Het kan ook op de vrijdag ervoor!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:34 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom nou weer op een maandag?!!!!
Dan kom ik (misschien) welquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:35 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Het kan ook op de vrijdag ervoor!
Vrijdag is inderdaad een betere dag, heb het aangepast in de OP!quote:
Ohh dan kan ik niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:36 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Vrijdag is inderdaad een betere dag, heb het aangepast in de OP!
Hertog Jan denk ikquote:
Thnx, had het niet gezien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:48 schreef TitaToven het volgende:
Nog even de OP aanpassen (Meld je dan in het forum (als je de 31e kunt)!!!)
Ik meld nog even of ik kan.
doe is aardig manquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
Ik weet dat je me niet mag, maar je kan gewoon normaal reageren of wegblijven uit mijn topic?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Maar als ik het goed begrijp zijn pa en ma van huis en geeft zoonlief een feestje voor zijn FOK!vriendjes. Heb je geen vriendjes in het dagelijkse leven?
Sorry mattiequote:
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik weet dat je me niet mag, maar je kan gewoon normaal reageren of wegblijven uit mijn topic?
Tuurlijk smegjequote:
Oké oké tis al goed, ook jij bent welkomquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik doe slechts een constatering. Heeft niets met iemand wel of niet mogen te maken. Je bent vast een pracht van een kerel.
Lekker dichtbij.quote:
Nieuwegein ligt ook lekker centraal hoor, 15min. van Utrecht af met de sneltram, en dan sta je recht voor mijn deur.quote:
Angel-Joy komt (denk ik)quote:
Ook jij bent welkom!quote:
Geen idee, zal het 'r ff vragenquote:
Naja, blond of brunette, als ze maar lekker zijn. ±'quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Geen idee, zal het 'r ff vragen
ze is net 15quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:08 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Naja, blond of brunette, als ze maar lekker zijn. ±'
Na wat biertjes vind je dat vast ook niet meer ergquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Na wat biertjes vind je dat vast ook niet meer erg
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik laat natuurlijk de FOK!kertjes niet buiten in de regen/kou staanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je allerlei wildvreemde mensen thuis zou uitnodigen?
15jarige chickies aan de drank, gratis en voor niks en jij zeurt?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je allerlei wildvreemde mensen thuis zou uitnodigen?
Neem nou zo'n stevenmac. Ik zou nog eerder een opgewonden Sugar Lee Hooper thuis uitnodigen met de kans dat die je bespringt dan dat ik stevenmac toegang zou verschaffen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:18 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik laat natuurlijk de FOK!kertjes niet buiten in de regen/kou staan
Ja ik begrijp jequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nou zo'n stevenmac. Ik zou nog eerder een opgewonden Sugar Lee Hooper thuis uitnodigen met de kans dat die je bespringt dan dat ik stevenmac toegang zou verschaffen.
Nu is de kans dat SLH je bespringt wel erg nihil, dus zo gewaagd is die uitspraak niet. Maar je begrijpt wat ik bedoel.
Je bent echt een droeftoeter 1e klas hequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Neem nou zo'n stevenmac. Ik zou nog eerder een opgewonden Sugar Lee Hooper thuis uitnodigen met de kans dat die je bespringt dan dat ik stevenmac toegang zou verschaffen.
Nu is de kans dat SLH je bespringt wel erg nihil, dus zo gewaagd is die uitspraak niet. Maar je begrijpt wat ik bedoel.
met wie ga je deze keer sex hebben dan?quote:
Sperma's moeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
met wie ga je deze keer sex hebben dan?
scharenquote:
Verdomme Steven, ik dacht je eigenlijk nog wel te verblijden met deze post omdat deze je zorgvuldig gecreëerde bad ass imago in stand hield.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent echt een droeftoeter 1e klas he
Deze man weet!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verdomme Steven, ik dacht je eigenlijk nog wel te verblijden met deze post omdat deze je zorgvuldig gecreëerde bad ass imago in stand hield.
DM , je weet tochquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:53 schreef Akkerr het volgende:
Hoe weet je eigenlijk of Angel-joy komt, ze heeft toch ban en alles?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Deze man weet!
Ontopic.
Even agenda checken, denk dat ik ook wel kom
't is serieusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:21 schreef Vaseline_ het volgende:
Dit kan niet serieus zijn.
Maar Nieuwegein is wel dichtbij
Nou ik heb wel een leven maar toch bedankt voor de uitnodigingquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
't is serieus
En als je toch dichtbij bent ben je ook van harte welkom
Jij houd niet van drank en gezelligheid ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ik heb wel een leven maar toch bedankt voor de uitnodiging
Ze heeft al iets.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Jij houdt niet van drank en gezelligheid ?
En dat weet jij, omdat ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:32 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En dat weet jij, omdat ?Ze zegt toch dat ze een leven heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet nog bijkomen van die jointjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze een leven heeft?
Je had die ijsklontjes moeten laten smelten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb ooit coke proberen te snuiven!
Bleven de ijsblokjes in men neus hangenWat doe ik vout?
Je hebt geen neus.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik heb ooit coke proberen te snuiven!
Bleven de ijsblokjes in men neus hangenWat doe ik vout?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:39 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je had die ijsklontjes moeten laten smelten.
quote:
15quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:45 schreef Akwasi het volgende:
[..]Jij vroeg toch vanochtend of iemand van 13 wijn geven verboden was.
te jong?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou wel willen, maar iedereen is iets te jong, ik voel mij daar niet thuis.
Gr Gr Alsnog veel plezier.
Precies wat ik dachtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Daar vinden ook de trainingen van de FOK! knokploeg plaats.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Ik hoop dat dit topic niet serieus bedoelt is... FOK meet? Serieus?
Dit is zeker niet de eerste FOK! met.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:53 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht
Ik hoop dat dit topic niet serieus bedoelt is... FOK meet? Serieus?
Wie is die pop?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:01 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
niet de groepsfoto vergeten aan het eindede vorige staat nog in ons geheugen gegrift
![]()
[ afbeelding ]
23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Ik zou wel willen, maar iedereen is iets te jong, ik voel mij daar niet thuis.
Gr Gr Alsnog veel plezier.
quote:
En ik ben 24 Mono, dus volwassenheid genoegquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoeten
[..]Je komt wel, dan hossel ik jou
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:16 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
23 hier. Dus baas. Dus kom Mono, wil jou wel eens ontmoeten
[..]Je komt wel, dan hossel ik jou
Dat is geen probleem, ik breng je naar huis daarna hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnen
Ik breng je t huis. Kom toch met auto, is te ver weg en vanuit zeeland geen openbaarvervoer. Treinen wat zijn dat?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik moet waarschijnlijk zaterdag om 9 uur weer beginnen
Ik was eerder, maar omdat jij van ver moet komen enzulks mag jij het wel doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik breng je t huis. Kom toch met auto, is te ver weg en vanuit zeeland geen openbaarvervoer. Treinen wat zijn dat?
Ninja edit. En : Waar in zeeland?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:21 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ik was eerder, maar omdat jij van ver moet komen enzulks mag jij het wel doen
ps. gisteren nog in Zeeland geweest
Van Ossendrecht naar Hulst gereden via Belgique en toen Breskens enzulks...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:22 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ninja edit. En : Waar in zeeland?
Niet kotsen op zeeland, zeeland is baas!
Waar moet u naartoe dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:23 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik moet om 23:47 weer op Utrecht CS zijn
Die treinen rijden toch veul later door?quote:
De trein naar Schiedam nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die treinen rijden toch veul later door?
Dat wel maar hij zal dat vast wel voor je over hebbenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja maar vanaf Nieuwegein is het toch omrijden naar Amsterdam als je naar zeeland moet?
of 's ochtends de eerstequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:25 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De trein naar Schiedam nietMaar ik kan evt ook nog met de tram gaan.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat wel maar hij zal dat vast wel voor je over hebben
En anders breng ik je wel terug hoorquote:
En hoe geraak ik er dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En anders breng ik je wel terug hoor![]()
Dan haal ik je opquote:
Ik drink wel bierie maar dan neem ik er 2 ofzoquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:10 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wil je geen bierie drinken ofzo?
Hoeveel mensen passen er eigenlijk in je huis?
Atlas.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:15 schreef Ezechielk het volgende:
Wat voor bier stroomt er uit de tap?
Ja want ik denk niet dat je je rijbewijs binnen 5 dagen hebt mocht ik hem halenquote:
Ik ben er ook G.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:33 schreef Intronic het volgende:
Ik kom wel zuipen, als er nog vrouwevolk is dan.
Moet geen probleem zijn bij jou.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef Vaseline_ het volgende:
Als ik toch zeg dat ik kom ga je dan wel sperma doneren?
gaan we jacob kissen?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:45 schreef Intronic het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn bij jou.
@P_z: Dikke shit ouwe.
Maybe. Zie dat Angel-Joy ook komt.quote:
Badkamerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er overigens kamers waar je je even terug kan trekken met een user van het andere geslacht?
De zolder/kelderquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Zijn er overigens kamers waar je je even terug kan trekken met een user van het andere geslacht?
Ik neem Angel-Joy gewoon op straat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:27 schreef Ezechielk het volgende:
Iedereen cam mee!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:29 schreef Intronic het volgende:
Hoezo? Gewoon midden in de huiskamer lijkt me prima.
Ik lachte hardopquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:54 schreef LudoSanders het volgende:
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:09 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.
Is dit wel legaal?
Wel als het autisten zijn. Ontoerekeningsvatbaarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Je gebruikt FOK! dus om minderjarige meisjes dronken te voeren en vervolgens een groepverkrachting te plegen met een boel autisten.
Is dit wel legaal?
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder hebquote:
nee dat weet ik heul nietquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder heb
Maar zoals gezegd door een andere user, mocht er een band onstaan tussen 2 FOK!kers dan is het mogelijk je terug te trekken in de badkamer/toilet
Hoe is die kwa ruimte?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:56 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik geen kelder/zolder heb
Maar zoals gezegd door een andere user, mocht er een band onstaan tussen 2 FOK!kers dan is het mogelijk je terug te trekken in de badkamer/toilet
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.quote:
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatquote:
Nee, hoe moet ik dat wetenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.
[..]
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatveul ruimte is daar niet...
Maar laten we er vooral een gezellige meet van maken !
misschien dat ik je dat verteld hadquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, hoe moet ik dat weten
Oke, is goed te doen. Haha ja hoor, zal vast gezellig worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:59 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ow dacht dat je wel wist hoe ik woon.
[..]
Badkamer is ongeveer 12m² en toilet daar zou er 1 op de pot kunnen zitten terwijl de ander staatveul ruimte is daar niet...
Maar laten we er vooral een gezellige meet van maken !
Dan ben ik het vergeten, mijn excusesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
misschien dat ik je dat verteld had![]()
No problem... 't is je vergevenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dan ben ik het vergeten, mijn excuses
Nee heb je het echt verteld? ik kan het me niet voorstellenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
No problem... 't is je vergeven
Ik weet het ook niet meer of ik het verteld heb maar bij dezequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee heb je het echt verteld? ik kan het me niet voorstellen
Jaquote:
Je komt gewoon toch ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Eind-Baas het volgende:
Ik woon vlakbij SpermaDonor, misschien kom ik langs
Waarschijnlijk niet, maar misschien ook wel, dat is niet zeker nog.quote:
Nee hoor, ze is zelf ook autist dusquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja vindt je vriendin het eigenlijk niet erg dat er een stel autisten langs komt?
ah dat scheeltquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Nee hoor, ze is zelf ook autist dus
Ze komt ook niet meer, zal haar van de OP verwijderen, wist niet dat ze 15 wasquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Trollscience het volgende:
Even serieus TS: Als Angel-Joy komt, laat je dus gewoon een minderjarig meisje drinken in een pand waar geblowd wordt.
No moraalridder dit dat, maar gaat dit niet een beetje te ver?
Dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:04 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
Misschien, misschien. Maar kan er sws pas rond kwart over 10 zijn.
boefje! en sowieso als ze echt kwam ga ik heus niet blowenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ze komt ook niet meer, zal haar van de OP verwijderen, wist niet dat ze 15 was
Maar nu ze niet komt , gaan er wel een aantal jointjes de lucht in toch?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boefje! en sowieso als ze echt kwam ga ik heus niet blowen
tuurlijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Maar nu ze niet komt , gaan er wel een aantal jointjes de lucht in toch?
Frikandellen speciaal, Hamburgers pizza enzulks...quote:
Zeer aantrekkelijk dit. Ik zal het in overweging nemen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:06 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Frikandellen speciaal, Hamburgers pizza enzulks...
Kom je ook?
Echte FOK!kers kotsen nietquote:
ja heel fijn dat je seks hebtquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Haifisch het volgende:
Euhm hallo ik kom misschien ook. Ligt aan mijn vriendin
Hoe bedoel je?quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heel fijn dat je seks hebt
Niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja heel fijn dat je seks hebt
Wel op tijd laten weten hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef o.us het volgende:
[..]
Zeer aantrekkelijk dit. Ik zal het in overweging nemen.
Valt te regelen ...quote:
Is geen probleem!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Intronic het volgende:
Slapen. Terug om 3 uur 's nachts schiet niet op.
Nope.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echte FOK!kers kotsen niet
Kom je ook iBenny?
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !quote:
Myraelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !
Ojah vergetenquote:
Ik heb blauwe ogen, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ojah vergeten
Maar ook een mannelijke
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen, is dat ook goed?
Zodat ze samen kunnen modereren over de boefjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ojah vergeten
Maar ook een mannelijke
Dan moet je niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !
Zodat we kunnen zien of de modjes echt beter zijn dan wijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zodat ze samen kunnen modereren over de boefjes?
Sorry dat ik aan je dacht hoorquote:
quote:
In een hoekje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gaan we samen chillen op DeadMau5.
Geeft niet. Maar ik heb dan andere dingen te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry dat ik aan je dacht hoor
idd, wat een moordwijf is datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen blauwe ballen van.
Maar niet zo moordend als jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
idd, wat een moordwijf is dat
Nou vooruit dan maarquote:
Nee hoorquote:
Wat drink jij graag CC ?quote:
boswandeling,dropshot,passoa, malibu, baileys, smirnoff ice, bacardi razz en vast nog wel ietsquote:
Bacardi enzulks... tevens als jullie melden wat jullie drinken kan ik er rekening mee houden, maar zelf wat meenemen mag ook natuurlijkquote:
Malibu Colaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boswandeling,dropshot,passoa, malibu, baileys, smirnoff ice, bacardi razz en vast nog wel iets
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor jou is er chocomel, met een rietje
Bacardi razz, petrikov, dropshot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bacardi enzulks... tevens als jullie melden wat jullie drinken kan ik er rekening mee houden, maar zelf wat meenemen mag ook natuurlijk
hihihi je bent 17quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bacardi razz, petrikov, dropshot.
Petrikovquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bacardi razz, petrikov, dropshot.
Rode wodkaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Petrikovik neem wel echte rode wodka mee
Kan ook broeder.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Petrikovik neem wel echte rode wodka mee
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Rode wodkaik neem wel échte wodka mee.
Neem maar mee .quote:
Die wiet van die shop daar bij jou is echt topquote:
ja neem ik wel voor 10 euro mee ofzo, kan je sowieso een joint of 7 van draaienquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die wiet van die shop daar bij jou is echt top
Neem maar mee, dan haal ik daar ook gelijk nog wat als ik je kom ophalen
En ik ook voor 20 euroquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja neem ik wel voor 20 euro mee ofzo
Gedaanquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Zet even in de OP wie wat meeneemt?
edit enzulksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik neem 10 euro mee, zie edit
Jij mag ook nog niet blowen volgens je geboortejaar boefjequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik niet. Alcohol + Blowen is niet zo goed voor mij
Je bent al een klapjosti zonder jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Spontaan verkracht ik dan mensen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
kom jij ookquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent al een klapjosti zonder ja
beter doe je het inderdaad niet danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ga ik ook niet doen. Spontaan verkracht ik dan mensen.
4-5 lukt me wel maar 7 meestal niet hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van 10 euro kan je sowieso al 7 joints draaien hoor
nou 4-5 dan, van 20 dan 10 ongeveer heb je toch 15 joints, is wel zatquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:40 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
4-5 lukt me wel maar 7 meestal niet hoor
Zei ook niet dat ik het niet goed vond dat je voor een 10'tje haaltquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou 4-5 dan, van 20 dan 10 ongeveer heb je toch 15 joints, is wel zat
Haha ja ik neem bananen meequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zei ook niet dat ik het niet goed vond dat je voor een 10'tje haalt
ps. Neem je ook nog die lekkere bananen mee ?
Je moet ze niet na 19:20u halen want dan liggen ze er niet meerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Haha ja ik neem bananen mee
Nee sowieso, ik ben 4 uur klaar met school dus haal ik ze danquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:43 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Je moet ze niet na 19:20u halen want dan liggen ze er niet meer
En hoe laat moet ik jou halen dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee sowieso, ik ben 4 uur klaar met school dus haal ik ze dan
6 uur ofzo?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:45 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
En hoe laat moet ik jou halen dan?
Lees OP ffquote:
half 6 dan?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Lees OP ff
Dan kom ik zelf te laat op mijn eigen meet
quote:
Kun je er bij mij trouwens wel ovb bij zetten?quote:
Vrij houden lieffiequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kun je er bij mij trouwens wel ovb bij zetten?
als ik om 9 uur weer moet werken sla ik deze keer over
Nee ik heb geld nodig dushi, als ik pas in de middag hoef te werken kom ik welquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik heb geld nodig dushi, als ik pas in de middag hoef te werken kom ik wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 januari 2012 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Mochten we kinderen willen, hebben we je nodig, just so you know. :')
Nee!quote:
quote:
Beetje jammer inderdaad maar wie weet kunnen we er nog een enkeling overtuigen, het duurt nog ruim 1 weekquote:
true truequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:55 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad maar wie weet kunnen we er nog een enkeling overtuigen, het duurt nog ruim 1 week
Ik open vast een deel 2, zodat ik de lijst zelf kan bijhoudenquote:
Ja hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
morgen we de laatste 4 posts hier baggeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |