Ik ben benieuwdquote:TELEVIZIERRINGgenomineerden:
The Voice of Holland (RTL 4)
Voetbal International (RTL 7)
Wie is de Mol? (AVRO)
TeleviziermanGenomineerden:
Jeroen van Koningsbrugge (RTL 4/VPRO)
Johan Derksen (RTL 7)
Johnny de Mol (Veronica)
TelevizierVrouwGenomineerden:
Wendy van Dijk (RTL 4)
Chantal Janzen (AVRO/RTL 4)
Linda de Mol (RTL 4)
GoudenStuiverGenomineerden:
Het Klokhuis (NTR)
Sinterklaasjournaal (NTR)
Taarten van Abel (VPRO)
TalentvhJaarGenomineerden:
Erik Dijkstra (VARA)
Rámon Verkoeijen (BNN)
Guus Meeuwis (RTL 4)
ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:40 schreef Sirolf het volgende:
En toch vond ik Chantal nu al grappiger.
+1quote:
zal nog wel veranderen, ging vorig jaar zo ook zo ontzetten heen en weer?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:43 schreef Sirolf het volgende:
Via http://live.avro.nl/#stand kan je ook live de online stemmen volgen. Vooral opvallen veel stemmen voor VI, en opvallend weinig voor TVOH!
Klopt, vooral aangezien er nu nog maar relatief weinig stemmen zijn uitgebracht schommelt het nog behoorlijk. Gaat later vanavond wel wat meer stabiliseren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
zal nog wel veranderen, ging vorig jaar zo ook zo ontzetten heen en weer?
Zeker een non-default browser (Opera mini/mobile)? Dat werkt niet idd, met default browser meestal wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef alors het volgende:
'Helaas
Uw device wordt niet ondersteund.'
wtf
VOH en VI gaan nog hun kijkers aansporen om te stemmen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, vooral aangezien er nu nog maar relatief weinig stemmen zijn uitgebracht schommelt het nog behoorlijk. Gaat later vanavond wel wat meer stabiliseren.
zou kunnen, ik had de andere al opgestart, zal eens kijken of dat wel kan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker een non-default browser (Opera mini/mobile)? Dat werkt niet idd, met default browser meestal wel.
True, dat is al jarenlang het probleem van WIDM.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
VOH en VI gaan nog hun kijkers aansporen om te stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |