Ik ben benieuwdquote:TELEVIZIERRINGgenomineerden:
The Voice of Holland (RTL 4)
Voetbal International (RTL 7)
Wie is de Mol? (AVRO)
TeleviziermanGenomineerden:
Jeroen van Koningsbrugge (RTL 4/VPRO)
Johan Derksen (RTL 7)
Johnny de Mol (Veronica)
TelevizierVrouwGenomineerden:
Wendy van Dijk (RTL 4)
Chantal Janzen (AVRO/RTL 4)
Linda de Mol (RTL 4)
GoudenStuiverGenomineerden:
Het Klokhuis (NTR)
Sinterklaasjournaal (NTR)
Taarten van Abel (VPRO)
TalentvhJaarGenomineerden:
Erik Dijkstra (VARA)
Rámon Verkoeijen (BNN)
Guus Meeuwis (RTL 4)
ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Sirolf het volgende:
En toch vond ik Chantal nu al grappiger.
+1quote:
zal nog wel veranderen, ging vorig jaar zo ook zo ontzetten heen en weer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Via http://live.avro.nl/#stand kan je ook live de online stemmen volgen. Vooral opvallen veel stemmen voor VI, en opvallend weinig voor TVOH!
Klopt, vooral aangezien er nu nog maar relatief weinig stemmen zijn uitgebracht schommelt het nog behoorlijk. Gaat later vanavond wel wat meer stabiliseren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
zal nog wel veranderen, ging vorig jaar zo ook zo ontzetten heen en weer?
Zeker een non-default browser (Opera mini/mobile)? Dat werkt niet idd, met default browser meestal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef alors het volgende:
'Helaas
Uw device wordt niet ondersteund.'
wtf
VOH en VI gaan nog hun kijkers aansporen om te stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, vooral aangezien er nu nog maar relatief weinig stemmen zijn uitgebracht schommelt het nog behoorlijk. Gaat later vanavond wel wat meer stabiliseren.
zou kunnen, ik had de andere al opgestart, zal eens kijken of dat wel kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker een non-default browser (Opera mini/mobile)? Dat werkt niet idd, met default browser meestal wel.
True, dat is al jarenlang het probleem van WIDM.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
VOH en VI gaan nog hun kijkers aansporen om te stemmen.
Ik weet niet hoor, maar.. doe maar nietquote:This application will be able to:
Read Tweets from your timeline.
See who you follow, and follow new people.
Update your profile.
Post Tweets for you.
Dat kan je daarna toch meteen uitzetten bij de applicaties via de webversie van Twitter.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Naamah het volgende:
Hm.. stemmen via Twitter en dan krijg je:
[..]
Ik weet niet hoor, maar.. doe maar niet
Kan geen kwaad hoor, is puur omdat ze na het stemmen aanbieden om een tweet te plaatsen. Zet je dat uit, dan stem je alleen maar zonder verder gedoe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:47 schreef Naamah het volgende:
Hm.. stemmen via Twitter en dan krijg je:
[..]
Ik weet niet hoor, maar.. doe maar niet
Dit wordt er voor je getwitterd.quote:Ik heb gestemd op Wie is de Mol? voor de Gouden Televizier Ring. Stem ook op http://live.avro.nl/ #televizierring
I see what you did therequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kan geen kwaad hoor, is puur omdat ze na het stemmen aanbieden om een tweet te plaatsen. Zet je dat uit, dan stem je alleen maar zonder verder gedoe.
Plus je kan de app daarna gelijk weer deleten als je dat wilt.
Die hebben al gewonnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:53 schreef inZanity het volgende:
Ik kan het niet zien helaasWel gestemd, op VI uiteraard.
Zolang Taarten van Abel maar wint deze keer, die verdiende het vorig jaar al en nu helemaal! Geweldig programma
Ja dat denk ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Taarten van Abel wordt waarschijnlijk de einige terechte winnaar van vanavond.
Ik vind dan ook dat geen van de drie genomineerden het verdienen om te winnen. Zijn veel betere programma'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:52 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Taarten van Abel wordt waarschijnlijk de einige terechte winnaar van vanavond.
Klopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:57 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind dan ook dat geen van de drie genomineerden het verdienen om te winnen. Zijn veel betere programma's
En die twee programma's zijn nu allebei bezig met constant een balk in beeld dat je moet sms'en.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:00 schreef themole het volgende:
Wie is de mol vind ik wel een goed programma, maar die andere twee vind ik bagger.
Gaat goed met de mol.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
WIDM is een ontieglijk kutprogramma dan heb ik nog liever dat TVOH wint.Maar uiteraard hoop ik op VI, van deze drie veruit het best
Maar komop, programma's als Waar is de Mol, A'dam en Eva, Dit Was het nieuws en Ali B op volle toeren zijn toch veel betere programma's dan de 3 die nu genomineerd zijn..
Die is zoooo grappig.quote:
En wie is de mol zit prachtig in elkaar qua hints. Kan je helemaal gek van worden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:05 schreef inZanity het volgende:
WIDM is een ontieglijk kutprogramma dan heb ik nog liever dat TVOH wint.Maar uiteraard hoop ik op VI, van deze drie veruit het best
Maar komop, programma's als Waar is de Mol, A'dam en Eva, Dit Was het nieuws en Ali B op volle toeren zijn toch veel betere programma's dan de 3 die nu genomineerd zijn..
Is dat niet dat jasje was 30 andere mensen ook al aangehad hebben, zoals Jack Spijkerman.quote:
quote:
Daar geef ik je gelijk in, Johnny de Mol is beter dan die tergende semi-grappige Koningsbrugge.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:10 schreef inZanity het volgende:
Godverdegodver wint die randdebiel van een Koningsbrugge hem gewoon
Johnny de Mol is één van de beste tvmensen van de afgelopen jaren, en dan gaat zo'n humorloze clown er mee van door..
Inderdaad, geen beste jurk voor d'r.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef alors het volgende:
Angela... niet zo'n jurk doen met zo'n figuur....
Idd, de oermoeder van WidMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef BobW het volgende:
Angela is voor The Voice, maar heeft ook heel veel met Wie is de Mol
dank uquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:14 schreef Bayswater het volgende:
Doe maar Linda weer, die blijft leuk.
nou jongens tegen de meisjes was best lache, maar idd of dit door chantal kwam.....quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:15 schreef rembrandtvanrijn het volgende:
Chantal niet. Heeft bijna niets gepresenteerd dit jaar. Wat wat ze presenteerde was kut.
Ik niet, dom wijfquote:
Ja, ze was toch gewoon een argeloos kandidaatje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:16 schreef PureDemon het volgende:
[..]
nou jongens tegen de meisjes was best lache, maar idd of dit door chantal kwam.....
ja he, rtl heeft het monopoly.quote:
Omdat RTL dit jaar het meest succesvol is en het meeste reclame heeft gemaakt.quote:
Mja, die is naar 'de overkant' vertrokken, dus dat werd wat lastig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef leilab het volgende:
Had toch wel liever gewild dat Chantal dit preseteerde.
Ik ook, zij kan dat leuk, wat losser dan Cornaldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:19 schreef leilab het volgende:
Had toch wel liever gewild dat Chantal dit preseteerde.
Jawel, want de stemmen die je online kan volgen zijn ALLEEN de online stemmen, dus zonder SMS en telefoon. Blijkbaar wordt daar aanmerkelijk meer gestemd op VI (helaas)...quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, want de stemmen die je online kan volgen zijn ALLEEN de online stemmen, dus zonder SMS en telefoon. Blijkbaar wordt daar aanmerkelijk meer gestemd op VI (helaas)...
Aha, dan heb ik niks gezegd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jawel, want de stemmen die je online kan volgen zijn ALLEEN de online stemmen, dus zonder SMS en telefoon. Blijkbaar wordt daar aanmerkelijk meer gestemd op VI (helaas)...
Kan me niet voorstellen dat er veel stemmen binnen komen via tel of smsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vrees eigenlijk van wel. Dit programma heeft een wat oudere doelgroep denk ik zo, en die bellen meer dan 'dat nieuwerwetse SMS/internet'.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel stemmen binnen komen via tel of sms
Waarom betalen als het ook gratis kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:23 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat er veel stemmen binnen komen via tel of sms
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:25 schreef themole het volgende:
[..]
Waarom betalen als het ook gratis kan.
Ik kijk 'm via Mediacenter en pauzeer de speeches, met Ekstra Weekend tijdens die pauzes. Later een kwestie van doorspoelen en dookijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:26 schreef leilab het volgende:
Die speechen en al dat gelul is zo saai...
En onzinnige intermezzo'squote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
Zonder al die kutlange speeches zou dit in een uur kunnen.
Gewoon de winnaars op teletekst zetten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:27 schreef ChatGirl het volgende:
Zonder al die kutlange speeches zou dit in een uur kunnen.
Geweldig man. De gewone mens op tv.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:30 schreef leilab het volgende:
Man bijt hond heb ik nog nooit langer dan 1 minuutje volgehouden.
Programma is goed, dit niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:32 schreef inZanity het volgende:
Ali B
Die verdiende het meer dan deze drie genomineerden, wat een geweldig programma!
Jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef Sirolf het volgende:
Dus achter het Mediapark staat nu de Man Bijt Hond-mast?![]()
Poppensorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:37 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Chiel Montagne is ook weer 's op de buis met z'n opplaksnor.
Dan ga ik vanaf nu heel anders tegen dat ding aankijken...quote:
hihi.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef ChatGirl het volgende:
Ze hebben Peter Jan Rens ook weer van stal gehaald zie ik.
Dat zijn internet only stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef PureDemon het volgende:
op internet staat de stand :
widm: 45%
vi: 29%
voice: 25%
quote:
ja idd zijn we daar vanafquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef PureDemon het volgende:
doe guus maar, dan is iedereen van ik hou van holland geweest
Hij is een brabander dus een talent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Guus Meeuwis, dat is toch geen talent man
Ramonquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Talent Award naar Guus, jammer...
Had 'm dan aan Rámon gegeven!
ja iddquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef vuvuzela het volgende:
[..]
Had ie met coen en sander afgesproken, met zijn onderkin enzo
ik weet niet hij zei dat hij zo wel op iemand leek, volgens mij, maar wie weet ik niet meer...quote:
Ik ben niet de enige dus. Glennisquote:
wat nog het domste is, zijn al die lui die eromheen zitten en die WOOWW Waauuw Jaaaa woohooeee er doorheen roepenquote:
Ze denken vast dat de kleine kindjes al naar bed zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef carboni het volgende:
Ze verklappen het geheim van sinterklaas hiero.
Kinderen voor wie dat nog relevant is liggen toch wel op bed?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:57 schreef carboni het volgende:
Ze verklappen het geheim van sinterklaas hiero.
Ik verdenk ze nog steeds van opzet. Je gaat toch niet de hele crew op DIE locatie aan het einde van de baan neerplanten? Het kan bijna niet onveiliger...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |