Valt te regelen ...quote:
Is geen probleem!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:09 schreef Intronic het volgende:
Slapen. Terug om 3 uur 's nachts schiet niet op.
Nope.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:08 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Echte FOK!kers kotsen niet
Kom je ook iBenny?
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !quote:
Myraelaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !
Ojah vergetenquote:
Ik heb blauwe ogen, is dat ook goed?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ojah vergeten
Maar ook een mannelijke
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik heb blauwe ogen, is dat ook goed?
Zodat ze samen kunnen modereren over de boefjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:12 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ojah vergeten
Maar ook een mannelijke
Dan moet je niet bij mij zijnquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:11 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Er moet wel minimaal 1 blauwe aanwezig zijn !
Zodat we kunnen zien of de modjes echt beter zijn dan wijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Zodat ze samen kunnen modereren over de boefjes?
Sorry dat ik aan je dacht hoorquote:
quote:
In een hoekje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Gaan we samen chillen op DeadMau5.
Geeft niet. Maar ik heb dan andere dingen te doenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Sorry dat ik aan je dacht hoor
idd, wat een moordwijf is datquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar krijg ik alleen blauwe ballen van.
Maar niet zo moordend als jouquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
idd, wat een moordwijf is dat
Nou vooruit dan maarquote:
Nee hoorquote:
Wat drink jij graag CC ?quote:
boswandeling,dropshot,passoa, malibu, baileys, smirnoff ice, bacardi razz en vast nog wel ietsquote:
Bacardi enzulks... tevens als jullie melden wat jullie drinken kan ik er rekening mee houden, maar zelf wat meenemen mag ook natuurlijkquote:
Malibu Colaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boswandeling,dropshot,passoa, malibu, baileys, smirnoff ice, bacardi razz en vast nog wel iets
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor jou is er chocomel, met een rietje
Bacardi razz, petrikov, dropshot.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:23 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Bacardi enzulks... tevens als jullie melden wat jullie drinken kan ik er rekening mee houden, maar zelf wat meenemen mag ook natuurlijk
hihihi je bent 17quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bacardi razz, petrikov, dropshot.
Petrikovquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bacardi razz, petrikov, dropshot.
Rode wodkaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Petrikovik neem wel echte rode wodka mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |