quote:Televizier: ‘Voetbal International terechte winnaar’
Geplaatst op Mon 24 Oct 2011 om 16:44
Weekblad Televizier vindt het terecht dat Voetbal International (RTL 7) de Gouden Televizier-Ring 2011 heeft gewonnen. Dat heeft de redactie maandag laten weten in een persbericht. Het kan er bij een aantal tv-ciritci niet in dat The Voice, dat ruim drie miljoen kijkers trekt, naast de prijs greep. “Als alleen programma’s met de hoogste kijkcijfers in aanmerking zouden komen voor een Gouden Televizier-Ring, zou er geen verkiezing nodig zijn“, zet hoofdredacteur Jeroen de Goeij daar tegenover.
Het is volgens de redactie wel eerder gebeurd dat programma’s de Ring wonnen, terwijl concurrenten meer kijkers trokken. “Denk bijvoorbeeld aan de realitysoap Gewoon Jan Smit (2005) of het humoristische De Lama’s (2006). Alle goed bekeken programma’s, maar relatief bescheiden tegenover grote kijkcijferkanonnen.”
De kijker heeft volgens De Goeij altijd gelijk. ““Er bestaan natuurlijk andere mooie tv-prijzen in Nederland, maar de Gouden Televizier-Ring is de prijs van de kijker. Dat wil zeggen dat het tv-publiek stemt en het laatste woord heeft. VI weet duidelijk de eigen kijkers in het hart te raken. Het zijn fans, die er veel voor over hebben om hun helden naar de overwinning te stemmen. VI is dus een fantastische winnaar.”
Voor De Goeij kwam het niet als een verrassing dat VI de ring won. “Ook in de eerste internetronde van de verkiezing deed het voetbalprogramma het extreem goed. We zagen dat VI al vanaf het begin een toppositie innam. Uiteindelijk scoorde het praatprogramma in deze ronde ook het beste van de drie genomineerden.“
het groene pak en de stropdas om te provoceren. trololoquote:
Als die zure Bert van der Veer er niet in zit vind ik alles best, die gozer gaat dan natuurlijk lobbyen voor Pauw & Witteman o.i.d.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er volgend jaar een vakjury komt die het gaat bepalen
Idd. is toch absurd eigenlijk? mensen laten stemmen is juist rechtvaardiger, als ze een jury gaan samenstellen dan betekent het dat ze VI bij voorbaat al zouden uisluiten, daarmee zetten ze ook alle kijkers aan de kant. Kinderachtig gedoe is het, ze willen een jury zodat ze invloed kunnen uitoefenen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:24 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Als die zure Bert van der Veer er niet in zit vind ik alles best, die gozer gaat dan natuurlijk lobbyen voor Pauw & Witteman o.i.d.
Ik vind een ONPARTIJDIGE jury die voor 50% mee stemt niet eens zo'n slecht idee. Dit om te voorkomen dat allerlei slechte programma's, waar het publiek dol op is, hoog zullen eindigen. Oh Oh Cherso/Tirol was als 6e geëindigd, boven Over de streep en Boer zoekt Vrouw. Wat zou het een blamage zijn geweest als die hersendode Hagenezen gewonnen zouden hebben. Als ze gewonnen zouden hebben had het me niets verbaast als de ring om zouden smelten.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:37 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
Idd. is toch absurd eigenlijk? mensen laten stemmen is juist rechtvaardiger, als ze een jury gaan samenstellen dan betekent het dat ze VI bij voorbaat al zouden uisluiten, daarmee zetten ze ook alle kijkers aan de kant. Kinderachtig gedoe is het, ze willen een jury zodat ze invloed kunnen uitoefenen.
Zijn er dan serieus mensen, behalve programmamakers en dergelijke, die enige waarde hechten aan zo'n debiel galatje voor BN'ers?quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:42 schreef kansloos99 het volgende:
[..]
Ik vind een ONPARTIJDIGE jury die voor 50% mee stemt niet eens zo'n slecht idee. Dit om te voorkomen dat allerlei slechte programma's, waar het publiek dol op is, hoog zullen eindigen. Oh Oh Cherso/Tirol was als 6e geëindigd, boven Over de streep en Boer zoekt Vrouw. Wat zou het een blamage zijn geweest als die hersendode Hagenezen gewonnen zouden hebben. Als ze gewonnen zouden hebben had het me niets verbaast als de ring om zouden smelten.
Uitzending Paul & Witteman: http://player.omroep.nl/?aflID=13269836quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 04:48 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik vond ze echt leuk in Pauw en Witteman![]()
Met al dat stijve volk dat je continu ziet nadenken over wat ze zeggen, is het toch fijn om een Derksen en Genee te hebben die gewoon lekker eerlijk en recht voor zn raap zijn
Volgens mij vind Johan Derksen dat katholieke hockey vrouwtje tegenover hem toch stiekem wel leukquote:
Nou moet ik zeggen - ik vond het allemaal heel raar gaan, maar na deze uitleg van Genee & Derksen snap ik het eindelijk. Nog steeds wel echt onwijs jammer dat het grootste gedeelte van hun kijkers/stemmers zo debiel is dat hun vocabulaire niet verder gaat dan "euhhHH lekker dan whahahaha", want anders hadden zij het me al eerder uit kunnen leggen.quote:
is deze al stuk getrollt??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:22 schreef trenchcoat78 het volgende:
Even heel wat anders --> ik schrijf een scriptie over tv: "oude media out of time!" Voor deze scriptie heb ik input nodig van jullie: als jullie tijd hebben om een korte enquete in te vullen dan graag: www.thesistools.com/web/?id=222135
Precies, ze willen namelijk liever dat zo'n verkapte talentshow wint. Allemaal kontkruipers daar in Carré. Laten we volgend jaar massaal stemmen op oh oh cherso, als het kan. Gewoon om die zure gezichten weer eens te zien haha.quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:14 schreef inZanity het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn die ouwe zuurpruimen er dus op tegen dat het publiek mag stemmen op een PUBLIEKSprijs
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |