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Vind het wel extreem lekkere muziek om naar te luisteren.
Maar als ik een slechte dag heb en ik zou dit luisteren dan zou ik gek worden denk ik.
?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Hahaha Sinterklaaskapoentje is de 99%
Jij ook, jij hebt niet eens een truiquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef ValHallen het volgende:
Hahaha Sinterklaaskapoentje is de 99%
Truienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij ook, jij hebt niet eens een trui
Mhm wel lekkere muziekquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mwa de meeste nummers van crystal casltes zijn wel normaal hoor
Middagquote:
Had het verwijderd omdat ik het nog een beetje poserig 8bit wannabe vond... nu ff opnieuw downloaden voor 2e kans na dat liedje van jouquote:
Inderdaad balen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
balenIk had een luistertoets van frans
Altijd gezelligquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
balenIk had een luistertoets van frans
occupy op google in tikken over 9000 nieuws berichtenquote:
0 graden of minder, en geen trui. dat kan toch echt nietquote:
maar kom ik dan op die 99%?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
occupy op google in tikken over 9000 nieuws berichten
als je niet bij de 1% rijksten van de wereld hoort die 99% van het geld bezit... dan welquote:
Dikke jas. Binnen staat de verwarming aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
0 graden of minder, en geen trui. dat kan toch echt niet
Oh je komt natuurlijk nooit buiten.. dat ik dat vergeten wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dikke jas. Binnen staat de verwarming aan.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef Insomnium het volgende:
Even onder de douche springen en mijn ballen schrobben
Ah, zo. Ik weet nl wat occupy is, wilde er zelfs heen, maar wist niet wat je met 99% bedoeldequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je niet bij de 1% rijksten van de wereld hoort die 99% van het geld bezit... dan welmaar daar gai k niet van uit
Ze betalen ook meer belasting dan de 20 armste landen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
3 rijkste families op de aarde hebben meer geld dan de 20 armste landen
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze betalen ook meer belasting dan de 20 armste landen.
ik doe niet aan tegenargumentenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze betalen ook meer belasting dan de 20 armste landen.
Dit is een tegenargument.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik doe niet aan tegenargumenten
dat ze ik niet, maar dat is het grote statement van de dag.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ah, zo. Ik weet nl wat occupy is, wilde er zelfs heen, maar wist niet wat je met 99% bedoelde
ze betalen belasting maar hebben als nog velen miljarden en hebben de wereldpolitiek in handenquote:
omdat ik wat occupy betreft heel vriendloos was, misschien komt het nog, maar vooralsnog niemand gevonden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ze ik niet, maar dat is het grote statement van de dag.
waarom ging je niet?
je gaat ook voor het statement, niet voor je vriendenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik wat occupy betreft heel vriendloos was, misschien komt het nog, maar vooralsnog niemand gevonden.
als het zondag nog in amsterdam is, gaan we toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat ik wat occupy betreft heel vriendloos was, misschien komt het nog, maar vooralsnog niemand gevonden.
Die vele miljarden hebben ze verdient door kneiterhard te werken. Eerlijkheid in de wereld is utopisch, wen er maar aan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze betalen belasting maar hebben als nog velen miljarden en hebben de wereldpolitiek in handen
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als het zondag nog in amsterdam is, gaan we toch?
hoorde van die vriend dat er 100 tenten gedoneert zijn geweest...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
als het zondag nog in amsterdam is, gaan we toch?
Hard werkenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die vele miljarden hebben ze verdient door kneiterhard te werken. Eerlijkheid in de wereld is utopisch, wen er maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
dat ligt aan stephie. en alleen ik mag stephie zeggenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, stephie, wij komen je lastig vallen zondag.
En die familie komt zomaar vanuit het niets aan al die vele miljarden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hard werken!!!
of gewoon rijke zeer machtige famillie hebben
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:52 schreef LXIV het volgende:
Wel tekenend, want niet alleen het OV, maar zowat alles wordt afgebouwd.
Ik kan me de jaren 80 nog goed herinneren. Allerlei paperassen op het gemeentehuis waren gratis, je betaalde immers belasting. Het zwembad was nog open (ook binnen) en kostte een gulden voor een uurtje. Er was geld (subsidie) voor buurtfeesten van gewone Nederlandse mensen. Ieder dorp had nog een bibliotheek en daar kon je gratis lid van worden. Studenten kregen een studiebeurs waarmee je gewoon de studie kon betalen en nog geld over hield ook!, we waren er trots op dat gehandicapten het zo goed hadden. Er was een leger van 350.000 man, zwaar bewapend. Er waren premie-A woningen en iedere moeder kon gewoon thuis blijven om voor de kinderen te zorgen.
Nu is dat allemaal verdwenen, en straks wordt het OV dus ook helemaal afgebouwd. Nu vind ik dat in principe prima, want als liberaal ben ik tegen allerlei subsidies e.d. Maar wat ik wel vreemd vind: De belastingen zijn ondertussen met geen cent verlaagd! Sterker nog, we betalen veel en veel meer, doordat ook de vrouwen nu belasting betalen, veel aftrekposten zijn vervallen en er meer gewerkt wordt.
Kortom: er komt meer binnen als ooit tevoren en er wordt geen cent meer aan de burger teruggegeven. WAAR BLIJFT AL HET GELD DAN??
Niet weten wie het geld in handen heeft in de wereld en geloven in kapitalismequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En die familie komt zomaar vanuit het niets aan al die vele miljarden?
sinds wanneer bestaan er monopoly's op woorden?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat ligt aan stephie. en alleen ik mag stephie zeggen
In hongerstaking zekerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:20 schreef ValHallen het volgende:
Sowieso, gaan protesteren in een eerstewereldland_! Dan heb je het echt niet begrepen. First World Problems
Ga lekker posten in TRUquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Niet weten wie het geld in handen heeft in de wereld en geloven in kapitalisme
Wat ik me afvraag: waar komen de staatsschulden vandaan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind het veel belachelijker wat de overheid nu doet.
[..]
sinds wordfeud geen scrabble heetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds wanneer bestaan er monopoly's op woorden?
BNW actually!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga lekker posten in TRUGeef jij al je geld aan de arme sloebers? Ben jij solidair met ze?
Denken dat TRU over geldzaken gaatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ga lekker posten in TRUGeef jij al je geld aan de arme sloebers? Ben jij solidair met ze?
Hongerstaking is zo treurig. Je bereikt er geen drol mee. Maar laten we nog wat extra miljarden in Afrika pompen, dat heeft de laatste jaren zo goed geholpen!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In hongerstaking zeker
Heb de New York timer gezien, ging 5000$ omhoog per seconde.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: waar komen de staatsschulden vandaan?
Er schijnt ergens een timer te zijn waarmee je per seconde kunt zien met hoeveel onze staatsschuld verder stijgt.
Bij welke landen hebben we schulden, en waarom?
Denken dat geld alles oplostquote:Op
dinsdag 18 oktober 2011 13:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hongerstaking is zo treurig. Je bereikt er geen drol mee. Maar laten we nog wat extra miljarden in Afrika pompen, dat heeft de laatste jaren zo goed geholpen!
Klaar ?quote:
Bewust arm gehouden? Vertel!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denken dat geld alles oplost
Denken dat een bewustzijnsverandering ons niet laat in zien dat geld geven kansloos is
Denken dat Afrika niet bewust arm wordt gehouden
Pfff ik lees óveral shit over de demonstratie, wat is dat voor onzin dat het door de pers verkleind werdquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef ToT het volgende:
Sommige TRU'ers en BNW'ers denken trouwens dat er nu een wereldrevolutie gaande is met die occupy-bijeenkomsten en dat de intensiteit van die bezettingen door de pers helemaal verkleind wordt tot wat simpele protestjes, ook die in Amsterdam enzo.
Een land mag een schuld hebben, omdat een overheid kan investeren. Als je een weg aan wilt leggen en je weet dat je belasting kan innen om die weg aan te leggen, kan je die weg alvast neerleggen met het geld wat je via staatsobligaties ontvangt.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: waar komen de staatsschulden vandaan?
Er schijnt ergens een timer te zijn waarmee je per seconde kunt zien met hoeveel onze staatsschuld verder stijgt.
Bij welke landen hebben we schulden, en waarom?
illuminati allesquote:
Mja ik kreeg gisteren een berichtje van iemand die zei dat je de occupy-demonstraties op youtube moet volgen, omdat DAAR het ECHTE verhaal te zien is, en hoe extreem de boel wordt neergeslagen enzo.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pfff ik lees óveral shit over de demonstratie, wat is dat voor onzin dat het door de pers verkleind werd
En het was ook niet zo heel groot in Amsterdam, meer dan 1500 man past er niet eens op die plek
Naïef. Geld is altijd de oplossing gebleken. Hard maar waar. En Afrika wordt inderdaad bewust arm gehouden, daarom geen geld meer naar dat continent. Laat ze het daar zelf maar eens oplossen, is veel eerlijker.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Denken dat geld alles oplost
Denken dat een bewustzijnsverandering ons niet laat in zien dat geld geven kansloos is
Denken dat Afrika niet bewust arm wordt gehouden
komende januari weer de nationale iqtestquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb een iq test gedaan.
Uitslag
Je had 9 van de 10 vragen goed.
Dat duidt op een IQ van 125 of meer. Dat komt overeen met een universitair, academisch opleidingsniveau. Je hoeft je in principe geen zorgen te maken dat je heel laag gaat scoren op een uitgebreide IQ test.
Let op
Op basis van deze 10 vragen kan je geen betekenisvolle indicatie krijgen over je IQ. Daarvoor is deze IQ test te kort. Voor een echte IQ score zul je een test van minimaal 30 vragen moeten doen, die een normgroep heeft waarmee je vergeleken wilt worden en die het liefst recent genormeerd is. Oude tests geven doorgaans vrij hoge en vertekende scores.
Je echte IQ kan je meten met de professionele IQ test van 123test. Hiervoor wordt wel een vergoeding gevraagd.
dat is leuk!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
komende januari weer de nationale iqtest
Nouja de pers wil feiten weten wat er gebeurd, waarom men protesteert, hoe lang enz. feiten dus. Het was daar serieus niet meer dan 1000/1500 man en wat ik in alle nieuwsberichten lees klopt gewoon.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja ik kreeg gisteren een berichtje van iemand die zei dat je de occupy-demonstraties op youtube moet volgen, omdat DAAR het ECHTE verhaal te zien is, en hoe extreem de boel wordt neergeslagen enzo.
Ah ja, obligaties idd.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een land mag een schuld hebben, omdat een overheid kan investeren. Als je een weg aan wilt leggen en je weet dat je belasting kan innen om die weg aan te leggen, kan je die weg alvast neerleggen met het geld wat je via staatsobligaties ontvangt.
Staatsobligaties zijn niet perse schulden bij 'landen', je hebt schulden als overheid bij verschillende individuen. Jij zou eventueel ook een stukje staatsschuld in handen kunnen krijgen als je wilt. Hoe stabieler een land is, hoe zekerder je bent dat je je geld terugkrijgt als individu, hoe meer vraag er is naar de obligaties van een bepaald land. Vandaar dat een land als Nederland meer staatsschuld mag hebben dan een minder rijk land.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef Samzz het volgende:
Mijn paard. Ik zet 'm naar buiten, begint ie als een gek te rennen en te bokken. Samzz onder de modder
.
Schatje is het.
Niburuquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja de pers wil feiten weten wat er gebeurd, waarom men protesteert, hoe lang enz. feiten dus. Het was daar serieus niet meer dan 1000/1500 man en wat ik in alle nieuwsberichten lees klopt gewoon.
ik hou niet van die instelling dat 'de media' het weer gedaan heeft. ONZIN. vooral bij Niburu zijn ze daar goed in
Ach, ideeën zijn de waarheid zolang het maar niet in de pers komt te staan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nouja de pers wil feiten weten wat er gebeurd, waarom men protesteert, hoe lang enz. feiten dus. Het was daar serieus niet meer dan 1000/1500 man en wat ik in alle nieuwsberichten lees klopt gewoon.
ik hou niet van die instelling dat 'de media' het weer gedaan heeft. ONZIN. vooral bij Niburu zijn ze daar goed in
Slimme zet.quote:
Zag tquote:
klopt, maar het wordt zovaaak gezegt 'media did it'. Vooral als het gaat marokkanen gedoequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niburu___!
Neemt niet weg dat de media weldegelijk veel macht heeft.
Ontkennen dat de media macht heeft is ook gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niburu___!
Neemt niet weg dat de media weldegelijk veel macht heeft.
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
koeman zelf was het hé die opstaoppte
ontkent niemand ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ontkennen dat de media macht heeft is ook gewoon dom.
Vanavond Dinamo - Ajaxquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Daarom zeg ik: slimme zet.
Aan het slapen schat.quote:
Ik zeg dan ook niet dat iemand het ontkend.quote:
Die moeten we gewoon winnen.quote:
Grootste zwakte van deze groep. Maar je moet de groep ook niet over één kam scheren hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, ideeën zijn de waarheid zolang het maar niet in de pers komt te staan.
Besteedt de pers er WEL aandacht aan en worden de verhalen van die believers bevestigd, dan is het hele verhaal fake en een rookgordijn om de waarheid te verhullen.
0-3quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Die moeten we gewoon winnen.
Maar dan moeten ze godverdomme deze keer wel 90 minuten in plaats van 45 minuten er vol tegen aan.
NIEMAND OP DE HELE WERELDquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat iemand het ontkend.
Met Theo op 10 en de instelling van de tweede helft tegen AZ, gaat dat lukken.quote:
Die bodemloze put van Griekenland snap ik ook totaal nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, obligaties idd.
Dus Nederland wordt arm doordat de inwoners geld aan het land uitlenen om daar voorzieningen mee te kopen om het land mee op te bouwen?
(En om in die bodemloze put van Griekenland te flikkeren!)
Tjah het is maar net hoe je een verhaal belicht en welke woordkeuze je gebruikt om zo het volk te manipuleren.quote:
Jaloers maken?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
lullo, ik moet je jaloers maken en teleurstellen
Ah, je bent dus pro Palestinaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah het is maar net hoe je een verhaal belicht en welke woordkeuze je gebruikt om zo het volk te manipuleren.
Palestijnen doden een paar Israëliërs, en het wordt een "moord" of "aanslag" genoemd.
Israël doodt een aantal Palestijnen, en het is ineens een "vergeldingsactie".
Whehehe zo kun je het ook zien ja!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die bodemloze put van Griekenland snap ik ook totaal nietMaar, wat bedoel je? Nederland wordt arm? Als je als individu een obligatie neemt, dan krijg je na 10 jaar sowieso dat geld terug met rente. Als je daarna van dat geld wat gaat kopen, moet je daar weer belasting over betalen.
Stel:
je leent 1000 uit aan de overheid tegen 2,5% rente over 10 jaar.
1025 over 10 jaar.
Dan ga je iets kopen tegen 19% BTW
1025 (119%), - 861 (100%)= 164
Kortom: de staat betaald jou 25 en krijgt er 164 voor terug...
Gisteren op tegenlicht ging het over Israël. Ga ik vanavond terugkijken, denk ik.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Tjah het is maar net hoe je een verhaal belicht en welke woordkeuze je gebruikt om zo het volk te manipuleren.
Palestijnen doden een paar Israëliërs, en het wordt een "moord" of "aanslag" genoemd.
en dan Feyenoord op bezoek. Ik hoop een 4-0.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Met Theo op 10 en de instelling van de tweede helft tegen AZ, gaat dat lukken.
Doe niet zo retarded.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NIEMAND OP DE HELE WERELD?
dat ben ik wel met je eensquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:
Doe eens normaal manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
snorrie [ afbeelding ]
al die commotie om die zin vond ik zo matig... boeiendquote:
Tsjonge jongequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
al die commotie om die zin vond ik zo matig... boeiend
En dat allemaal omgeloofquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet wel de nuance toelaten heh, het is fucking weird om een staat te eisen die judenfrei moet worden. De Joden stonden in eerste instantie tolerant tegenover de Palestijnen.
Ik nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar waar ik me wel aan irriteer is al dat afgeven op de rijksten van deze wereld.
because that would be.. us!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef ValHallen het volgende:
Maar waar ik me wel aan irriteer is al dat afgeven op de rijksten van deze wereld.
Maar uhmmm.....hoe komt Israël aan dat land?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
Je moet wel de nuance toelaten heh, het is fucking weird om een staat te eisen die judenfrei moet worden. De Joden stonden in eerste instantie tolerant tegenover de Palestijnen.
Wat? Die staat Israël? Dat is helemaal niet om geloof, ken je geschiedenis. Het was de westerse wereld die bedacht om al die joden maar een eigen staat te geven, zodat een WOII situatie niet nog eens zou ontstaan, was helemaal geen geloof bij betrokken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En dat allemaal omgeloof
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
De huisbaas kwam onverwacht langs. nou ja, wel aangekondigd, maar ik was het vergeten. Steeds ie ineens zijn hoofd om de deur. Schrok me helemaal lam, ik was gewoon muziek aan het luisteren (godzijdank!).
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar uhmmm.....hoe komt Israël aan dat land?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat? Die staat Israël? Dat is helemaal niet om geloof, ken je geschiedenis. Het was de westerse wereld die bedacht om al die joden maar een eigen staat te geven, zodat een WOII situatie niet nog eens zou ontstaan, was helemaal geen geloof bij betrokken.
'de joden'quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat? Die staat Israël? Dat is helemaal niet om geloof, ken je geschiedenis. Het was de westerse wereld die bedacht om al die joden maar een eigen staat te geven, zodat een WOII situatie niet nog eens zou ontstaan, was helemaal geen geloof bij betrokken.
Okee, maar was dat stuk land wat nu Israël genoemd wordt helemaal onbewoond voordat Israël gevestigd werd?quote:
Joden hebben niets met geloof te makenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'de joden'
geloof [ afbeelding ]
Door de muziek had ik de bel niet gehoord. En toen is ie de sleutel maar gaan halen, thuis.quote:
Nederlanders die zich bekeren tot het Jodendom ook?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Joden hebben niets met geloof te makenEen Jood is een bepaald ras.
Owww okee dan!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Door de muziek had ik de bel niet gehoord. En toen is ie de sleutel maar gaan halen, thuis.
'De joden' geloven dit en dat, je bent een jood als je moeder het ook was.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het joodse volk en het Jodendom.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
'de joden'
geloof [ afbeelding ]
Dat is nog best lastig...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlanders die zich bekeren tot het Jodendom ook?
Toelichtingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het joodse volk en het Jodendom.
Nee, er woonden enkele Palestijnen en toen de Westerse wereld had bedacht om de Joden daar te dumpen werd er niet vanuit gegaan dat daar zoveel herrie door werd geschopt. De Joden, zoals ik al zei, stonden tolerant tegenover deze Palestijnen immers, dus waarom zou er een probleem komen? Toen werden de palestijnen echter boos dat hun aardsvijanden daar kwamen wonen, volgens hun en toen kwam er oorlog.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, maar was dat stuk land wat nu Israël genoemd wordt helemaal onbewoond voordat Israël gevestigd werd?
daar scheer je veel mensen over 1 kamquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je de palestijnen 'de moslims' kunnen noemen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er woonden enkele Palestijnen en toen de Westerse wereld had bedacht om de Joden daar te dumpen werd er niet vanuit gegaan dat daar zoveel herrie door werd geschopt. De Joden, zoals ik al zei, stonden tolerant tegenover deze Palestijnen immers, dus waarom zou er een probleem komen? Toen werden de palestijnen echter boos dat hun aardsvijanden daar kwamen wonen, volgens hun en toen kwam er oorlog.
Hoe kun je nou een jood zijn zonder het geloof aan te hangen ?!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lijkt me toch simpel? Joden die in Israel leven maar niet gelovig zijn?
Dus zoiets van dat er een stel vreemden ineens zonder overleg jouw huis in geschopt worden om daar te komen wonen, en die het niet erg vinden dat jij ook nog in dat huis zit?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, er woonden enkele Palestijnen en toen de Westerse wereld had bedacht om de Joden daar te dumpen werd er niet vanuit gegaan dat daar zoveel herrie door werd geschopt. De Joden, zoals ik al zei, stonden tolerant tegenover deze Palestijnen immers, dus waarom zou er een probleem komen? Toen werden de palestijnen echter boos dat hun aardsvijanden daar kwamen wonen, volgens hun en toen kwam er oorlog.
Atheïstische Joden FTW!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een jood zijn zonder het geloof aan te hangen ?!
hier heb ik nou nog nooit van gehoordquote:
Door uit Israel te komen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een jood zijn zonder het geloof aan te hangen ?!
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hier heb ik nou nog nooit van gehoord!!!!!
Je kan met behulp van het DNA nagaan dat de bewoners van het huidige Israël (palestijn of jood) heel veel overeenkomsten hebben met elkaar. De Palestijnen staan qua DNA zelfs het dichtste bij dat DNA van de Joden 2000 jaar geleden. Hoe komt dat? Diaspora: Joodse volk heeft zich vermengd onder alle landstreken en het DNA is verzwakt.quote:
En dan moet je voorstellen dat dat huis een villa is met 50 kamers en dan zit je daar in je eentje en dan komen er inderdaad een stel vreemden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus zoiets van dat er een stel vreemden ineens zonder overleg jouw huis in geschopt worden om daar te komen wonen, en die het niet erg vinden dat jij ook nog in dat huis zit?
Zou het niet kunnen zijn dat dat volk als verzamelnaam de naam van hun geloof hebben gekregen? Je kunt het Joodse ras niet los zien van hun geloof.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan met behulp van het DNA nagaan dat de bewoners van het huidige Israël (palestijn of jood) heel veel overeenkomsten hebben met elkaar. De Palestijnen staan qua DNA zelfs het dichtste bij dat DNA van de Joden 2000 jaar geleden. Hoe komt dat? Diaspora: Joodse volk heeft zich vermengd onder alle landstreken en het DNA is verzwakt.
Bedenk ook dat volgens sommige historici de bijbel bij elkaar is geraapt om een vorm te geven aan het Joodse volk.
ja maar hoe kan 'het joodse volk' nou bestaan uit mensen die niet de geloofsovertuiging delen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan met behulp van het DNA nagaan dat de bewoners van het huidige Israël (palestijn of jood) heel veel overeenkomsten hebben met elkaar. De Palestijnen staan qua DNA zelfs het dichtste bij dat DNA van de Joden 2000 jaar geleden. Hoe komt dat? Diaspora: Joodse volk heeft zich vermengd onder alle landstreken en het DNA is verzwakt.
Bedenk ook dat volgens sommige historici de bijbel bij elkaar is geraapt om een vorm te geven aan het Joodse volk.
Tja ik zou vet pissig zijn! Het is verdorie MIJN huis. Ik wil niet ineens omringd zijn door vreemden en zo mijn vrijheid en privacy daarin kwijt zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dan moet je voorstellen dat dat huis een villa is met 50 kamers en dan zit je daar in je eentje en dan komen er inderdaad een stel vreemden.
In de warquote:Jood kan zijn:
een lid van het volk der Joden (men schrijft Jood dan met een hoofdletter)
een joodsgelovige (men schrijft jood dan met een kleine letter)
ze wonen in je BUURT, niet in je huisquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik zou vet pissig zijn! Het is verdorie MIJN huis. Ik wil niet ineens omringd zijn door vreemden en zo mijn vrijheid en privacy daarin kwijt zijn.
quote:
dus ale mensen die 3000 jaar in israel woonden waren automatisch 'het joodse volk', later kwam dat geloof pasquote:
Okee okee.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze wonen in je BUURT, niet in je huis
Dat klopt en dat is ook logisch. De Joden waren in eerste instantie, volgens die historici, even polytheïstisch als anderen. Toen kwam daar ineens een Joodse heerser Juda (oid), die het wel goed vond om dat volk één geschiedenis te geven. Gevolg is de bijbel. Niet de hele bijbel, want door de bijbel heen zie je ook dat het Juda tijd kostte om de Joden één God te laten dienen. Voor meer informatie hierover moet je naar ATON (user) gaan.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat dat volk als verzamelnaam de naam van hun geloof hebben gekregen? Je kunt het Joodse ras niet los zien van hun geloof.
Klinkt als Nederlandquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee.
Hm, ander voorbeeldje: je woont lekker in een hutje op de hei, minding your own goddamn business, being happy with yourself.
Ineens komen er busladingen vol met moslims die allemaal flats en huizen om je huisje heen gaan bouwen.
Zou je dan niet pissig zijn?
Je weet dit en geloofd alsnog in dit stukje haatverheerlijking van het eerste testament=quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt en dat is ook logisch. De Joden waren in eerste instantie, volgens die historici, even polytheïstisch als anderen. Toen kwam daar ineens een Joodse heerser Juda (oid), die het wel goed vond om dat volk één geschiedenis te geven. Gevolg is de bijbel. Niet de hele bijbel, want door de bijbel heen zie je ook dat het Juda tijd kostte om de Joden één God te laten dienen. Voor meer informatie hierover moet je naar ATON (user) gaan.
Dat weet ik niet precies, maar feit blijft dat ze ineens overspoeld werden met allochtonen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Klinkt als Nederland![]()
Maargoed, net zo goed een slecht voorbeeld, woonden ze daar extreem relaxt en in de natuur enzo en kwam 'het joodse volk' daar alles industrialiseren?
Je hebt helemaal gelijk, wij worden immers ook pissig op die marokkanen, maar je moet de schuld niet bij de joden of de Palestijnen leggen, maar bij ons. Wij hadden bedacht om die Joden maar eens een eigen staat te geven.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee okee.
Hm, ander voorbeeldje: je woont lekker in een hutje op de hei, minding your own goddamn business, being happy with yourself.
Ineens komen er busladingen vol met moslims die allemaal flats en huizen om je huisje heen gaan bouwen.
Zou je dan niet pissig zijn?
En dan zou jij gaan haten? van haat komt al het ongeluk van de wereldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat weet ik niet precies, maar feit blijft dat ze ineens overspoeld werden met allochtonen.
Okee, maar snap je de houding van de Palestijnen wel?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, wij worden immers ook pissig op die marokkanen, maar je moet de schuld niet bij de joden of de Palestijnen leggen, maar bij ons. Wij hadden bedacht om die Joden maar eens een eigen staat te geven.
Vandaar 9/11quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, wij worden immers ook pissig op die marokkanen, maar je moet de schuld niet bij de joden of de Palestijnen leggen, maar bij ons. Wij hadden bedacht om die Joden maar eens een eigen staat te geven.
stomquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef gewoonfaye het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-via-internet.dhtml
juist
Ik zie de bijbel dan ook niet als een historisch boek, want het blijft een aardig stukje tekst met heel veel wijsheid. Ik ben er nog steeds niet uit of ik God nu moet zien als iets wat in mijzelf zit. Dat is de nieuwste theorie die ik aanhang. Dat God de rede is en dat Satan de ego is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je weet dit en geloofd alsnog in dit stukje haatverheerlijking van het eerste testament=
Zeg Naatje, credits aan mijn adres?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef Insomnium het volgende:
Naatje bedankt man![]()
Zit nu al een hele tijd alleen maar muziek van Crystal Castles te luisteren![]()
Daar betaal je dan belasting voor.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:55 schreef gewoonfaye het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)n-via-internet.dhtml
juist
en dat sinds sex?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie de bijbel dan ook niet als een historisch boek, want het blijft een aardig stukje tekst met heel veel wijsheid. Ik ben er nog steeds niet uit of ik God nu moet zien als iets wat in mijzelf zit. Dat is de nieuwste theorie die ik aanhang. Dat God de rede is en dat Satan de ego is.
Dus ik moet eigenlijk jou bedanken ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Zeg Naatje, credits aan mijn adres?
Is je ego dan altijd iets slechts?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zie de bijbel dan ook niet als een historisch boek, want het blijft een aardig stukje tekst met heel veel wijsheid. Ik ben er nog steeds niet uit of ik God nu moet zien als iets wat in mijzelf zit. Dat is de nieuwste theorie die ik aanhang. Dat God de rede is en dat Satan de ego is.
ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus ik moet eigenlijk jou bedanken ?
Zeker, die houding toen snap ik zeker, maar de houding nu: een jodenvrije staat... Die snap ik niet. Dat betekent dat er geen vrijheid mag zijn van godsdienst e.d. Daarbuiten, vergeet niet dat met de komst van de Joden naar het Israël van nu kwamen, er ineens een explosieve groei van de economie was. De infastructuur is verbeterd en ook de huisvesting is beter geworden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, maar snap je de houding van de Palestijnen wel?
Natuurlijk niet, zie het als iets noch slecht noch goed. Plotseling kun je een stuk helderder denken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is je ego dan altijd iets slechts?
Ja.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:58 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dus ik moet eigenlijk jou bedanken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |